Moet ik er eerst vaker komen en ook een goed antwoord weten te gevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Peace heeft een hoop inspiratie voor MUZ-trivia vragen opgedaan dus.
[..]
Oh, ik kijk daar eigenlijk ook nooit meer.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Moet ik er eerst vaker komen en ook een goed antwoord weten te geven
Vroegah keek ik elke dag, tegenwoordig bij vlagen... en veelal staat er dan net een vraag open die ik niet weet en vertrek ik weer, waardoor ik veel vragen mis waar ik het antwoord wel op had geweten...quote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik kijk daar eigenlijk ook nooit meer.
Ik kom er ook nooit meer. Ben toch altijd te laat. Er zitten zulke kenners tusen.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oh, ik kijk daar eigenlijk ook nooit meer.
Don't mention the war?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens zometeen de leukste Fawlty Towers aflevering
Don't mention the war?quote:Op zondag 20 februari 2011 00:12 schreef tong80 het volgende:
Trouwens zometeen de leukste Fawlty Towers aflevering
Dat wordt dan een heel stuk later.... We pakken bijna nooit een cd. Alles staat op de pc.quote:[b]Op zaterdag 19 februari 2011 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien hebben ze een paar honderd cd's in verkeerde doosjes gedaan, daar kom je dan pas later achter
Nee, nog niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:17 schreef peaceman het volgende:
Brother de nieuwe Radiohead al geluisterd?
Maar te weinig generalisten.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kom er ook nooit meer. Ben toch altijd te laat. Er zitten zulke kenners tusen.
Ja en nee.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nee, nog niet.
Ligt het een beetje in het verlengde van In Rainbows?
Die is ook geweldig, allemaal eigenlijk.quote:
Wat bedoel je ?quote:
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt omdat er bijna alleen nog maar Indie-gerelateerde vragen werden gesteld met af en toe wat actuele trivia tussendoor.quote:
Klopt. Het is tegenwoordig een beetje eenzijdig.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben op een gegeven moment afgehaakt omdat er bijna alleen nog maar Indie-gerelateerde vragen werden gesteld met af en toe wat actuele trivia tussendoor.
Ja, hij tipte ook vaak nieuwe dingen aan mensen aan de hand van de vragen die ze geraden hadden of stelden.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:46 schreef peaceman het volgende:
GLO was tof. Zo zonde dat hij is afgehaakt.
Ik heb buiten fok nog wel contact met hem gehad, maar nooit precies begrepen waarom hij gestopt is met fok.quote:Op zondag 20 februari 2011 00:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, hij tipte ook vaak nieuwe dingen aan mensen aan de hand van de vragen die ze geraden hadden of stelden.
Ook een goede userquote:Op zondag 20 februari 2011 00:53 schreef tong80 het volgende:
Zander post ook nooit meer die was echt cool.
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
In slaap gevallen bij Radiohead
Ja, maar daar ken ik hem niet van...quote:
Doel je hiermee op Lord?quote:Op zondag 20 februari 2011 01:07 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, users komen en gaan, soms helaas, soms prima...
Sterker nog... zonder blauw jasje kan ik me soms wel vinden in zijn mening....quote:Op zondag 20 februari 2011 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is zonder blauwe jas weliswaar irritant maar wel deugend.
Ja maar hij is toch soms weer onprettig venijnig. Ook in feedback-topics is het regelmatig een enorme zeurpiet.quote:Op zondag 20 februari 2011 01:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sterker nog... zonder blauw jasje kan ik me soms wel vinden in zijn mening....
Niettemin is ie lang niet zo onprettig als toen hij mod was...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja maar hij is toch soms weer onprettig venijnig. Ook in feedback-topics is het regelmatig een enorme zeurpiet.
Toprel!quote:Op zondag 20 februari 2011 01:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Niettemin is ie lang niet zo onprettig als toen hij mod was...
Al was het toen wel een leuke rel...
quote:Op zondag 20 februari 2011 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei het tegen Diaan. Maar ik ga zo ook, dus deze heb ik alvast binnen
Wat nou weerquote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Drie-minuten-regel, tong. Jij gaat straf krijgen van WickedAngel.
Maar liedjes schrijven kan ie wel!quote:
Mag ie weer een week niet fokken...quote:Op zondag 20 februari 2011 01:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Drie-minuten-regel, tong. Jij gaat straf krijgen van WickedAngel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |