Ja hij komt nog dichterbij hequote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:10 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hij komt nog dichterbij he
Ben je nou nog steeds niet weg?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
t scheelt hoofdzakelijk afstand, want daar zijn geen snelwegen, dus echt sneller is t niet
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.quote:
Niet: Dankjewel.quote:
Erg tof! Daar kun je veel uithalen voor jezelf. En voor het bedrijf.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet: Dankjewel.
Je moet nu denken: Misschien hebben mensen wel gelijk als ze dat allemaal zeggen.
Je zelfbeeld is in bepaalde mate afhankelijk van hoe je behandeld wordt door andere mensen, maar voor het grootste deel liggen de keuzes bij jezelf.
Wat maakt/ontwikkelt/doet jouw bedrijf eigenlijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Maakt de functie ook gelijk zo leuk, omdat het bedrijf zo groeit veranderd er een hoop, en ze staan heel erg open voor ideeen en dergelijke om de boel nog net ff wat handiger of professioneler aan te pakken.
Precies. Je kan dat negatieve beeld ook helemaal zelf in stand houden door je te omringen met mensen die je slecht behandelen, of door je leven dusdanig in te richten dat je niet blij bent met hoe of wie je bent geworden. Je kan ook eens buiten je box denken. Er is een hele wereld buiten je hoofd!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet: Dankjewel.
Je moet nu denken: Misschien hebben mensen wel gelijk als ze dat allemaal zeggen.
Je zelfbeeld is in bepaalde mate afhankelijk van hoe je behandeld wordt door andere mensen, maar voor het grootste deel liggen de keuzes bij jezelf.
Absoluut, daar ben ik me ook terdege van bewust. Het toffe is dat ik de ervaring wel heb om te weten hoe je dit het beste kan doen, het is alleen compleet nieuw voor me om dit op te zetten en door te voeren. Ik vind het super dat ik hier die mogelijkheden krijg!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Erg tof! Daar kun je veel uithalen voor jezelf. En voor het bedrijf.
Het hoeft niet ineens. En je moet denk ik ook niet gaan 'geloven' wat anderen zeggen. Je moet genoeg liefde voor jezelf ontwikkelen om een mening over jezelf te vormen die redelijk los staat van wat anderen vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.
Als je nog wil sparren, ik heb vanuit mijn interimmanagement klussen jarenlange ervaring met procesbeheersing- en verbetering.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:17 schreef Kluts het volgende:
Absoluut, daar ben ik me ook terdege van bewust. Het toffe is dat ik de ervaring wel heb om te weten hoe je dit het beste kan doen, het is alleen compleet nieuw voor me om dit op te zetten en door te voeren. Ik vind het super dat ik hier die mogelijkheden krijg!
stel je niet aanquote:
De douche is warm! En lekker met badjas van/naar de douche lopenquote:
dan ga je zittenquote:
zijkwijfquote:
Nou, eigenlijk wel. Ik ben ook van het punt gekomen waar jij zit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet makkelijk om dat ineens te gaan 'geloven'... Snap wel wat je bedoelt hoor.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Precies. Je kan dat negatieve beeld ook helemaal zelf in stand houden door je te omringen met mensen die je slecht behandelen, of door je leven dusdanig in te richten dat je niet blij bent met hoe of wie je bent geworden. Je kan ook eens buiten je box denken. Er is een hele wereld buiten je hoofd!
Het is wel erg moeilijk om niet naar 'mijn hoofd' te luisteren, tenminste dat vind ik. Begrijp wat je bedoelt hoor, maar het toepassen en geloven is een tweede..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:18 schreef L-E het volgende:
[..]
Het hoeft niet ineens. En je moet denk ik ook niet gaan 'geloven' wat anderen zeggen. Je moet genoeg liefde voor jezelf ontwikkelen om een mening over jezelf te vormen die redelijk los staat van wat anderen vinden.
Dat ga ik zeker in gedachten houden Air, wederom tof van je!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog wil sparren, ik heb vanuit mijn interimmanagement klussen jarenlange ervaring met procesbeheersing- en verbetering.
Software voor de zorg. ( grofgezegd)quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat maakt/ontwikkelt/doet jouw bedrijf eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |