Ja grappig bedoelt, maar na 20 liter ben je dood. mocht je er dronken van willen worden want dan moet je het achter elkaar door blijven drinken.quote:
mafkeesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:29 schreef Albertson het volgende:
[..]
Sorry man, ik was even vergeten dat dit de hoogste vorm van humor is:
[..]
Domme fout van me
Ow nee echt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ja grappig bedoelt, maar na 20 liter ben je dood. mocht je er dronken van willen worden want dan moet je het achter elkaar door blijven drinken.
Wie de fuck drinkt er dan ook 20 liter?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:31 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Ja grappig bedoelt, maar na 20 liter ben je dood. mocht je er dronken van willen worden want dan moet je het achter elkaar door blijven drinken.
het verschil tussen sarcasme en humor niet begrijpen, rot toch op man en snel ook.quote:
Beste post tot nu toe in het topic.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef JaimyLee het volgende:
Ik drink geen bier, ik drink Grolsch.
[ afbeelding ]
Proost!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik mag ook geen bier meer sinds de verkrachting van de hond van de buren.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:34 schreef Infection het volgende:
[..]
Wie de fuck drinkt er dan ook 20 liter?En ik weet niet of je whisky bedoelt, maar daarvan kun je na 2 - 3 liter al dood zijn.
Lees jij wel? Met je !! enquote:
Geheelonthouding is niet per definitie gezond.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
ik drink nie omdat ik gezond lichaam wil
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:00 schreef Levolution het volgende:
[..]
Geheelonthouding is niet per definitie gezond.
ik denk dat jij dat probleem hebt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:35 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
het verschil tussen sarcasme en humor niet begrijpen, rot toch op man en snel ook.
Dat mag je inderdaad geen bier noemen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef JaimyLee het volgende:
Ik drink geen bier, ik drink Grolsch.
[ afbeelding ]
Proost!
Klopt, daar is het te goed voor.quote:Op zondag 20 februari 2011 20:23 schreef geldwolf het volgende:
[..]
Dat mag je inderdaad geen bier noemen...
Zo iets heb ik 2 weken geleden gedronken, en toen we de volgende ochtend bij het ontbijt het laatste beetje wegdronken zagen we dat de houdbaarheidsdatum eind 2007 wasquote:
Ben je dan geen moslim?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef amenth het volgende:
[..]
ik drink nie omdat ik gezond lichaam wil
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |