Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:33 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee, da's funest in een goeie polonaise; vaart houden en vooral niet loslaten![]()
Hoe was je TomatenFransBruiloft?
Ooooh, vreselijk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen, ik zag ineens de zus van de bruid boven de rest van de mensen uitsteken met een soort groene kroon op d'r hoofd. Later bleek ze er een rood bol pak onder aan te hebben en dat groene hoorde dus bij de tomatenoutfit
En gód wat heeft dat Fransie B nummer veel coupletten
Hoofdpijn wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:49 schreef Greys het volgende:
Sterkte met de boodschappen Ing!
Kwee, hoofdpijn weg?
Tof he, die Hooglanders! Ze lopen hier vlakbij in het bos ook los, altijd leuk als je de hoek om komt en er staat zo'n joekel met enorme hoorns voor je neus
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:52 schreef Qwea het volgende:
Was je dronken gisteren trouwens, Greys? Of geheel nuchter?
Doe maar nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef Qwea het volgende:
Kun je die beesten aaien?Voordat ik het straks ga proberen en kan gaan internetten vanaf de SEH
Damn, zo'n bruiloft en dan nuchterquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Geheel nuchter, ik moest nog rijdenHet was in de middle of fuckin' nowhere.
Misschien met een lading drank op dat ik die tomaat en het Frans B nummer beter had kunnen hebben
[..]
Doe maar niet
Ze zijn heel zachtaardig, maar als ze geïrriteerd zijn en ze porren je een beetje met die hoorns ben je Kwee-kebab.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:58 schreef tombolafan het volgende:
Ken je die mop van die zussen die naar de HHB zouden gaan?Joh, dank god op je knieënSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |