Danaquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Die titel
ekcte bazen staan om 9:00 opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even oordopjes uit.... te veel herrie als je net wakker bent
![]()
ik ben een nachtbraker..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ekcte bazen staan om 9:00 op
Wild hengst in de nachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben een nachtbraker..
Dat hoort niet koelkastjequote:De volgende twee verzoekjes zijn: YMCK, YMCK
Die tweede is van mij, toch koelkastquote:
koelkast is even weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die tweede is van mij, toch koelkast
Nee want die kan ik niet meezingenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Dit wordt natuurlijk de nieuwe tophit
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef Ragboer het volgende:
Zo stond ff 5 minuten te hakkûh. Ben doodop zeg. Was wel ff lekker zuivers zeg.![]()
ik licht. maar deze muziek is voor kleuters uit japan, niet waar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi.. ik vind dit stiekem best grapsig
natuurlijk en voor koelkastjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik licht. maar deze muziek is voor kleuters uit japan, niet waar?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk en voor koelkastjes
Toch wel gemengd douchen he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks korfballen... Blijf liever in deze spuiselclub
Dit is beter dan muziek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem jij dit muziek koelkast?![]()
ben jij stiekem een japans kleutertje?quote:
Dit heeft niets met kleuters te maken hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij stiekem een japans kleutertje?![]()
niet???quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit heeft niets met kleuters te maken hoor.
dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Geef mij maar het Hollandse ragwerk...
doe mij dezen dan maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Geef mij maar het Hollandse ragwerk...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zin in de marathon vanavond![]()
![]()
oohquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dit is 8-bit popmuziek uit Japan. Heeft niks met kleuters te maken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dit is 8-bit popmuziek uit Japan. Heeft niks met kleuters te maken.
jij was toch 12?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Ragboer het volgende:
Op dit nummer sloeg mijn eerste pilletje in...
Ah neequote:
wutt.. waarom?? moet ik iemand slaan?quote:
Ik was er al vroeg bijquote:
denk bij het slepen van ietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. waarom?? moet ik iemand slaan?
daarom vraag ik het huppel.. die weet waar het van komtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk bij het slepen van iets
Gisteravond dikke ruzie met mn ex, schoot me meteen mn rug, nek en schouders in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. waarom?? moet ik iemand slaan?
Flikker jij nou eens op met antwoorden voor anderen. Jezus irritante kutblaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk bij het slepen van iets
aaawquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteravond dikke ruzie met mn ex, schoot me meteen mn rug, nek en schouders in.
En dan met een gammele rug spullen verslepen is geen succes
Dat is het posten om te posten. Alleen maar postopkrik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker jij nou eens op met antwoorden voor anderen. Jezus irritante kutblaag
zal dat het zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is het posten om te posten. Alleen maar postopkrik.
Consequent jezelf baas noemen en je eigen request bazenrequests noemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb weer een bazenrequest gedaan
Voor op spacialnet/audiorealm, hij staat daar ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast waarom had je trouwens dat kleine logo'tje nodig?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Hij is gewoon prachtig
Adoreer mij maarquote:
Mijn bazigheid heeft verificatie van anderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Consequent jezelf baas noemen en je eigen request bazenrequests noemen.
Geef toe, het heeft iets bazigs.
Snuf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn bazigheid heeft verificatie van anderen.
Niet alleen snuf.quote:
Boobhaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin een vent te worden... heb borsthaar
quote:YMCK is a Japanese Chiptune band. The band members are as follows; Midori (vocals), Yokemura (music, lyrics, arrangement), and Nakamura (music video).
Their work has not been confined to Japan, having released albums in Korea, Thailand and the USA as well as appearing at various events around in East Asia and Europe.
GADVEREDAMMEquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin een vent te worden... heb borsthaar
Weglaseren want straks worden het boobharen.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
GADVEREDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ HEBT MIJN HELE DAG VERWOEST!!!!!!!!!!!!!!!!
Marathon! Van 22:00-10:00 uur non-stop live radio!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
WORD ER NOG GEZOPEN VANAVOND OF HOE ZIT DAT!
Tuurlijk, marathonuitzending dus veel wiet, bier, energydrank, mdma en lijntjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
WORD ER NOG GEZOPEN VANAVOND OF HOE ZIT DAT!
fixedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk, marathonuitzending dus veel wiet, bier, energydrank, mdma en lijntjes.
Kratje bier staat al klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marathon! Van 22:00-10:00 uur non-stop live radio!
Aight, ik ga me helemaal de kenker in zuipen vanavond...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk, marathonuitzending dus veel wiet, bier, energydrank, mdma en lijntjes.
lekkere eerst slokjequote:
Dat doet hij bij elke requestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
Ook echt zo een nietszeggend kutbericht erbij.
Hier staat een kratje Alfa koudquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kratje bier staat al klaar![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier staat een kratje Alfa koud
dat zie je verkeerd.. je ziet allemaal gezellige posts van mensen die wel geluisterd hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Als ik morgen ochtend kom kijken zie je allemaal van die gehandicapte posts
En de postaantallen zijn vreselijk hoogquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zie je verkeerd.. je ziet allemaal gezellige posts van mensen die wel geluisterd hebben
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier staat een kratje Alfa koud
hier koud water en een pak dubbel frisquote:
BAAS!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
hier koud water en een pak dubbel fris
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
GADVEREDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ HEBT MIJN HELE DAG VERWOEST!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
Ja draakjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Monopoly het volgende:
Ikzit nu even op een verjaardag met opa en oma enzo
Kan helaas niet mee luisteren, behalve als ik op het balkon ga staan roken.
Dan gaat de telefoon weer aan.
Draakje draait nu ?
Probeer voor elk uur wat mee te nemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
2 flessen rode wodka en redbull, probeer nog een paar biertjes mee te kapen.
En daar moet ik het dan mee doen
Eggsquote:
Door je platen werd je dizzy zeker?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Werd op de bank wakker met een kater, dat wil je niet weten.
Ik haal op die hardcorefeesten van die smerige hamburgers, en als ik geluk heb staat er zo'n tentje met van die Turkse zooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wat voor snacks gaan er vanancht doorheen?
Je show gister was zo briljantquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hij draait vanavond van 8 tot 10 weerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je show gister was zo briljant
Lahmacun en dat is Turks voor Turkse pizza.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik haal op die hardcorefeesten van die smerige hamburgers, en als ik geluk heb staat er zo'n tentje met van die Turkse zooi.
Lachmackchun ofzoietsTurke pizza's zijn lekker na een lijntje
Ik werd op de bank wakker met uhm ruziequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Je show gister was zo briljant
Ik zat al te wachten op de correctiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lahmacun en dat is Turks voor Turkse pizza.
Een stuk of 4 zakken chipsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar wat voor snacks gaan er vanancht doorheen?
Ik laat zo een turk hier komen met kapsalon en durum doner enzo. Ik ga een beetje zelf eten maken.... Dat laat ik wel aan de vakman over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie gaat er de frituur aanzetten vannacht?![]()
Turken zijn ook vakmannenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik laat zo een turk hier komen met kapsalon en durum doner enzo. Ik ga een beetje zelf eten maken.... Dat laat ik wel aan de vakman over.
En daarom ben je gewoon een heldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Omdat Prodigy
![]()
![]()
Sowieso de site waar je kan aanvragenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
Zeg Koelkast wat moest er nou in die stukjes die je wil dat ga inspreken dan doe ik het nu meteen ff.
Wat je wil, doe wat leuks.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef heloef het volgende:
Zeg Koelkast wat moest er nou in die stukjes die je wil dat ga inspreken dan doe ik het nu meteen ff.
Kijk op het roosterquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En daarom ben je gewoon een held
Wie heeft er nou zin om op 3 uur nog eten te maken... Ik niet hoor...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Turken zijn ook vakmannen
In alles wat ze doen qua arbeid zijn ze gewoon goed.
Fietsen maken, in de bouw, eten bereiden....
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Spaghettivreter
Bericht:
Omdat Prodigy
![]()
![]()
Helaas! Draakje tot 17:00.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En stel je nou eens voor dat er helemaal niemand staat op het rooster
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stel je voor dat er een dj zou zijn die niemand heet
Mijn vorige account heette zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dat zou fantastisch zijn. Stel je voor dat iemand in de wereld Niemand heetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dan zeg je: joh kan ik om 3 uur draaienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
En stel je nou eens voor dat er helemaal niemand staat op het rooster
Sperzieboontoon in the mixquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg je: joh kan ik om 3 uur draaien
Ik kan om 3 uur draaienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan zeg je: joh kan ik om 3 uur draaien
Ja ik ook wel, maar iedereen hier vind draakje leuker dan een "echte" DJquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan om 3 uur draeien
maar dan hoor ik mijn verzoekje niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik kan om 3 uur draaien
Dat is gayquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar iedereen hier vind draakje leuker dan een "echte" DJ
Mag wel ook voor dat geldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Blijkbaar nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is gay
Draakje is wel leuk hoor, maar als iemand wil draaien heeft die dan geen voorang?
Vandaag niet. Eerder inplannen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is gay
Draakje is wel leuk hoor, maar als iemand wil draaien heeft die dan geen voorang?
Wie zegt dat? Wij vinden het gewoon even fijner tot 17:00 zelf muziek maken/draaien.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het is vandaag even een aparte dag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dat is gay
Met gitarenhintsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dan maar jingles inspreken voor Draakje
Alsof ik hier dan zit te postenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is vandaag even een aparte dag.
Spaar je krachten voor vannacht!
Ik wou dat ik zo'n neger als jou wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef heloef het volgende:
Laat die automaat aan totdat ik mijn verzoekje kan meebleren.
het is zaterdag, een van de weinige dagen dat ik kan, dan nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is vandaag even een aparte dag.
Spaar je krachten voor vannacht!
Da's meestal met seks toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast!!
We waren weer tegelijk bezig
Met?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast!!
MySQL lock field?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast!!
Waarom vind iedereen het zo interessant dat ik een neger ben en of ik als een neger klink.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik wou dat ik zo'n neger als jou was
Agenda?quote:
Pics, negers gestaan niet op fok.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen het zo interessant dat ik een neger ben en of ik als een neger klink.
Jij bent verslaafd aan mandarijntjes toch?quote:
Dan had je een paar weken terug maar op de tinychat moeten zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pics, negers gestaan niet op fok.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit je weer op de verkeerde site?
Als ik in de bus zit spreken de negers nooit Nederlands. Ze stappen er ook allemaal uit bij het asielzoekerscentrum.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom vind iedereen het zo interessant dat ik een neger ben en of ik als een neger klink.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ja dat idee had ik ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]nee ik dacht dat jullie tegleijk het rooster zaten ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds ik al 3 keer het voor elkaar krijg om op mijn tong te bijten doordat mijn balletje blijft hangen in zo'n schilletje is dat snel minder aan het worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij bent verslaafd aan mandarijntjes toch?
Oja, hoe laat gaat het gebeuren?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
WAT EEN BOCKNUMMER zei de man die vanavond geen baard meer heeft
oooooh, ja, blijkbaar, maar da's een google agenda, die doet niet moeilijk, alleen maakt er een zooitje vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef EggsTC het volgende:
[..]nee ik dacht dat jullie tegleijk het rooster zaten ofzo.
Is hij ook gelijk zijn schaamluis kwijt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef djkoelkast het volgende:
WAT EEN BOCKNUMMER zei de man die vanavond geen baard meer heeft
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Als ik in de bus zit spreken de negers nooit Nederlands. Ze stappen er ook allemaal uit bij het asielzoekerscentrum.Maar wij Surinamers hebben de taal geleerd van jullie toen jullie nog sadisten waren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat vind ik op zich wel heel knap van je schatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sinds ik al 3 keer het voor elkaar krijg om op mijn tong te bijten doordat mijn balletje blijft hangen in zo'n schilletje is dat snel minder aan het worden.
Van 22:00-10:00uquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Oja, hoe laat gaat het gebeuren?
rinusquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Van 22:00-10:00u
Hoe laat Dragems komt geen idee
We gaan ook nog een zéér bekend persoon bellen, vrij aan het begin.
Daar zal ik dus niet bij zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
fixedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoelaat gaat de van de baard er eigenlijk af? komen die pics.
Zeer bekend op Fok! of zeer bekend in Nederland?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ik luister soberso wel.. al hoop ik dat ik wel gelijk in het begin erbij benquote:
Ik denk Dingetjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik mis sowieso tot 23:45 ofz. verjaardag waar je altijd laat weggaatquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik luister soberso wel.. al hoop ik dat ik wel gelijk in het begin erbij ben![]()
Hmm baard eraf > pics > posten in topic > wij met zn allen : hihiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je substanties op hebt zal het vast logisch zijn, ik snap er echter niets van.
Tinychat tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hmm baard eraf > pics > posten in topic > wij met zn allen : hihi
Nee deze emoticonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ok iets duidelijker nuquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:00 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pops gaat wijn zuipen vanacht, niet te zuinig. Ik heb alvast de leverancier van je lokale slijter aangestuurd zodat er genoeg is.quote:
Wel zo veel mogelijk blijven posten, anders krijgen we geen nieuwe users. Pirania had een pagina gemaakt dat je tc en het topic boven elkaar in 1 venster kunt zien.quote:
Wij als in blanken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar wij Surinamers hebben de taal geleerd van jullie toen jullie nog sadisten waren.
Daar kan ik niet mee omgaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel zo veel mogelijk blijven posten, anders krijgen we geen nieuwe users. Pirania had een pagina gemaakt dat je tc en het topic boven elkaar in 1 venster kunt zien.
krijgen we misschien nieuw subfora?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel zo veel mogelijk blijven posten, anders krijgen we geen nieuwe users. Pirania had een pagina gemaakt dat je tc en het topic boven elkaar in 1 venster kunt zien.
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Ondertussen bij Peter in de auto: "haai guurl, aai em pietur du freez. Joe want a reep?". De rest is geschiedenis.
Heeft verder niets met deze plaat te maken, behalve dan de heerlijke en oprechte verkrachting van Krezip
Wijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Pops gaat wijn zuipen vanacht, niet te zuinig. Ik heb alvast de leverancier van je lokale slijter aangestuurd zodat er genoeg is.
Nee geen wijn vanavondquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WIJN!, rode ook nog, desnoods kom ik het persoonlijk naar binnen gieten
Uit mijn lul komt alleen witte wijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef EggsTC het volgende:
[..]
WIJN!, rode ook nog, desnoods kom ik het persoonlijk naar binnen gieten
Ah, losse vlodders dus!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uit mijn lul komt alleen witte wijn.
Zit al meer dan 8GB in, is meer dan zat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef -Datdus- het volgende:
Er moet meer hardstyle in de aanvraag lijst.
cheese onion van dr oetker geloof ikquote:
okee ik ga het zelf wel testen, moet veel opruimen en schoonmaken dus das de enige manier dat ik überhaupt kan luisterenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:03 schreef Beach het volgende:
Technisch vraagje; is het mogelijk om op een psp te luisteren?
omg ik wil ook ;9quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
cheese onion van dr oetker geloof ik
Ik wil wel met je delen hoorquote:
Music made addict staat er niet in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zit al meer dan 8GB in, is meer dan zat.
Kom maar hierheenquote:
Ja! Althans staat op de planningquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Komt er vanavond een Tinychat?
Ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Komt er vanavond een Tinychat?
Hoi dame.quote:
Zo eng is Emmen niet hoorquote:
Je kan het toch aangeven als koelkast aanwezig is? Dat jij wil draaien. En die is best vaak aanwezig. Niet weggaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:11 schreef ElmoFan het volgende:
Ok haal me maar van de DJ lijst, ik kan nooit vast in de planning (ligt aan mij) en last minute kan nu ook niet meer door draakje. Doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |