Wat wil je dan? Kolen? Kerncentrales?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:16 schreef bijdehand het volgende:
Flink protesteren als dit doorgaat
Wellicht omdat dit de sectie nieuws en achtergronden is, en dat dit een nieuwswaardig bericht is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Waarom open je dan dit topic?
Ik ben een voorstander van kerncentrales ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Kolen? Kerncentrales?
Met genoeg druk misschien welquote:
Kerncentrales zijn basislast, aardgas pieklast (en verwarming natuurlijk).quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben een voorstander van kerncentrales ja.
Ik heb niet het idee dat de politieke besluitvorming zich veel gelegen laat liggen aan de mening van het volk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:20 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Met genoeg druk misschien wel
Ik weet het.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:24 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat de politieke besluitvorming zich veel gelegen laat liggen aan de mening van het volk.
Of het nu via maatschappelijk breedgedragen protestbeweging gaat, of zelfs via een referendum (zie EU-referendum bijvoorbeeld), ze hebben er schijt aan.
Je weet dat Rutte de benzineprijs flink wil verhogen middels nog meer accijns?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:30 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
1,60 voor bnezine heeftniets te maken met tekorten maar met de hebberige linkse overheid.
Aight.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:38 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind Rutte ook een linkse hippie.
Dit dus. Nederland is gewoon te klein. De enige manier waarop Nederland enige natuur zou kunnen hebben is met een populatie van hooguit 3 miljoen. Dat halen ze niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:14 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je geen verwarming aan hebt? Of ben je zo'n schijnheilige NIMBY-hippie?
We hebben trouwens geen "natuur" in Nederland, natuur is per definitie iets waar geen bord "natuurgebied" staat en geen hek omheen staat...
Wat we hier hebben zijn AKKERS.
Natuur kost trouwens ook geen 100.000 euro per hectare aan "beheer", natuur kost niets...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:12 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dit dus. Nederland is gewoon te klein. De enige manier waarop Nederland enige natuur zou kunnen hebben is met een populatie van hooguit 3 miljoen. Dat halen ze niet.
Haha ja daar hebben Penn & Teller nog een stukje over gedaan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja daar moeten chemicaliën gebruikt worden, jammer en huil, stel je voor.
Straks gaan ze net als bij de oliewinning nog gasvormig Dihydrogeenmonoxide inzetten, weet je hoe gevaarlijk dat is.
Ik las dat die proefboringen gedaan werden op ene terrein dat uitkeek op een nieuw gebouw. Dat zou richting Lennisheuvel zijn en het lijkt me sterk dat daar veel natuurgebied ligt.quote:Op maandag 28 februari 2011 19:58 schreef LXIV het volgende:
Cool. Dan worden we in Boxtel misschien nog wel gas-sheiks!
Alleen mag er zogenaamd niet in natuurgebied geboord worden, rondom Boxtel is één groot natuurgebied/beschermd landschap. Wat ze op TV lieten zien waar ze gingen proefboren ook. Maar bij mij in de achtertuin wil ik wel een put hebben!
Ik ben trouwens een PIMBY. Please In My BackYard! (tegen een kleine vergoeding uiteraard)
Van de chemicaliën die genoemd werden in een artikel in de Volkskrant was dichloor het heftigste. Maar dat was een uitspraak van een olieboorfiguur. Vast niet eerlijk!quote:Op maandag 28 februari 2011 22:14 schreef Vengerr het volgende:
[..]
Haha ja daar hebben Penn & Teller nog een stukje over gedaan.
Heel vermakelijk.
Daar hebben ze olie.quote:Op maandag 28 februari 2011 21:49 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb me trouwens verbaasd over de hoeveelheid putten die in Schoonebeek e.o. staan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |