Danaquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Die titel
ekcte bazen staan om 9:00 opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
even oordopjes uit.... te veel herrie als je net wakker bent
![]()
ik ben een nachtbraker..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ekcte bazen staan om 9:00 op
Wild hengst in de nachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben een nachtbraker..
Dat hoort niet koelkastjequote:De volgende twee verzoekjes zijn: YMCK, YMCK
Die tweede is van mij, toch koelkastquote:
koelkast is even weg.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:17 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Die tweede is van mij, toch koelkast
Nee want die kan ik niet meezingenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Dit wordt natuurlijk de nieuwe tophit
Graag gedaanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef Ragboer het volgende:
Zo stond ff 5 minuten te hakkûh. Ben doodop zeg. Was wel ff lekker zuivers zeg.![]()
ik licht. maar deze muziek is voor kleuters uit japan, niet waar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hihi.. ik vind dit stiekem best grapsig
natuurlijk en voor koelkastjesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik licht. maar deze muziek is voor kleuters uit japan, niet waar?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
natuurlijk en voor koelkastjes
Toch wel gemengd douchen he?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks korfballen... Blijf liever in deze spuiselclub
Dit is beter dan muziek.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Noem jij dit muziek koelkast?![]()
ben jij stiekem een japans kleutertje?quote:
Dit heeft niets met kleuters te maken hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben jij stiekem een japans kleutertje?![]()
niet???quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dit heeft niets met kleuters te maken hoor.
dit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Geef mij maar het Hollandse ragwerk...
doe mij dezen dan maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef Ragboer het volgende:
Geef mij maar het Hollandse ragwerk...
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zin in de marathon vanavond![]()
![]()
oohquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dit is 8-bit popmuziek uit Japan. Heeft niks met kleuters te maken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dit is 8-bit popmuziek uit Japan. Heeft niks met kleuters te maken.
jij was toch 12?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Ragboer het volgende:
Op dit nummer sloeg mijn eerste pilletje in...
Ah neequote:
wutt.. waarom?? moet ik iemand slaan?quote:
Ik was er al vroeg bijquote:
denk bij het slepen van ietsquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. waarom?? moet ik iemand slaan?
daarom vraag ik het huppel.. die weet waar het van komtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk bij het slepen van iets
Gisteravond dikke ruzie met mn ex, schoot me meteen mn rug, nek en schouders in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutt.. waarom?? moet ik iemand slaan?
Flikker jij nou eens op met antwoorden voor anderen. Jezus irritante kutblaagquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk bij het slepen van iets
aaawquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gisteravond dikke ruzie met mn ex, schoot me meteen mn rug, nek en schouders in.
En dan met een gammele rug spullen verslepen is geen succes
Dat is het posten om te posten. Alleen maar postopkrik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Flikker jij nou eens op met antwoorden voor anderen. Jezus irritante kutblaag
zal dat het zijn?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat is het posten om te posten. Alleen maar postopkrik.
Consequent jezelf baas noemen en je eigen request bazenrequests noemen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb weer een bazenrequest gedaan
Voor op spacialnet/audiorealm, hij staat daar ook alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
Koelkast waarom had je trouwens dat kleine logo'tje nodig?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Hij is gewoon prachtig
Adoreer mij maarquote:
Mijn bazigheid heeft verificatie van anderen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Consequent jezelf baas noemen en je eigen request bazenrequests noemen.
Geef toe, het heeft iets bazigs.
Snuf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn bazigheid heeft verificatie van anderen.
Niet alleen snuf.quote:
Boobhaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin een vent te worden... heb borsthaar
quote:YMCK is a Japanese Chiptune band. The band members are as follows; Midori (vocals), Yokemura (music, lyrics, arrangement), and Nakamura (music video).
Their work has not been confined to Japan, having released albums in Korea, Thailand and the USA as well as appearing at various events around in East Asia and Europe.
GADVEREDAMMEquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik begin een vent te worden... heb borsthaar
Weglaseren want straks worden het boobharen.quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Ragboer het volgende:
[..]
GADVEREDAMME![]()
![]()
![]()
![]()
JIJ HEBT MIJN HELE DAG VERWOEST!!!!!!!!!!!!!!!!
Marathon! Van 22:00-10:00 uur non-stop live radio!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
WORD ER NOG GEZOPEN VANAVOND OF HOE ZIT DAT!
Tuurlijk, marathonuitzending dus veel wiet, bier, energydrank, mdma en lijntjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Demon_Hunter het volgende:
WORD ER NOG GEZOPEN VANAVOND OF HOE ZIT DAT!
fixedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk, marathonuitzending dus veel wiet, bier, energydrank, mdma en lijntjes.
Kratje bier staat al klaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Marathon! Van 22:00-10:00 uur non-stop live radio!
Aight, ik ga me helemaal de kenker in zuipen vanavond...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk, marathonuitzending dus veel wiet, bier, energydrank, mdma en lijntjes.
lekkere eerst slokjequote:
Dat doet hij bij elke requestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Ragboer het volgende:
Ook echt zo een nietszeggend kutbericht erbij.
Hier staat een kratje Alfa koudquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Kratje bier staat al klaar![]()
![]()
Baasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hier staat een kratje Alfa koud
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |