Drie maanden gaat niet lukken, een dag of 4 a 5 vantevoren moet lukken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik had zelfs jou gebeld voor weerkaarten van de komende drie maanden
Knowledge is wisdom ofzoiets
Dan plassen ze maar in hun broek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als je nou heeeeel nodig moet?
De heren hebben het makkelijk, die hangen hun lul gewoon in de bek van Laura want haar gezicht is net een toilet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en als je nou heeeeel nodig moet?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De heren hebben het makkelijk, die hangen hun lul gewoon in de bek van Laura want haar gezicht is net een toilet.
van Laura?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Ceetje.. het volgende:
pizzalucht, misschien wordt de love cave wel geopend vanavond![]()
Ja verrek alweer, zou het een clou zijn dat ze aan alle vrouwen friemelt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke streelt Monique. Gister Sofia.
[ afbeelding ]
Aafke is biquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Aafke streelt Monique. Gister Sofia.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De heren hebben het makkelijk, die hangen hun lul gewoon in de bek van Laura want haar gezicht is net een toilet.
Nee, ik geef een mening.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef toxikon het volgende:
[..]
Mooi en dan ga je mij afzeiken omdat je een kater hebt
Zou eigenlijk best een mogelijkheid kunnen zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Toen werden muren, ed. helemaal verschoven
Dan had ik in ieder geval de gemiddelden bij mequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Drie maanden gaat niet lukken, een dag of 4 a 5 vantevoren moet lukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |