OPSTAAN!quote:
je bent toch verdomme geen kunststudentquote:
nix! paintskillz tellen niet als kunstquote:
wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Inu het volgende:
Die Tori Spelling is echt vreemd...
Ze is bang dat haar baby dood is gekookt omdat het bad te heet is of dat ze doodgaat doordat de baby haar organen kapot trapt of dat de seks te wild was en de baby een hartaanval heeft gekregen daarvan...
ruil met mij,pleasequote:
het is hier verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
nah, ik hang hier wel lekker eigenlijk met koffie en nagellakjes!
het was een zaaltje met speeltuin.quote:
Ik snap het, zijn nu toch ook voorbij.....of alleen die van dit weekend?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
het was een zaaltje met speeltuin.
Was goed te doen maar ik ben wel klaar met al die verjaardagen
iig 2 weken lang geen verjaardag.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik snap het, zijn nu toch ook voorbij.....of alleen die van dit weekend?
J ookquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
iig 2 weken lang geen verjaardag.
P is de volgende op de 5e.
De Libische vlag! Hoe actueel.quote:
I accept the terms and condissionsquote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef Inu het volgende:
We zitten in de finale
Willen jullie nog een keer gewoon stemmen? Kun je een ipad winnen
http://film.kilroy.eu/Submissions/info.htm?subid=182
ik nie. dat moet de taalnasi maar doen.quote:
it wasn't mequote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Inu het volgende:
Een oud Eindhoven topic bewoner heeft me toegevoegd op Facebook, maar ik vind hem tot nu toe alleen nog maar irritant![]()
Zn laatste post gaat over de grafhekel die hij heeft aan ambtenaren. En hij woont in de gemeente waar mn moeder werkt, dus grote kans dat ie met een van haar collega's te maken heeft gehad. En hij beledigt mij er nu ook mee stiekem
Ik denk dat hij mn eerste unfriend-actie gaat krijgen
Ik ook niet, maar ben nu wel benieuwdquote:
he's alive ALIVE!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ben nu wel benieuwd.
Pfft, 3 weken geleden schudde ik je nog de handquote:
sindsdien ook niet meer gehoord of gezien, zelfs geen nachtelijke smsjes gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef febster het volgende:
[..]
Pfft, 3 weken geleden schudde ik je nog de hand.
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
So the fuk, ik heb hoofdpijn waar je U tegen zegt
Hoe gaat het verder met je?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef -moppie- het volgende:
Ach we vreten een aantal paracetamollekes en dan zal het wel over zijn neem ik aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |