wat bedoel je daar mee/quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En ik voel me verplicht om me dat weekend vol te vreten
Jamaar ik neem geen kinderen meequote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
Kijk Hans zitten
[ afbeelding ]
Dat ding is tofquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
En stoere Zwabber
[ afbeelding ]
Ik ben degene met de balquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Hans, Simone, Benny, Patrique en Miranda
[ afbeelding ]
Die zijn met z'n drieen nog niet half zo lang als Vaduz.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
Miranda, Vaduz en Bellatrix in de ballenbak
[ afbeelding ]
Ja ik wilde nog zeggen ik ben degene met het rokje, zie nu pas dat de andere 2 jongens zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Je spoort echt niet ik zweer het, kijk Bella trouwens voor die glijbaan staan, eerder dan de jongens eraf
Ik zie Bella al naar die wipwapjes kijkenquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:17 schreef Kally het volgende:
Je spoort echt niet ik zweer het, kijk Bella trouwens voor die glijbaan staan, eerder dan de jongens eraf
Ja wij gaan naar de speeltuinquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja ik wilde nog zeggen ik ben degene met het rokje, zie nu pas dat de andere 2 jongens zijn.
laat maar....quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en ik ben een mbo'er ik snap het niet..
Jazeker.quote:
We gaan gewoon weer lekker droogneuken! Omdat het kan.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Bellan!Hoerrrr van Babylon... gaan we nog een beetje hoeren en sloeren daar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |