Uiteraard niet, maar ja, om nu gelijk iedereen hier weg te jagen....quote:
Welnee joh, dat doen we voor de schijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef Scrutinizer het volgende:
O, ik dacht dat jullie ook fan waren van de Stranic Preet Meachers.
Het staat ook zo decoratief, zo'n kast met lege cd-doosjes.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welnee joh, dat doen we voor de schijn.
en voor je het weet wordt je bestempeld als fan.. nou dat wil toch niemand?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het staat ook zo decoratief, zo'n kast met lege cd-doosjes.
Hij is kettingroker, he? Iedere keer als z'n asbak vol is koopt-ie weer een nieuwe van Radiohead.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef peaceman het volgende:
Al heb ik uit betrouwbare bron dat Tong wel fan is...
Dan heeft hij waarschijnlijk een hele wand met Radiohead cd's/elpees.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is kettingroker, he? Iedere keer als z'n asbak vol is koopt-ie weer een nieuwe van Radiohead.
En één cd van Joe Strumner maar die kan-ie al een tijdje niet vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan heeft hij waarschijnlijk een hele wand met Radiohead cd's/elpees.
Tsss heeft ie ze niet op alfabet staan dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En één cd van Joe Strumner maar die kan-ie al een tijdje niet vinden.
Dat ligt er aan of z'n schoonmaakster het alfabet kent.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tsss heeft ie ze niet op alfabet staan dan?
En dat is zeker een Poolse?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat ligt er aan of z'n schoonmaakster het alfabet kent.
Voor een kinderpartijtje toch wel leuk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef peaceman het volgende:
DeWolff vind ik, net als MSP niet leuk natuurlijk...
Tuurlijk.. maar wij houden immers enkel van Radiohead.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Voor een kinderpartijtje toch wel leuk?
Net als Scott Tenorman, dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tuurlijk.. maar wij houden immers enkel van Radiohead.
Geen idee wie dat is, dus ik zeg niet zondermeer ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:00 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Net als Scott Tenorman, dus?
Dat komt uit een aflevering van South Park waarin Radiohead voorkomt. Het loopt niet zo goed af voor Scott. Cartman neemt wraak op hem waardoor Scott uiteindelijk z'n eigen ouders opeet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is, dus ik zeg niet zondermeer ja.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat komt uit een aflevering van South Park waarin Radiohead voorkomt. Het loopt niet zo goed af voor Scott. Cartman neemt wraak op hem waardoor Scott uiteindelijk z'n eigen ouders opeet.
Dat is deze aflevering.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat komt uit een aflevering van South Park waarin Radiohead voorkomt. Het loopt niet zo goed af voor Scott. Cartman neemt wraak op hem waardoor Scott uiteindelijk z'n eigen ouders opeet.
Is echt een hele leukequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat is deze aflevering.
http://www.southpark.nl/episodes/501/
Snel nog even eten danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
Over een uurtje vertrekken wij naar de voorstelling Laagland van Leo Blokhuis en Ricky Koole. Zin in!!
Al gedaan.quote:
Je hebt het vast ook druk als moeder van drie jongens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik hoop dat ik wakker blijf... ben een beetje moe.![]()
drie? Je rekent Peace mee zeker?? Ach, donderdagavond te laat naar bed, vrijdagmorgen te vroeg eruit... gisterenavond ook de hele avond liggen slapen.... vandaag druk geweest en nu even een inzakmomentje. Komt wel weer goed.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt het vast ook druk als moeder van drie jongens.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
drie? Je rekent Peace mee zeker??
Lekker wegzakken in een theaterstoel, muziekje er bij en knorren maarquote:Ach, donderdagavond te laat naar bed, vrijdagmorgen te vroeg eruit... gisterenavond ook de hele avond liggen slapen.... vandaag druk geweest en nu even een inzakmomentje. Komt wel weer goed.
Soms is hij een groot kind idd.quote:
Het is niet alleen muziek hè? Het zijn ook verhalen... ach, zal wel goedkomen.quote:[..]
Lekker wegzakken in een theaterstoel, muziekje er bij en knorren maar
Leo heeft wel een stem waar je goed op kunt slapen, volgens mij.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Soms is hij een groot kind idd.
[..]
Het is niet alleen muziek hè? Het zijn ook verhalen... ach, zal wel goedkomen.
Maar ook vaak wel interessante verhalen waar je naar blijft luisteren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Leo heeft wel een stem waar je goed op kunt slapen, volgens mij.
Ik bedoel dan ook dat hij een prettige vertelstem heeft.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:53 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Maar ook vaak wel interessante verhalen waar je naar blijft luisteren.
Ja, dat snapte ik...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook dat hij een prettige vertelstem heeft.
Sluit ik me bij aan!! En ik ben niet in slaap gevallen, daarvoor was het te leuk.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:38 schreef peaceman het volgende:
Het was leuk!
p.s. Tong, wees gerust... we hebben een Poolse in dienst daarvoor
Nee, interessant leuk, met af en toe wat humor tussendoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Schuddebuikend leuk?
Hebben de oppasmeiden de boel nog afgebroken of alle cd's door elkaar gezet?
Peace heeft een hoop inspiratie voor MUZ-trivia vragen opgedaan dus.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, interessant leuk, met af en toe wat humor tussendoor.
Misschien hebben ze een paar honderd cd's in verkeerde doosjes gedaan, daar kom je dan pas later achterquote:Nee hoor, ze doen dan erg netjes. De vorige keer hebben ze helemaalngeen drinken en chips genomen. Ik had het nu maar klaar gezet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |