Welterustenquote:
2,5 uur nablijven?!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:33 schreef trolololo het volgende:
Ik sta niet eens in die van gisteren... Als we niet 2,5 uur moesten nablijven stond ik er wel in
Vraag het dan ook.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Danku, nu weet ik eindelijk van wie dit is
Iemand's mobiel ging af en de surveillant werd boos en ging de schoolleiding halen, niemand wilde toegeven en dus net zo lang wachten voordat diegene had toegegevenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Welterusten
[..]
2,5 uur nablijven?!
Wowquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Iemand's mobiel ging af en de surveillant werd boos en ging de schoolleiding halen, niemand wilde toegeven en dus net zo lang wachten voordat diegene had toegegeven
Fucking triest manquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Iemand's mobiel ging af en de surveillant werd boos en ging de schoolleiding halen, niemand wilde toegeven en dus net zo lang wachten voordat diegene had toegegeven
I'M IN MIAMI BITCHquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Niet meer meegemaakt sinds de tweede van de middelbare school.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:36 schreef trolololo het volgende:
[..]
Vandaag ging de telefoon af van een vriend tijdens toets, leraar kon er alleen maar om lachenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:37 schreef trolololo het volgende:
[..]
Levenloze school
Daar gaat je vakantie...
Dat is echt triest gewoonquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:38 schreef trolololo het volgende:
En dit mailtje kreeg ik vanmiddag
Dag, Stijn,
Je hoeft absoluut geen namen te noemen - dat vraag ik nooit aan leerlingen -, maar wat is volgens jou de verklaring voor het afgaan van de telefoon en dat wij niet achter de eigenaar kwamen?
Wij zijn van een andere generatie, dus we zien vast iets over het hoofd.
Met vriendelijke groet,
[[naam deelschoolleider]]![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |