Yup...MBA is voor mij de ideale onderweg laptop. En meestal ben ik overdag onderweg, dus dan is die backlight niet nodigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:09 schreef De_Hertog het volgende:
Toch maar voor de MBA gegaan dus, ondanks gebrek aan background-verlichting?
Lijkt mij prima, dan wacht ik daar nog even op.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup...MBA is voor mij de ideale onderweg laptop. En meestal ben ik overdag onderweg, dus dan is die backlight niet nodig![]()
Zul je zien dat ze binnen twee weken een MBA met backlightverlichting releasen
Backlight is ideaal als je in slechtverlichte omgeving typt. Ik kijk graag in bed nog een aflevering van een serie, of surf nog een beetje, en dan is het handig.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:29 schreef koffiekoekje het volgende:
Wat is eigenlijk het grote voordeel van backlight? Of is het vanwege de zwarte toetsen?
Hmmmm....ik heb twee AppleTVs, twee iPhones, drie iPods, twee iMacs, een iPad, en straks weer een MBAquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:06 schreef Splackavellie02 het volgende:
Anders reageer je even normaal... Ik zei waarom dat verlichte toetsenbord voor mij meerwaarde heeft. En nee, het scherm verlicht niet voldoende als ik deze op de laagste helderheid heb staan en niet naar het toetsenbord richt. Een backlit toetsenbord is veel fijner.
Bovendien denk ik dat veel mensen de MacBook Air als vervanger voor hun MBP overwegen, en niet als complementair apparaat. En een iPad is totaal onnodig als je een MacBook en een iPhone hebt. Over overkill gesproken..
Kijk dan ook eens naar Spaces in de Systeemvoorkeuren.quote:Op [url= 20 februari 2011 10:53[/url] schreef EvilMarc het volgende:
Super!!!
Thx. Ik word gek van al die wirwar op de achtergrond
Die enkel keer dat ik dat nodig haal ik hem uit de mkv container en stop hem in een mp4/m4v container.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:06 schreef kadeya het volgende:
Ik zag laatst bij iemand een trukje om mkv bestanden af te spelen in itunes. Het was een of andere code in de terminal. Ik kom er niet uit. Iemand hier bekend met dit?
Nice ben benieuwd! Denk dat ik naast de iMac nog een MacBook ga halen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:06 schreef Saninl het volgende:
Waarschijnlijk volgende week donderdag de release van de nieuwe Pro lijn!
http://www.macrumors.com/(...)-launch-on-thursday/
Daar had ik inderdaad nog niet aan gedacht, en zeker met die gelekte image van Intel kan het best nog wel eens kloppen ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 03:33 schreef frank07 het volgende:
Dikke kans dat t al voorbij gekomen is, maar hoe kijken jullie tegen deze speculatie aan?
Zou het veranderen van de kleur van de menubalk op de apple site een hint zijn naar t veranderen van kleur van de nieuwe generatie mac(book)s?
[ afbeelding ]
http://www.sofortbildapp.com/quote:Op maandag 21 februari 2011 02:09 schreef Junkie het volgende:
Aperture vraagje,
Ik heb sinds kort een Nikon D50, en als je daarvan de USB mode op PTP zet kan je tethering gebruiken en zo vanuit de Thether HUD foto's maken.
Is er een manier om dit via een interval te doen, om zo een Timelaps te maken?
Jeumig, wat een kortzichtige fanboy die dit geschreven heeft. Er zijn al 1001 diensten op dit gebied, maar zodra Apple met een "new service" komt, gaat dat even externe hdd's vervangen?quote:Recently, multiple reports emerged claiming that Apple is hard at work at a MobileMe revamp, which includes a locker to store your personal files like music, pictures, and videos. Well today, Patently Apple reports that Apple has patented a new feature for Mac OS X called Safe Deposit Box. This Safe Deposit Box is a new feature on the Mac OS X desktop that allows you drag a file you want to keep super-secure to the box and it will be uploaded to the cloud with encryption.
We speculate that this upcoming feature will tie right in with iOS and whichever files you put in your Safe Deposit Box will show up in a new app made by Apple for MobileMe members and if the user uploads any media (music, videos, and pictures) it will automatically show up their respective iOS applications. This service will surely replace Apples long-existing iDisk feature as they are essentially the same thing, but Safe Deposit Box seems more intuitive and more secure.
This new service from Apple could even be a replacement for external hard drives. People use external hard drives for computer backups in case the information on their computer is lost or stolen. If that information is stolen, the chances of your external hard drive being stolen are pretty high as well. This new solution would allow users to use Apples new giant data center in North Carolina. Perhaps this will be another reason to own a Mac.
Alleen die reacties lezen is al vermakelijk!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:13 schreef -Menn0- het volgende:
"Apple neemt opvolger USB in gebruik"
Ben benieuwd donderdag!!
haha echt hequote:Op maandag 21 februari 2011 15:38 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen die reacties lezen is al vermakelijk!
Is wel een beetje zoquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Echt he? Ook op MacRumors is het bal. Alsof de hele wereld pas weer verder draait als er nieuwe MBPs zijn aangekondigd.
GoodReader is echt onmisbaar, en StumbleUpon is de beste manier om tijd te dodenquote:Op maandag 21 februari 2011 18:52 schreef Black-Hole het volgende:
Wat zijn voor jullie echte must have apps voor de iPad? Het zijn er zo ontzettend veel in de store...
Wat zijn de meest mooie, bijzondere, aparte, nuttige apps?
Dat ze MobileMe maar es snel gratis makenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Echt he? Ook op MacRumors is het bal. Alsof de hele wereld pas weer verder draait als er nieuwe MBPs zijn aangekondigd.
Die App ziet er goed uit!quote:
Jammer, alleen voor Nikon camera's. Leek me een mooie app om te gebruiken.quote:
Je moet bijna verlengen ?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat ze MobileMe maar es snel gratis maken
Zou een mooie oplossing zijnquote:'Nieuwe MacBook Pro's combineren 8- tot 16GB-ssd met hdd'
Verwacht wordt dat Apple binnenkort nieuwe MacBook Pro's introduceert en mogelijk worden deze MBP's uitgerust met 8 tot 16GB flashgeheugen, waarop het besturingssysteem draait. Een hdd zou dan in de overige opslagruimte voorzien.
De nieuwe MacBook Pro's, die naar verwachting binnen enkele weken te koop zijn, krijgen een aantal nieuwe features. De website Boy Genius weet te melden dat de standaardmodellen worden voorzien van een interne ssd met een opslagcapaciteit van 8 tot 16GB, waarop enkel het OS draait. Een conventionele hdd zou in de overige opslagcapaciteit voorzien. Of de interne ssd voor de gebruiker toegankelijk is, is onduidelijk. Behalve deze 'hybride' oplossing, kunnen de MBP's ook met alleen een ssd worden uitgerust.
Naast hybride opslag zouden de nieuwe MBP's ook een grotere glazen trackpad krijgen dan de huidige MBP's. Eerder ging al het gerucht dat Apple een nieuwe high-speed-interface gaat gebruiken, wat mogelijk duidt op de implementatie van Intels Light Peak-techniek. Er zouden vijf verschillende versies van de MBP verschijnen, die tot ruim 200 gram lichter zijn dan de huidige modellen. Voorlopig blijft het bij geruchten, maar de eerste exemplaren zouden al onderweg zijn naar de winkels.
De verleiding is groot om heel boos te worden om zijn non-argumenten en zijn trollerige presentatie. Maar ik ben tegenwoordig te lui om tegen dit soort gezeik in te gaan. Je krijgt er toch geen redelijkheid voor terug, en eerlijk gezegd zal het me jeuken of hij Apple te duur of te beperkt vindt of niet. Hij heeft vast ook een lelijk wijf.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Q. het volgende:
Mooie "column" op de FP:
http://frontpage.fok.nl/column/431053/1/1/50/apple.html!
Die komen toch regelmatig langs?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Q. het volgende:
Mooie "column" op de FP:
En een kleine piemel die hij moet compenseren met een Alienware PC.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:03 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hij heeft vast ook een lelijk wijf.
Wow, wat een slechte, nietszeggende argumenten, die gewoon niet waar zijn. Het zit hem wel heel hoog, dat Apple.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Q. het volgende:
Mooie "column" op de FP:
Zou hij weten dat alleen teven loops kunnen zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:31 schreef iRemco het volgende:
"Ja, de vriendin van mijn beste vriend is ook mooi, dat betekent niet dat ik haar op achterbank van mijn auto moet nemen als een loopse straathond. Ook daar loopt de concurentie niet achter. Voor elk schitterend Apple-product, kan ik zo een tegenhanger aanwijzen. Sony maakt geweldig mooie Vaio-laptops, HTC en Samsung hebben beide mooie mobiele telefoons op de markt gebracht."
Heb je geen One More Thing-mailtje na je orderbevestiging gekregen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:41 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Waarom staat mijn MBA al sinds zondag in Keulen?
Of is het gewoon al stiekem een nog aan te kondigen MBA?
Er zijn ook mensen die heel onrustig slapen hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:37 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
op internet kunnen enz. voordat windows geladen is.
Die oplossingen om een falende slaapstand van Windows te compenseren
Zou wel tof wezen als dit kloptquote:- no more white MacBook (Apple goes back to two lines of 13" inchers)
- 16 GB SSD mSATA drives on all models to store the system
- Core i3 and third USB port on the 13" model
- Matte screen option on the higher-end 13"
- Option to replace the SuperDrive with a SSD on the 15 and 17" models
- HD screens on all models : 1440x900 on the 13", 1680x1050 on the 15"
- 200 to 300 grams lighter : 1.8 kg for the 13", 2.3 kg for the 15", 2.65 kg for the 17"
- Better battery life : 12 hours on the 13", 10 hours on the 15"
- 8 GB of RAM on the 17"
quote:Apple Placed Its Products in One-Third of Last Year’s Box Office Hits
We've seen plenty of posts rounding up screenshots of weird Apple product placements in movies, so it should come as no surprise that Brandchannel, the website of global brand consultancy Interbrand, deemed Apple as the brand with the most total product placements in movies last year.
To be specific, Brandchannel determined that Apple managed to get "its computers, iPads, iPods and other items featured in 30 percent of the top movies at the U.S. box office in 2010."
Waarom?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Overigens is een nieuwe Mac altijd weer een mooi moment voor een nieuw dropbox-accountje
1280*800?quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:45 schreef Aether het volgende:
Verpakking gelekt? - Foto: Specs des neuen 13" MBP mit Core i5 und Thunderbolt-Anschluss
13" i5 + Intel Graphics
[ afbeelding ]
Light Peak = Thunderbolt
[ afbeelding ]
Wow, dan heb ik ook Thunderboltquote:
Schijnt een gecombineerde poort te zijn (zie laatste regel van de verpakking linkerkolom).quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:04 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Wow, dan heb ik ook Thunderbolt. Dat is dus gewoon een miniDisplayPort.
kick om aandachtquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef t0sti het volgende:
bootcamp vraag:
is er een manier om te zorgen dat je moet kiezen tussen windows (XP in dit geval) en mac OSX elke keer als je je mac opstart?
de ene keer start hij door op windows, de andere keer op mac..
en volgens mij moest ik de eerste 2 keer dat ik hem opstartte wel kiezen.
(ja, ik weet dat ik op alt ik moet drukken voor het keuzemenu, maar ik wil dat dit automatisch gebeurd, zonder dat ik op alt moet drukken)
http://forums.macrumors.com/showpost.php?p=11966801&postcount=60quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:48 schreef rubje het volgende:
Ja...zijn er nu al echt gelekte beelden
of betreft het weer de bekende hoax's die altijd bij grote aankondigen plotseling opduiken uit een of ander magazijn, of een lift waar toevallig een palet stond etc etc...
![]()
Nee, eentje maar natuurlijk. Waarom zou je er in hemelsnaam twee aan willen koppelen?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:19 schreef Saninl het volgende:
Je kan aan een Macbook toch wel een draadloos toetsenbord + muis aansluiten he?
Of kan er maar 1 aan gekoppeld worden?
Nou, een draadloze muis + een draadloos toetsenbord eigenlijk?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nee, eentje maar natuurlijk. Waarom zou je er in hemelsnaam twee aan willen koppelen?
Mwoah, 500 euro moet toch wel lukken?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef -Menn0- het volgende:
Wil m'n MacBook (2007) verkopen maar volgens mij krijg ik er geen fuck voor terug
[ afbeelding ]
No way... Serieus?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, 500 euro moet toch wel lukken?
Hoe schat je dat in? Want misschien dat ik dan me macbookpro late 09 ook maar is ga verkopen en is kijken naar een nieuwe!quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:41 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mwoah, 500 euro moet toch wel lukken?
Dit is sarcastisch toch?quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:40 schreef nietzman het volgende:
Wat raar, wie zou dat nou willen doen.
www.tweedehandsmac.nlquote:Op woensdag 23 februari 2011 14:07 schreef -Menn0- het volgende:
Wil m'n MacBook (2007) verkopen maar volgens mij krijg ik er geen fuck voor terug
[ afbeelding ]
Thanks! Hij staat er opquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
www.tweedehandsmac.nl
Je zal je nog verbazen wat er daar voor gegeven wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |