Soort SM ?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De regels en reglementen van WickedAngel, ongeschreven maar bindend.
En iets met tennissokken, geloof ik. Maar dat wil ik niet weten, dus hou ik me aan haar regels.quote:
Post eens een plaatjequote:
Nee, niet echt. Ben vanmorgen met Twan en Lennon met de trein naar het werk van Peace en mn eigen werk geweest. Best vermoeiend eigenlijk. En nu ben ik weer moe. Net ook nog gestofzuigd en gedweild...quote:
Ja, hoor. Ik neem wel mn rustmomentjes en slaap 's avonds vrij vroeg op de bank. Niet zo gezellig voor Peace... maar ik kan er niets aan doen. Voorjaarsvermoeidheid??quote:
Ja, zeer vroege voorjaarsvermoeidheid.quote:
Kijk, dat is beterquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:27 schreef Diaan73 het volgende:
Nou ja, vrijdag lekker vrij en dan weekendje weg. Waarvan 1 dag en nacht zonder kinderen.
quote:
Ik hoop het.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan kun je er weer even tegenaan.![]()
Ik ga even de stad in
Mooi zo!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:30 schreef wyccie het volgende:
Er is een begin gemaakt met de grote schoonmaak. Zojuist 3 vuilniszakken en een Plastic Hero naar buiten gebracht. Morgenmiddag nog voor meer dan een half jaar aan oud papier weg.![]()
Dan nog stofzuigen, afwassen, kleren opbergen.
Dat gooi je toch niet in de prullenbak, neem ik aan?quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:48 schreef Diaan73 het volgende:
2,5 vuilniszak om weg te gooien.. een groot deel speelgoed/puzzels/boekjes voor Lennon en 2,5 zak kleding.![]()
Nee, die zijn voor Lennon. Staat er een beetje krom idd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 13:22 schreef Gellius het volgende:
Maar de puzzels, de boeken en het speelgoed kieper je wel gewoon in de kliko.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Pas je wel op, Diaan? Twan is al zo slim, als Lennon ook zo slim wordt zijn Peaceman en jij in de minderheid
The horrorquote:
quote:
quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef Gellius het volgende:
Blasé. Die heeft al eens sneeuw gezien.
Fijn weekendquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb (lang) weekend, nu pc afsluiten, kasten sluiten en naar de trein!![]()
Tot later!
Nou ja, gelukkig voor die jongen lijkt hij dus op z'n moederquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef Gellius het volgende:
Integendeel, ik ren kirrend van de pret naar buiten zodra ik sneeuw zie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |