quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin rolt de to-do-list uit...
Maak het simpel voor jezelf. Neem het huidige proces als uitgangspunt en kijk daar nou es goed waar het allemaal niet goed loopt. Vaak zit dat in hele eenvoudige dingen, relevante gegevens die bijvoorbeeld niet worden aangeleverd voor een volgende processtap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:57 schreef Kluts het volgende:
Ik moet het nog helemaal bedenken, maar ik dacht, laat ik eerst Visio gaan downloaden.
quote:
Gewoon van ons aannemen dat je een leuk mens bent, en geen reden hebt om jezelf minder te voelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Goed hoor, ik ben nog niet zover vrees ik.
Alles rondom Deventer is een hoop werk....kan er maandag wéér heenquote:
Ja, het huidige proces is achterhaald en niet professioneel genoeg. Ik ga er gewoon eerst de pijnpunten bepalen denk ik en dan kijken waar dat beter kan, en maak denk ik gewoon af en toe even een opzetje in Visio om te kijken hoe het uitpakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maak het simpel voor jezelf. Neem het huidige proces als uitgangspunt en kijk daar nou es goed waar het allemaal niet goed loopt. Vaak zit dat in hele eenvoudige dingen, relevante gegevens die bijvoorbeeld niet worden aangeleverd voor een volgende processtap.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Alles rondom Deventer is een hoop werk....kan er maandag wéér heen
Als het zo simpel was, bestond de term negatief zelfbeeld niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gewoon van ons aannemen dat je een leuk mens bent, en geen reden hebt om jezelf minder te voelen.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Als het zo simpel was, bestond de term negatief zelfbeeld niet.
Sowieso is dat iets wat zich niet in een dag vormt, dus dat gaat ook niet in een dag over.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee weet ook wel dat het niet zo simpel is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bij je passen, die onzekerheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, niet spieken op mijn lijstje!
iedereen moet daar wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus ik moet gewoon verhuizen en dan is alles opgelost..
Wat maakt dat het 'achterhaald' en 'niet professioneel genoeg' is?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, het huidige proces is achterhaald en niet professioneel genoeg. Ik ga er gewoon eerst de pijnpunten bepalen denk ik en dan kijken waar dat beter kan, en maak denk ik gewoon af en toe even een opzetje in Visio om te kijken hoe het uitpakt.
Het moet passen op 1 A4 uiteindelijk. Vind het wel tof dat ik dit klusje gekregen heb.
Is dat zo? Mjah, het is wel eens veel erger geweest hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:05 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk helemaal niet bij je passen, die onzekerheid.
quote:
Die zit bij mij tegenover ook volgens mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:46 schreef L-E het volgende:
[..]
De instelling voor blinden en slechtzienden?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh dus ik moet gewoon verhuizen en dan is alles opgelost..
Ja, je komt over als intelligent en sociaal ontwikkeld, je bent aantrekkelijk, de houding van een vrouw die weet wat ze waard is past daar veel beter bij, vind ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Is dat zo? Mjah, het is wel eens veel erger geweest hoor
Het is jaren geleden opgezet toen het bedrijf ongeveer half zo groot was. Er zijn nu andere afdelingen, daarbij is het zo dat degene die dit hiervoor deed dit stukje in haar werk gewoon geen bal aan vond en er dus een beetje met de pet naar gegooid heeft. Zoals het nu werkt werkt het in zekere zin wel, maar niemand weet eigenlijk hoe en wat en er zijn geen duidelijke afspraken waar dat wel nodig is.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat maakt dat het 'achterhaald' en 'niet professioneel genoeg' is?
quote:
Klinkt plausibel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:09 schreef Kluts het volgende:
Het is jaren geleden opgezet toen het bedrijf ongeveer half zo groot was. Er zijn nu andere afdelingen, daarbij is het zo dat degene die dit hiervoor deed dit stukje in haar werk gewoon geen bal aan vond en er dus een beetje met de pet naar gegooid heeft. Zoals het nu werkt werkt het in zekere zin wel, maar niemand weet eigenlijk hoe en wat en er zijn geen duidelijke afspraken waar dat wel nodig is.
Als je dingen verduidelijkt en goed communiceert aan de hand van het plan wat ik moet schrijven, scheelt dat op heel veel fronten ontzettend veel tijd omdat dan in een oogopslag te zien is wat er moet gebeuren en bij wie het ligt, binnen welke termijn.
verder weg van jou?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:08 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, je komt over als intelligent en sociaal ontwikkeld, je bent aantrekkelijk, de houding van een vrouw die weet wat ze waard is past daar veel beter bij, vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |