Yup...MBA is voor mij de ideale onderweg laptop. En meestal ben ik overdag onderweg, dus dan is die backlight niet nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
Toch maar voor de MBA gegaan dus, ondanks gebrek aan background-verlichting?
Lijkt mij prima, dan wacht ik daar nog even op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup...MBA is voor mij de ideale onderweg laptop. En meestal ben ik overdag onderweg, dus dan is die backlight niet nodig![]()
Zul je zien dat ze binnen twee weken een MBA met backlightverlichting releasen
Backlight is ideaal als je in slechtverlichte omgeving typt. Ik kijk graag in bed nog een aflevering van een serie, of surf nog een beetje, en dan is het handig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat is eigenlijk het grote voordeel van backlight? Of is het vanwege de zwarte toetsen?
Hmmmm....ik heb twee AppleTVs, twee iPhones, drie iPods, twee iMacs, een iPad, en straks weer een MBAquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Anders reageer je even normaal... Ik zei waarom dat verlichte toetsenbord voor mij meerwaarde heeft. En nee, het scherm verlicht niet voldoende als ik deze op de laagste helderheid heb staan en niet naar het toetsenbord richt. Een backlit toetsenbord is veel fijner.
Bovendien denk ik dat veel mensen de MacBook Air als vervanger voor hun MBP overwegen, en niet als complementair apparaat. En een iPad is totaal onnodig als je een MacBook en een iPhone hebt. Over overkill gesproken..
Kijk dan ook eens naar Spaces in de Systeemvoorkeuren.quote:Op [url= 20 februari 2011 10:53[/url] schreef EvilMarc het volgende:
Super!!!
Thx. Ik word gek van al die wirwar op de achtergrond
Die enkel keer dat ik dat nodig haal ik hem uit de mkv container en stop hem in een mp4/m4v container.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:06 schreef kadeya het volgende:
Ik zag laatst bij iemand een trukje om mkv bestanden af te spelen in itunes. Het was een of andere code in de terminal. Ik kom er niet uit. Iemand hier bekend met dit?
Nice ben benieuwd! Denk dat ik naast de iMac nog een MacBook ga halen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:06 schreef Saninl het volgende:
Waarschijnlijk volgende week donderdag de release van de nieuwe Pro lijn!
http://www.macrumors.com/(...)-launch-on-thursday/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |