OPSTAAN!quote:
je bent toch verdomme geen kunststudentquote:
nix! paintskillz tellen niet als kunstquote:
wasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:49 schreef Inu het volgende:
Die Tori Spelling is echt vreemd...
Ze is bang dat haar baby dood is gekookt omdat het bad te heet is of dat ze doodgaat doordat de baby haar organen kapot trapt of dat de seks te wild was en de baby een hartaanval heeft gekregen daarvan...
ruil met mij,pleasequote:
het is hier verschrikkelijkquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
nah, ik hang hier wel lekker eigenlijk met koffie en nagellakjes!
het was een zaaltje met speeltuin.quote:
Ik snap het, zijn nu toch ook voorbij.....of alleen die van dit weekend?quote:Op zondag 20 februari 2011 19:54 schreef FUFR het volgende:
[..]
het was een zaaltje met speeltuin.
Was goed te doen maar ik ben wel klaar met al die verjaardagen
iig 2 weken lang geen verjaardag.quote:Op zondag 20 februari 2011 19:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ik snap het, zijn nu toch ook voorbij.....of alleen die van dit weekend?
J ookquote:Op zondag 20 februari 2011 20:20 schreef FUFR het volgende:
[..]
iig 2 weken lang geen verjaardag.
P is de volgende op de 5e.
De Libische vlag! Hoe actueel.quote:
I accept the terms and condissionsquote:Op maandag 21 februari 2011 10:08 schreef Inu het volgende:
We zitten in de finale
Willen jullie nog een keer gewoon stemmen? Kun je een ipad winnen
http://film.kilroy.eu/Submissions/info.htm?subid=182
ik nie. dat moet de taalnasi maar doen.quote:
it wasn't mequote:Op maandag 21 februari 2011 11:08 schreef Inu het volgende:
Een oud Eindhoven topic bewoner heeft me toegevoegd op Facebook, maar ik vind hem tot nu toe alleen nog maar irritant![]()
Zn laatste post gaat over de grafhekel die hij heeft aan ambtenaren. En hij woont in de gemeente waar mn moeder werkt, dus grote kans dat ie met een van haar collega's te maken heeft gehad. En hij beledigt mij er nu ook mee stiekem
Ik denk dat hij mn eerste unfriend-actie gaat krijgen
Ik ook niet, maar ben nu wel benieuwdquote:
he's alive ALIVE!quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef febster het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ben nu wel benieuwd.
Pfft, 3 weken geleden schudde ik je nog de handquote:
sindsdien ook niet meer gehoord of gezien, zelfs geen nachtelijke smsjes gehadquote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef febster het volgende:
[..]
Pfft, 3 weken geleden schudde ik je nog de hand.
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:09 schreef -moppie- het volgende:
So the fuk, ik heb hoofdpijn waar je U tegen zegt
Hoe gaat het verder met je?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:11 schreef -moppie- het volgende:
Ach we vreten een aantal paracetamollekes en dan zal het wel over zijn neem ik aan!
Wat heb je gedaan dan vandaag behalve bovenstaande?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:35 schreef Stormqueen het volgende:
my feet hurt!
dankzij mijn faalangstcollega 4 keer achter elkaar dezelfde presentatie mogen geven
is ruim 4 uur voor een zaal staan presenteren op hakken niet voldoende?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan vandaag behalve bovenstaande?
Oh ja hoor maar het was pure interesse omdat ik weet dat het niet bij je baan hoort!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is ruim 4 uur voor een zaal staan presenteren op hakken niet voldoende?
Zo kun je het ook noemen...quote:
Het is geen dagelijs 'werk' toch?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef Stormqueen het volgende:
ah okee, maar het hoort wel bij mijn baan hoor
vind het best leuk om te doen ook, maar ik ben de enige op de afdeling die er genoeg kloten voor heeft (naast mijn baas) en dat is soms wel irritantcollega zat al te trillen van angst omdat ze de powerpoint moest doorklikken
't is wel werk, maar niet dagelijks neequote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het is geen dagelijs 'werk' toch?
Veel boter in de pan goed heet laten worden. Krokant aan de buitenkant rood aan de binnenkant. Perfect!quote:Op maandag 21 februari 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
krokante biefstuk?
proef je al wel meer dan eerst?
Aai? Heb je geen bier?quote:
Maar of hij het daarvoor doet..quote:
ik ben niet zo moeilijkquote:
staat die bibliotheek niet in de fik?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Inu het volgende:
Krijg een vacature binnen voor in een bibliotheek in Bahrein. Nieuwe baan iemand?
Om daar nou boeken recht te zetten terwijl ze buiten rellen lijkt me redelijk onbegonnen werk.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:29 schreef Inu het volgende:
Krijg een vacature binnen voor in een bibliotheek in Bahrein. Nieuwe baan iemand?
Ik denk 3 kamelen en 2 vaten oliequote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:43 schreef Blueman het volgende:
[..]
Om daar nou boeken recht te zetten terwijl ze buiten rellen lijkt me redelijk onbegonnen werk.
Wat verdient het?
Wat zijn de olieprijzen tegenwoordig? die schieten omhoog tochquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:55 schreef febster het volgende:
[..]
Ik denk 3 kamelen en 2 vaten olie.
Naar iets beters?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:36 schreef Stormqueen het volgende:
we hebben net te horen gekregen dat we vrijdag gaan verhuizen_!
Maar wel met raam?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's nog te bezien
We zitten iig iets dichter bij de "koffie" automaat.
Nu hebben we een raam van ca. 18 meter, straks maar een meter of 5.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:49 schreef Inu het volgende:
[..]
Maar wel met raam?
Bij ons zit het meerendeel van de kamers zonder natuurlijk daglicht, dus dat is een van de eerste vragen als je zegt dat je gaat verhuizen![]()
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nu hebben we een raam van ca. 18 meter, straks maar een meter of 5.
pussyquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:53 schreef Inu het volgende:
[..]
Dot kotst net een haarbal uit en J. is niet thuis, sta ik daar kokhalzend met mn rol keukenpapier en Cillit Bang
bij mij zou men dan regelmatig kat onder mijn wielen uit moeten schrapen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet regelmatig stront van de deurmat schrapen
Jekkie, dat had ik van BB niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet regelmatig stront van de deurmat schrapen
Of met je shirt.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:13 schreef FUFR het volgende:
kots of stront, beetje man ruimt dat op met de blote hand.
jahquote:
van likken krijg je kanker, wel op blijven letten hequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:03 schreef Stormqueen het volgende:
waarom niet oplikken, stelletje fags
alleen in amsterdamquote:
ik was actueel en refereerde aan de brandquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
nooit in nyc geweest zeker.
Of nog erger, in Plzen
Details...met je zaagtafelquote:
Moeten we nu echt aan je uitleggen hoe dat zit met het draaien van de aarde enzo?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:34 schreef -moppie- het volgende:
Good morning, wat is het tegenwoordig vroeg licht!
Niet voor iedereen.quote:
Tjonge jonge wat negatief.quote:Op woensdag 23 februari 2011 09:42 schreef Stormqueen het volgende:
ik mag ook nog ff. En vrijdag weer naar Winterswijk
Net ons nieuwe kantoor bekeken, wanne stikhok zeg
ik bedoel de oppervlaktequote:Op woensdag 23 februari 2011 10:00 schreef FUFR het volgende:
[..]
Tjonge jonge wat negatief.
Je had ook kunnen zeggen:
"wat een lekker warm kantoor! Ik kom voortaan in bikini!"
ohquote:
in het midden?quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik krijg de kutplek natuurlijk weer
Of midden in de doorloop. Dat zijn ook altijd rotplekken.quote:
Ja of ik plak er zo'n antispiekvel opquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:38 schreef Levitation het volgende:
Vraag om een monitor met een hele kleine kijkhoek.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:27 schreef -moppie- het volgende:
Hier is op je werk, op fok of thuis?
Bijna half 1quote:Op woensdag 23 februari 2011 11:21 schreef Levitation het volgende:
pfff... het is hier de laatste tijd zo rustig! Gewoon irritant rustig.
zul je zien dat er nu iets omflikkert![]()
lekker!!!quote:
Ik niet: Spanjequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef FUFR het volgende:
[..]
lekker!!!
en we haten je zo veel recht nu
spanje is best leuk, Malaga heeft ook een rijke historie, leuk om te zien.quote:
Ben er nooit geweest (quote:
Mijn spaans is brak, muy brak... maar ik gok dat daar staat "Hoe kun je de boeken recht zetten?".quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:17 schreef FUFR het volgende:
Inu, geef je daar de cursus: ¿Cómo puedo poner los libros de derecho
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Mijn spaans is brak, muy brak... maar ik gok dat daar staat "Hoe kun je de boeken recht zetten?".
echt een mooi land, al is het binnenland droger dan surinamequote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ben er nooit geweest () maar het lijkt mij een geweldig land. Zoveel historie, mooie steden, mooi landschap.
Inu komt dik terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:25 schreef Inu het volgende:
Nee, ga met mn zus mee, die moet werken daar
En Spanje is alleen al leuk om de geweldige kledingmerken en tapas
Zwanger van een zwoele spanjool.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:34 schreef Levitation het volgende:
[..]
Zwanger van een zwoele spanjool.
Ggghhh ggghh!quote:
expect the impossiblequote:
we will not laugh at the necklessquote:
Ik ken anders hele lange spanjolings!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef Inu het volgende:
Ik hou niet van spanjaardenAllemaal veel te klein en behaard
Niet zo kieskeurig, he!quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:27 schreef Inu het volgende:
Ik hou niet van spanjaardenAllemaal veel te klein en behaard
iewquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:23 schreef Inu het volgende:
Ik heb al een lange vent die precies op de goede plekken behaard is![]()
nee joh, dat is al zo vastgeklit dat het allemaal dreads zijn gewordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:01 schreef ArTiC het volgende:
Die jongen ligt heul niet uit te slapen, die is iedere ochtend een dik uur bezig zichzelf te bevrijden uit zijn konthaar
ik ook.quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:49 schreef Levitation het volgende:
[..]
ik ook.Wel nu pas, want ik lees het nu pas. [/juup]
iew! zunne plekjanus met plekhaar!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:08 schreef Inu het volgende:
[..]
nee joh, dat is al zo vastgeklit dat het allemaal dreads zijn gewordenmakkelijk op te vouwen
kill himquote:Op donderdag 24 februari 2011 09:37 schreef Levitation het volgende:
ik heb een collega die steeds een bepaald irritant deuntje fluit en net betrapte ik me er op dat ik het ook floot.Echt irritant, nu zit het dus in mijn hoofd...
with firequote:
de mijne ook niet, darmen overstuur, hoofdpijnquote:
zolang het maar geen "ring of fire" is.quote:
zijn "great balls of fire" wel goed?quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:01 schreef Levitation het volgende:
[..]
zolang het maar geen "ring of fire" is.Fuck, zit het weer in m'n hoofd.
dank je voor deze bemoedigende gedachte.quote:
Nu nog maar 4 uur en 58 minuten!quote:Op donderdag 24 februari 2011 10:39 schreef Levitation het volgende:
[..]
dank je voor deze bemoedigende gedachte.
* spuugt op grondquote:Op donderdag 24 februari 2011 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
en morgen weer om 7 uur op t werk zijn
En dan 2,5 uur in de auto zitten!!!!1!!1quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:09 schreef FUFR het volgende:
[..]
* spuugt op grond
Bah, zoiets doe je gewoonweg niet!
fok uff! dat doe je gewoon niet. Basta.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan 2,5 uur in de auto zitten!!!!1!!1
nummer?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
zeg dat maar tegen mijn baas
'jij kan zo goed presenteren!' zegt ze dan.
Plus dat die andere collega het niet durft. Maar die gaat wel mee
mwah, dat had ik er wel uitgehaald, maar zie de zin nog steeds niet zoquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
Van je baas, dan belt FUFFIE ff om het tegen je baas te zeggen. Hoop dat je morgen scherper bent.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:35 schreef ArTiC het volgende:
Van je baas, dan belt FUFFIE ff om het tegen je baas te zeggen. Hoop dat je morgen scherper bent.
Goede vraag, maar meer eentje die we aan Inu moeten stellen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:40 schreef ArTiC het volgende:
1 woord met een vraagteken...is dat een zin?
Met je worstenvingersquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:49 schreef FUFR het volgende:
[..]
Goede vraag, maar meer eentje die we aan Inu moeten stellen.
Kom er maar in Inu!
Met je Juan of Pablo!quote:
Die moet op enter drukken in de presentatie!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
zeg dat maar tegen mijn baas
'jij kan zo goed presenteren!' zegt ze dan.
Plus dat die andere collega het niet durft. Maar die gaat wel mee
ja maar dat gaat dan zelfs al misquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:50 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die moet op enter drukken in de presentatie!!
powerpoint op de automagische interval zetten en dan weglopen, erg 3.0quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:20 schreef FUFR het volgende:
je kunt m ook op automagische intervals zetten. is heel erg 2.0
onderweg in de auto je stem verliezen en dan die blik van je collega 5.0quote:
nee dat gaat niet, want tussen de slides door moet ik ook het systeem demonstrerenquote:Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef -moppie- het volgende:
ge moet gewoon zo'n ding met ook een lampje in je hand hebben tijdens het presenteren, ken je zelf de volgende slide erbij pakken
boze mensen manager!!quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:53 schreef bleiblei het volgende:
Ik voel me aangesproken door die Cup a Soup reclame.
Maar ik vind em wel erg geniaal.
Volgens mij ben jij toe aan weekend.quote:
Enorm, ik ben hondsberoerd ook. Dus een weekend van een dag of 4 zou niet slecht zijn. Maarja...projecten, deadlines, onmisbaar zijnquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:33 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toe aan weekend.
Ik heb al "weekend", maar eigenlijk is het m'n wekelijkse dagje soggen.
Ja vertel mij wat maar het is gewoon een vicieuze cirkel waar je inzit want dat ondersteunen kost juist een hoop tijd en moeite, die ik net niet heb.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:10 schreef bleiblei het volgende:
Moet je minder werk naar je toe trekken en anderen meer ondersteunen zodat ze het zelf leren.
Maar ja, dan maak je jezelf weer misbaar...
Hallo opaquote:
quote:
Mijn ouders zijn niet heul veul ouder dan jij bent peppiequote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:45 schreef FUFR het volgende:
[..]
why so mean?
Kan ik er wat aan doen dat mijn ouders eerder sexueel actief waren dan de jouwe?
tienerouders?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn niet heul veul ouder dan jij bent peppie
je kunt rose anders makkelijk door een rietje doen heur.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:59 schreef -moppie- het volgende:
Aftellen! Zuipen heb ik al in geen 6 weken gedaan even als roken!
Idd, gewoon recht uit de flesquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:18 schreef FUFR het volgende:
[..]
je kunt rose anders makkelijk door een rietje doen heur.
ja dat moet haast wel, ik ben tenslotte pas 44quote:
Ik dacht dat je al 50+ wasquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat moet haast wel, ik ben tenslotte pas 44
maar misschien liegt artic gewoon over z'n leeftijd en is 'ie NOG jonger dan inu!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:23 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja dat moet haast wel, ik ben tenslotte pas 44
ik heet geen juup.quote:
Daarom juist, Juup ziet er jonger uit dan hij is.quote:
Iig minder dik dan Inuquote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
maar misschien liegt artic gewoon over z'n leeftijd en is 'ie NOG jonger dan inu!
veel minder dik.quote:
ik heb het opgezocht:quote:
quote:Je hebt gezocht op het woord: vadsig.
vad·sig bn, bw (dik en) lui, Inu
quote:
Nu ik 11kg afgevallen ben heb ik wel praatjesquote:
Neequote:
Die waren ze heel zachtjes dat ruknr uit de jaren 70 zingen?quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:55 schreef Stormqueen het volgende:
BB: Die Renault reclame is wel echt een koning burgerlullen reclame.
Zodra je zoon geval aanschaft heb je direct een stempel van een halve m2 op je burgerlullenwaterhoofd van "ik zit onder de plak".
Net of de doelgroep dat nummer nog zingtquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:18 schreef Stormqueen het volgende:
Die ja, waar ze I love rock and roll zingen van the arrows.
Dan stemmen ze CDAquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:43 schreef -moppie- het volgende:
Hoi erbhingen groene en witte balonnen aan de moskee
quote:
Moet je ff een creme met een hogere factor halen. Tot 60 is in iedergeval gewoon te koop. In Mexico heb ik zelfs 125 gezien.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef Inu het volgende:
Ik ben verbrandEn heb mezelf 3x ingesmeerd met factor 30
Waarom zou ik?quote:
Regenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 16:49 schreef Inu het volgende:
Ik ben verbrandEn heb mezelf 3x ingesmeerd met factor 30
Vestje aandoen helpt ookquote:Op zaterdag 26 februari 2011 17:46 schreef Levitation het volgende:
[..]
Moet je ff een creme met een hogere factor halen. Tot 60 is in iedergeval gewoon te koop. In Mexico heb ik zelfs 125 gezien.Alleen denk ik niet dat die laatste nog smeerbaar is, lijkt me dat je daar een plamuurmes bij nodig hebt.
NP je mag dacht ik 20kg meenemenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:34 schreef Inu het volgende:
Morgen weer naar huisEn hopen dat ze mn koffertje niet wegen want ik neem zo'n 5 kilo extra mee terug en ik zat op de heenweg al op 10.5
Mn laptop werd trouwens nog gecheckt op drugs met zo'n papiertje
quote:
ga met de trein en de bus?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Inu het volgende:
[..]10 in handbaggage...
Maar niet gewogen en alles dus gewoon meegekregen
Is er bij Ehv airport ergens een weekend te parkeren zonder veel geld te betalen?Mn ouders zouden me brengen, maar dat kan niet...
Daar ergens in het bos. Maar ik weet niet hoe je auto eruit ziet als je terug bentquote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Inu het volgende:
[..]10 in handbaggage...
Is er bij Ehv airport ergens een weekend te parkeren zonder veel geld te betalen?Mn ouders zouden me brengen, maar dat kan niet...
nog niet al kreeg ik er geld en een golden retriever bij.quote:Op zondag 27 februari 2011 21:47 schreef bleiblei het volgende:
Wat vinden jullie van deze auto?
autoot
voor jou wel, er kan veel hout inquote:Op zondag 27 februari 2011 21:53 schreef bleiblei het volgende:
Okee, ik stelde de vraag verkeerd.
Is dat een goede auto voor iemand als mij?
Qua verhalen en hoe een stapavond verloopt. Stond vanmiddag onder de douche met een 35% korting sticker onder mijn voetquote:
Ja, kan, maar moet mn skis en schoenen ook meesjouwen.. Maar misschien als we al onze spullen in 1 koffer krijgen, dan kunnen we het verdelenquote:
tegenover mijn kantoor. 5 euro per dagquote:Op zondag 27 februari 2011 21:30 schreef Inu het volgende:
[..]10 in handbaggage...
Is iig goedkoper dan bij het vliegveld zelfquote:Op maandag 28 februari 2011 09:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
tegenover mijn kantoor. 5 euro per dag
en anders zou je mijn parking nog kunnen gebruiken maar dan moet ik wel zondags het pasje terug vinden in mijn mailbox.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:34 schreef Inu het volgende:
[..]
Is iig goedkoper dan bij het vliegveld zelfMaar het 1kofferpropplan zou wel moeten lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |