Ja, dát dus! Moeilijk uit te leggen als mensen denken heel leuk en lief te zijn door je overdreven de hemel in te prijzen met je kleinere kont.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik die kilo's kwijt was zei iemand : nu kan je ook eindelijk leuke kleren kopen
Ook zo'nopmerking.
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik kan het heus wel, maar niet vanaf telefoon. vanaf laptop lukt wel
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen ik die kilo's kwijt was zei iemand : nu kan je ook eindelijk leuke kleren kopen
Ook zo'nopmerking.
Slaap lekker, jarige jobquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef LieLie het volgende:
He, net had ik nog een verjaardagstopic
Nu slapen!![]()
En je bent veel te lief voor hem!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lig in bed en ga slapen. wilde nog even bedanken voor de steun vnv. had ik niet verwacht en vond ik heel lief. ik heb het woordje 'respect' onthouden, dat ik dat verdien. dat print ik in mn achterhoofd zodat ik het niet vergeet
nachtzoentje
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de ergste k-opmerking: ach, als je straks weer gelukkig bent word je vanzelf weer dik.wat was ik dáár boos over. Ze had wel gelijk.
Of een oom: oh, saskia, je bent nu 1000x mooier dan voorheen!
uh, dus ik was heel erg lelijk, of wat??
je weet dat er meerdere topics op een dag zijn hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef LieLie het volgende:
He, net had ik nog een verjaardagstopic
Nu slapen!![]()
halve film gezien, as the world turns, ffies gedanst en om 0u zusje gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je bent veel te lief voor hem!Maar heb je uiteindelijk wel een leuke avond gehad?
Check. Hopen dat het ook aan beide kanten gewoon bevalt over een maandje of 3quote:
beval je over 3 maanden alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. Hopen dat het ook aan beide kanten gewoon bevalt over een maandje of 3
volgens mij niet. mensen kregen door bepaalde woorden herinneringen aan vroeger, niet met jouw post zelf te maken. als ik zeg dat ik vnv een lekker kommetje rijst heb gegeten krijgt ook iemand bepaalde herinneringenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed ik snap t wel een beetje hoor.
Ben zelf 24 Kilo afgevallen in 2 jaar dus believe ik heb mijn share of opmerkingen gehad. Maar ben tegelijkertijd iemand die zelf gewoon zegt wat ze denkt en ja bedoelde t dus niet onaardig.
Jammer dat ik nu t gevoel krijg dat ik iets
heel onaardigs of verkeerd gezegd heb, nota bene niet eens door degene tegen wie ik iets zei.
noem je mij zo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier rustig, zit gezellig te kletsen met een patiënt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
noem je mij zo tegenwoordig?
hahaha deze wordt nog steeds soms gedraaid tijdens skihuttenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef borisz het volgende:
In de categorie FFT liedjes. Ik kwam deze weer eens tegen
De meeste mensen doen het inderdaad andersomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:
En ik doelde niet specifiek op jou, DE, maar in het algemeen. Dat iets wat goed bedoeld is soms helemaal niet zo prettig overkomt. Maar Steer is niet zoals ik natuurlijk(daarbij heeft hij ook echt zijn best gedaan af te vallen, ik viel van ellende af)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
noem je mij zo tegenwoordig?
Oh wat een foute opmerkingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn vader was trouwens heel enthousiast over mn kamer: Ach gelukkig is t maar tijdelijk he?ik ben er best heel blij mee
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:06 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ben op zoek naar advies over een eReader. Het ding moet prettig zijn EN (heel belangrijk) PDF's goed kunnen weergeven. Liefst ook zoekmogelijkheden geven om in PDF's te zoeken
Ideeeen? Ervaringen rondom de Kindle?
Wat had ie verwacht : een enOrme ruimte? Hij moet trots op je en blij voor je zijn. Al zit je in een bezemkastjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vond t ook echt geen leuke opmerking, kwam ook wel verwijtend over ofzo
Eerste wat die zei toen ie binnen was, was: Klein. En ook nog dingen van Nou wat je in Utrecht had was beter. etc. Maarja die locatie was ruk, hier is de locatie super. En ja de douche en wc delen maar daar besteed je doorgaans ook geen uren tijd op n dag
nja vond t ook echt niet leuk en hij had t 2 sec. gezien en toen was t: nou de stad in maar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat had ie verwacht : een enOrme ruimte? Hij moet trots op je en blij voor je zijn. Al zit je in een bezemkastje
Heeft ie zelf vroeger nooit op kamers gewoond ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Memento-Mori het volgende:
nja vond t ook echt niet leuk en hij had t 2 sec. gezien en toen was t: nou de stad in maar?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ie zelf vroeger nooit op kamers gewoond ofzo?
Ah joh, ouders zijn daar altijd een beetje peculiar in denk ik. Trek het je niet aan - jij bent toch gelukkig in die kamer? En wonen in de binnenstad is echt the bestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vond t ook echt geen leuke opmerking, kwam ook wel verwijtend over ofzo
Eerste wat die zei toen ie binnen was, was: Klein. En ook nog dingen van Nou wat je in Utrecht had was beter. etc. Maarja die locatie was ruk, hier is de locatie super. En ja de douche en wc delen maar daar besteed je doorgaans ook geen uren tijd op n dag
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
Isa, je weet dat ik je mooi vond toen je met D. was, ik vond je mooi toen je daarna zo afviel en ik vind je nu met een maatje-meer nog steeds mooi.
Van binnen, he?
/cliché
ja nja ik trek me dat dan aan ofzo maarjaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Isabeau het volgende:
En je vader ziet de charme gewoon niet van zo'n leuk plekje, MeemDie is zelf waarschijnlijk ruimte en zo gewend en gunt zijn dochter dan ook wat beters.
quote:
't is wel lulligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ja nja ik trek me dat dan aan ofzo maarja
Ik trek me nu nog steeds (en ik ben 51 en zij 90) dingen aan die mijn moeder zegtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ja nja ik trek me dat dan aan ofzo maarja
Doet ut niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:34 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje donker, maar bachata
Tis gewoon een toffe kamerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn vader was trouwens heel enthousiast over mn kamer: Ach gelukkig is t maar tijdelijk he?ik ben er best heel blij mee
ja fijn bierquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
Hee eend, zin om zondag een biertje hier te doen:
http://www.takeonebiercafe.nl/
Zo ja, memo meeslepen
Zouden ze malt hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja fijn bierik moet nog naar huis rijden hè
je wil me echt niet ontmoeten merk ikquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:57 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zouden ze malt hebben![]()
Anders maak ik wel een Bucklertje voor je op de WC.
Jawel. Nog steeds.quote:
Welterusten dan alvast. Wisseling van de wachtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 03:04 schreef Isabeau het volgende:
Jaja, over 5 uur lig ik ook in bed
Slaap lekker!
Maar dik staat toch niet gelijk aan lelijk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:10 schreef Duderella het volgende:
Gefeliciteerd LieLie!
Ik heb even teruggelezen en wilde nog even reageren op die stelling over gewicht verliezen/complimenten etc.
Isa, ik vond je er echt gezonder en knapper uitzien toen je slanker was. En die mensen die je de hemel in prezen vast ook. Ik neem aan jij ook, want je wilt graag afvallen.
Het ontgaat me werkelijk compleet waarom mensen je niet mogen complimenteren wanneer je veel gewicht bent verloren toen dat nodig was. Omdat het zou impliceren dat ze je, toen je dikker was, minder knap vonden. Nou, volgens mij klopt dat als een bus.![]()
Ik vind soms dat de eisen die mensen stellen aan reacties van anderen op honderdachttien verborgen gevoeligheden wel een beetje ver gaan hoor.Welcome to the real world, waar mensen niet in je hersenpan kunnen kijken.
Als iemand zegt: "O meid wat zie je er geweldig uit nu je bent afgevallen, echt waar, prachtig!!", of iets van die strekking, dan zegt zo iemand toch niet: je was lillek!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dik staat toch niet gelijk aan lelijk?
En zeker niet 1000x lelijker wat ik ergens tussendoor las
Dat kán. Maar dat speelt dan in díegene zijn hoofd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:27 schreef LieLie het volgende:
Goedemorgen
ik snap beide kanten wel. Zelf vind ik de complimentjes wel fijn, want ik heb er mijn best voor gedaan en vind mezelf nu echt wel mooier. En dat is netjes volgens de gangbare norm natuurlijk. Maar kan me voorstellen dat het iemand anders zn hoofd andersom werkt.
Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik wil ookmaar de melk is op
Ik heb geen koffiezetapparaat, alleen zo'n alu ding voor op gas, daar komt straffe espresso uit. Ik heb al een kopje op maar ik heb er toch liever een wolk geklopte melk op.quote:
Ja, dat is ook altijd mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:10 schreef kaasplankje het volgende:
Soms staat er op een produkt, zoals bijv. op een pak sap in de koelkast:
"Nu nóg lekkerder!"
Dat betekent dat het vroeger niet te drinken moet zijn geweest.
Hij is leukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef borisz het volgende:
Vanavond maar eens The Kings Speech kijken.
quote:
Workshoppenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:51 schreef DarkElf het volgende:
Hardgelopen, zo eens lunch eten en de mr maakt vast pizzadeeg voor morgenen dan vanmiddag eens naar Leuven, wat winkelen en daarna workshoppen
(ja echt )..
leuke dingen zijn dat iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:22 schreef kaasplankje het volgende:
Babe en ik zijn keukens aan het kijken en fornuizen enzo, best leuk is dat. Kijken wat we allebei leuk, mooi en praktisch vinden. Gewoon oriënteren hoor, de keuken wordt het hart van ons nieuwe huis (waar dat ook mag worden)
ziet er waanzinnig lekker uit Lie! dankjewelquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:15 schreef LieLie het volgende:
Haiie!![]()
Kijk! Voor iedereen een lekker stukje wittechocoladecheesecake en bij een verjaardag hoort uiteraard ook een beetje amusement!
[ afbeelding ]
die moet ik nog een keertje zien, heb hem maar half gezien want toen was ik in slaap gevallenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:38 schreef FutureFairytale het volgende:
'hoe tem je een draak' blijft leuk
Dat is wel liefquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Ik heb voor de meet bij Isa een bekeuring gereden, die mijn moeder betaald heeft omdat de auto op haar naam staat. Stuurt ze een kaartje (dat ik vanmiddag zal posten) met de tekst dat ik een deel van het boete bedrag naar een vriendin moet sturen die het krap heeft. Een deel want zon hoge boete was het. Mijn moeder is echt een schat
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk ga vanavond weer eens een Claudia Roden-receptje maken
Of eigenlijk: twee
Kip met gecarameliseerde uien en honing EN couscous met rozijnen en amandelen
Komt goedquote:
Maar dat zijn allemaal leuke dingen, toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt goedKrijg vanavond vrienden over de vloer
En morgen ook weer op pad voor die opdracht
Daar gaat mijn weekend
![]()
Jawel, maar ik had gerekend op drie dagen geen afspraken en dus niks doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar dat zijn allemaal leuke dingen, toch?
Das wel jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had gerekend op drie dagen geen afspraken en dus niks doen
Doe ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Das wel jammergewoon beetje rustig aan doen met die vrienden
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Doe ik ookHopen dat zij rustig met mij doen
is dat ff lief!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:50 schreef Leintjeuh het volgende:
Hmmm. Ik heb voor de meet bij Isa een bekeuring gereden, die mijn moeder betaald heeft omdat de auto op haar naam staat. Stuurt ze een kaartje (dat ik vanmiddag zal posten) met de tekst dat ik een deel van het boete bedrag naar een vriendin moet sturen die het krap heeft. Een deel want zon hoge boete was het. Mijn moeder is echt een schat
haha jammer dat je in slaap viel. hij is echt leuk, vind em leuker in het Nederlands. meer humor erinquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
die moet ik nog een keertje zien, heb hem maar half gezien want toen was ik in slaap gevallen
heb de dvd wel voor kerst gekregen dus moet opschieten
klinkt jummie! je vrienden hebben gelukquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:07 schreef PdeHoog het volgende:
HiIk ga vanavond weer eens een Claudia Roden-receptje maken
Of eigenlijk: twee
Kip met gecarameliseerde uien en honing EN couscous met rozijnen en amandelen
ben jij toch ook?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:30 schreef freecell het volgende:
[..]
Juh, dat zijn nog eens lieve mama's!
Het was ook niet de schuld van de film dat ik in slaap vielquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha jammer dat je in slaap viel. hij is echt leuk, vind em leuker in het Nederlands. meer humor erin
kon ik al niet gelovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Het was ook niet de schuld van de film dat ik in slaap viel
wacht maar tot ze ouder zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik betaal nooit boetes voor mijn kinderen
tof!! ik wil eigenlijk ook maar heb jammergenoeg geen spuitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
P, je spritsen waren goed gelukt! Ik heb alleen iets meer melk toegevoegd omdat het deef anders echt knetterhard bleef. Ze smaken beter dan de winkel spritsen en het is een kleine moeite.
5 euro bij de Ikea.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
tof!! ik wil eigenlijk ook maar heb jammergenoeg geen spuit
Hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wacht maar tot ze ouder zijn
Nee, natuurlijk niet alleen daar te koopquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
alleen daar te koop? is 3 kwartier rijden
Ja? Hoeveel meer melk?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
P, je spritsen waren goed gelukt! Ik heb alleen iets meer melk toegevoegd omdat het deef anders echt knetterhard bleef. Ze smaken beter dan de winkel spritsen en het is een kleine moeite.
Hmmm...drie eetlepels dus?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
1 eetlepel ongeveer maakte het deeg een stuk handelbaarder.
Inderaad. Een spuitzak dus. Maar wel even op de kwaliteit letten want anders knijp je hem kapot. Zeker de goedkopere en zeker met dit soort deegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
Je neemt toch geen spuitGewoon een spuitzak natuurlijk
Zo'n coole waarmee je ook bakkers aan de slag ziet
Ja, ongeveer. Ik heb zo'n maatlepel gebruikt. 1 eetlepel is 15ml volgens dat ding dus, om en nabij 45 ml. Rond het desnoods af op 50ml dat meet makkelijkerquote:
In mijn kookboekenquote:
ja lekker dingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met die 'vriend' van haar?
vertel alles![]()
we zagen n fikse rookontwikkeling achter station zal dit wel geweest zijnquote:19-02-2011 Brand in Lanaken
Op de Steenweg in Rekem (Lanaken) is zaterdagmiddag om een nog onbekende reden brand uitgebroken in het magazijn van het Chinese restaurant Jiang-Nan Place. Kilo's vlees, rijst, noedels en bami gingen in vlammen op.
De totale schade loopt volgens de zaakvoerder op tot in de duizenden euro's. De brandweerkorpsen van Maasmechen en Maastricht moesten tijdens het blussen ook twee gasflessen uit het magazijn halen. Er vielen geen gewonden. De schade bleef beperkt tot het achtergebouw, dat als magazijn werd gebruikt.
dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef PdeHoog het volgende:
Je neemt toch geen spuitGewoon een spuitzak natuurlijk
Zo'n coole waarmee je ook bakkers aan de slag ziet
hahaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:21 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Met die 'vriend' van haar?
vertel alles![]()
kilo's noedels in vlammen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
we zagen n fikse rookontwikkeling achter station zal dit wel geweest zijn
Vervelend gevoel, dit jaloezie en onzekerheidquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
haha
hij is vast veels te lang voor haar
en anders blijven jullie vrienden (in ieder geval zolang je nog in Maastricht bent) en kun je ondertussen weer lekker los naar anderen toe zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vervelend gevoel, dit jaloezie en onzekerheid
Maargoed, moet me er maar overheen zetten en wie weet boemzen ze wel helemaal niet.
toevallig! jullie wonen dicht bij elkaar? gezellig hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef golfer het volgende:
Boodschappen zijn weer in huis.
Kwamen mijn ex-vrouw nog tegen in de supermarkt. Even bijgekletst met haar.
Nou, hou daar maar ernstig rekening mee, dat ie er nog anderen op na houdt. Zo'n type lijkt het mij namelijk wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
maar snap je jaloezie en onzekerheid wel. als ik J. nu met iemand anders zou zien zou ik denk ontploffen van woede (ook op mezelf)
Ach, we kiezen er niet voor op wie we vallen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
en anders blijven jullie vrienden (in ieder geval zolang je nog in Maastricht bent) en kun je ondertussen weer lekker los naar anderen toe zijn
maar snap je jaloezie en onzekerheid wel. als ik J. nu met iemand anders zou zien zou ik denk ontploffen van woede (ook op mezelf)
Ja, hemelsbreed 150 meter van elkaar, maar we zien elkaar zeer zelden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef FutureFairytale het volgende:
toevallig! jullie wonen dicht bij elkaar? gezellig hooren wat staat er op het menu vnv
oh vast wel ook al ontkent hij dat als ik dat vraag. misschien dat ik juist blijer ben als hij iemand heeft (ja klinkt gek) dan kan ik het makkelijker afsluiten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, hou daar maar ernstig rekening mee, dat ie er nog anderen op na houdt. Zo'n type lijkt het mij namelijk wel.
je kunt daar wel voor kiezen maar vaak lukt dat niet hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ach, we kiezen er niet voor op wie we vallen.
We kunnen wel bewust ervoor te kiezen daarop jezelf te beschermen en je niet in potentiele situaties terecht te komen die toch alleen maar nutteloos zijn voor jezelf.
oh.. ach dat kan. een man 2 huizen verderop zie ik ook haast nooit..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, hemelsbreed 150 meter van elkaar, maar we zien elkaar zeer zelden.
eend is niet mijn favoriet helaas.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:42 schreef golfer het volgende:
Oh en vanavond staat er gebraden eendenborstfilet met geroerbakken witlof (Balsamico, suiker) op het menu.
Je kunt toch niet kiezen wie je aantrekkelijk vindt?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
je kunt daar wel voor kiezen maar vaak lukt dat niet hoor
Moet je vanavond weer optreden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:45 schreef FutureFairytale het volgende:
eend is niet mijn favoriet helaas.
waarschijnlijk kan ik vnv niet mee eten hier thuis omdat ze te laat gaan eten
ik had het over dat 2equote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je kunt toch niet kiezen wie je aantrekkelijk vindt?
Je kunt er wel voor kiezen wat je daarna ermee bewust gaat doen.
quote:
trek ze dan ook niet aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:51 schreef Sarabi het volgende:
Ik haat blousjesze trekken altijd bij je borsten
Maar deze is zo schattigquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
trek ze dan ook niet aanik draag ze ook nooit
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:13 schreef FutureFairytale het volgende:
ik ga nu eindelijk douchen.
straks komt mn nichtje
Jasjes heb ik eigenlijk ook niet.... alleen een kort spijkerjasjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:31 schreef Bluezz het volgende:
Shiny bathroom
Babi FFT
Ik heb dat altijd een beetje met jasjes... behalve mijn spijkerjasje vind ik dat altijd rottig zitten (al past het goed) maar op mijn rug en bij tietn zit het gewoon nooit lekkah.
ja maar t zijn ook wel n beetje heul erge bouwvallenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Woah, in Detroit kan je deze huizen voor 1000 dollar kopen....en krijg je 150.000 dollar om ze te renoveren van de stad
http://www.100abandonedhouses.com/
Nou. Hup! Verhuizen en aan de slag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
Woah, in Detroit kan je deze huizen voor 1000 dollar kopen....en krijg je 150.000 dollar om ze te renoveren van de stad
Lekker toch?quote:
Denk dat 150.000 ook niet echt genoeg is om daar wat van te makenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:50 schreef Memento-Mori het volgende:
ja maar t zijn ook wel n beetje heul erge bouwvallen
Whaha, die hebben bij topografie goed opgelet.quote:
Nou, de meeste Amerikanen zijn heul erg slecht in topografie en dan hoop je dat het nieuws je nog wat kan leren. Of zo. Als die het tenminste snappen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:03 schreef golfer het volgende:
Whaha, die hebben bij topografie goed opgelet.
ok! Ik ga dit proberen te onthoudenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef golfer het volgende:
ABC, CBS en NBC zijn de grote nationale zenders.
Fox is een heel erg rechts, bijna crypto-fascistische zender die zegen tegen alles wat democraat is afzet.
En dan heb je nog de zenders met ook vrij veel (bloot) series omdat ze achter een decoder zitten zoals HBO en ShowTime.
Daar ga ik ook maar van uitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En Sarabi, is niet raar, maar het wordt vast heel erg leuk
Komt natuurlijk omdat wij er niet zijnquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Is het slecht dat ik geen zin heb in mijn eigen verjaardagsfeestje?
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Komt natuurlijk omdat wij er niet zijn
Ben jij ook al niet uitgenodigd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:16 schreef PdeHoog het volgende:
Komt natuurlijk omdat wij er niet zijn
Ik ook niet. Voor het laatst toen ik 50 werd en dat was supriseparty die B. voor mij had georganiseerd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb mijn verjaardag echt al jaaaaaren niet meer gevierd
Ik ook niet. Toevallig een paar weken geleden eens een feestje gegeven en daarbij voor de afgelopen jaren en de komende jaren mijn verjaardag gevierdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
echt gevierd als in mensen uitgenodigd is misschien wel 8 jaar geleden, toen ik thuis woonde kwamen oma en 1 tante sowieso wel langs die in de buurt woonden (zonder uitnodiging verder ofzo) dat is nu ook 5 jaar geledenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:20 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Voor het laatst toen ik 50 werd en dat was supriseparty die B. voor mij had georganiseerd.
Neequote:
BFFquote:
Wil je nu zeggen dat ik blij moet zijn dat ik lager sta dan je vriendinnen? Ik?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:24 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Zelfs mijn beste vriendinnen niet, so don't worry
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wil je nu zeggen dat ik blij moet zijn dat ik lager sta dan je vriendinnen? Ik?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja hallo, zoek maar op via Google.
Jaquote:
Ik kan niets goeds verzinnen jammer genoegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaLul je daar maar eens uit he?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik kan niets goeds verzinnen jammer genoeg
Hangt ervanaf of je lief bent!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:31 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mag ik zaterdag nog wel met je meerijden?
Hmmmm....we zullen zienquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben altijd een heel lief meisje
Geen oncomfortabele familie bijeenkomst meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vorig jaar m'n verjaardag gevierd/tuinfeest in de regen gegeven.
Dit jaar nodig ik mss wel wat mensjes uit omdat ik het wel leuk vind, maar zeer beperkt en echt de mensen die ik leuk vindEn hopelijk kan dat in de tuin & BBQ
Dat was niet hier hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:44 schreef Isabeau het volgende:
Geen oncomfortabele familie bijeenkomst meer?
Ah, ik herinnerde me zoiets incl verjaardag.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:45 schreef Bluezz het volgende:
Dat was niet hier hoorDat was op Babi J's 1e verjaardag.
Ow lekker. Maar hoor jij ook nog bij zijn 'iedereen' ....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ah, ik herinnerde me zoiets incl verjaardag.
Mijn moeder wist me overigens te vertellen dat mijn broer me ging bellen omdat hij iedereen gewoon weer bij elkaar wilde hebben voor zijn 1-jarig huwelijks feest. Ja, daar zit ik op te wachten.
Dat klinkt wel erg goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:42 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb vorig jaar m'n verjaardag gevierd/tuinfeest in de regen gegeven.
Dit jaar nodig ik mss wel wat mensjes uit omdat ik het wel leuk vind, maar zeer beperkt en echt de mensen die ik leuk vindEn hopelijk kan dat in de tuin & BBQ
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ah, ik herinnerde me zoiets incl verjaardag.
Mijn moeder wist me overigens te vertellen dat mijn broer me ging bellen omdat hij iedereen gewoon weer bij elkaar wilde hebben voor zijn 1-jarig huwelijks feest. Ja, daar zit ik op te wachten.
Je hebt een keer van Isa en mij een koekjesmaakpakket gekregen, voor je verjaardag!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:19 schreef Memento-Mori het volgende:
vorig jaar was high tea meet op mn verjaardag trouwensquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt een keer van Isa en mij een koekjesmaakpakket gekregen, voor je verjaardag!
Detroit is echt een pauperstadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:43 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgen
I know!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:06 schreef Memento-Mori het volgende:
Oja dus we hebben ook nog een tapasworkshop gehad steer
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
I know!
En high tea meet was je verjaardag, heb ik je nog cadeautjes gegeven.
Net de stad in gegaan voor nieuwe kleding, kan m'n garderobe met L-kleding (haaa) vervangen door S-kleding en slimfit kleding.
Is niet zo heel bijzonder hoor, paar S -t-shirts, een S slimfit overhemd die hopelijk niet te klein is, en een M pullover, navy blue. Wil me wel wat modieuzer gaan kleden maar weet niet zo goed hoe.quote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:07 schreef kaasplankje het volgende:
Weer thuis van het Kookpuntmooie fornuizen gezien en een beetje laat gelunched bij een Italiaans restaurantje.
Hij heeft het meer dan een week geleden tegen m'n moeder gezegd, dus ik verwacht helemaal niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Sarabi het volgende:
Dat klinkt wel erg goed
@Isa kan me voorstellen dat je daar niet op zit te wachten, ben benieuwd of er echt iets van komt?
Hmmm, wat heb je eigenlijk liever? Wel of geen contact? Kan me voorstellen dat beiden niet echt fantastisch is namelijk....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij heeft het meer dan een week geleden tegen m'n moeder gezegd, dus ik verwacht helemaal niksIk denk dat ik ze met mijn moeder haar verjaardag (eind mei) wel weer zie. En dan doen ze gewoon weer of ik lucht ben
Wel contact!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:04 schreef freecell het volgende:
Hmmm, wat heb je eigenlijk liever? Wel of geen contact? Kan me voorstellen dat beiden niet echt fantastisch is namelijk....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wel contact!Das niet echt een realistische optie lijkt me...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoel: mijn zwagertje probeert nog steeds af en toe om alleen contact te hebben met mijn schoonmoeder voor een keer (eten oid) en dat is al heel lastig...
Ik weet dat het niet realistisch isquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:12 schreef freecell het volgende:
Das niet echt een realistische optie lijkt me...
Ik bedoel: mijn zwagertje probeert nog steeds af en toe om alleen contact te hebben met mijn schoonmoeder voor een keer (eten oid) en dat is al heel lastig...
Soms wel, soms nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet realistisch is
En je zwagertje snap ik ook wel, het klikt niet echt tussen die twee hè.
In het gebied van de realistische opties is dat laatste wel erg onhaalbaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:16 schreef freecell het volgende:
Balen dat er even geen realistische toffe optie is... Kan je haar niet laten omleggen?
mwa...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het gebied van de realistische opties is dat laatste wel erg onhaalbaar
Lein en ik houden van dezelfde dingen, maar we hebben toch een licht verschillende smaak. Het lijkt alsof ik minder kritisch ben met bepaalde details of designs. Ik vind 't al snel mooi.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:51 schreef Bluezz het volgende:
Klinkt goed&
Shoppen voor nieuw huis is altijd leuk, hebben jullie een beetje dezelfde smaak?
Ik wil ook met jou een huisje kopen. Mag dat?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lein en ik houden van dezelfde dingen, maar we hebben toch een licht verschillende smaak. Het lijkt alsof ik minder kritisch ben met bepaalde details of designs. Ik vind 't al snel mooi.
We beginnen met de keuken, dat wordt toch het belangrijkste stukje huis om in te richten. En 't gaat helemaal from scratch (als het huis doorgaat tenminste).
Lein mag in principe de keuken uitkiezen, met behoud van vetorecht voor mij.
Ik heb verder ook niet zoveel keukenwensen, behalve een Boretti forno en een afwasmachine.
(Ik ben een beetje de man van de snijplank, het mes, de spatel en de koekepan)
Nee.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik wil ook met jou een huisje kopen. Mag dat?
Ja, 't is alleen nog een beetje onzeker en spannend enzo, en we zijn nog niet echt op korte termijn ervan verlost.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:26 schreef Jagärtrut het volgende:
![]()
Maar, jullie hebben al een huisje op het oog, begrijp ik dat goed?
Oeh spannendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:28 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, 't is alleen nog een beetje onzeker en spannend enzo, en we zijn nog niet echt op korte termijn ervan verlost.
Hmmm, goed punt...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Jij wil niet in Rotterdam wonen, ik ga niet weg uit het Westen
Eerbeek, vroeger veel geweest. Mooi omgeving om er wel eens te zijn. Maar na een paar dagen wil ik weer naar de bewoonde wereldquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
[..]
Arnhem? Velp? Eerbeek, Laag-Soeren....
Daar wil ik wel heen?
Beek! Bij de kerk en de kroegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
Daar wil ik wel heen?
Nope...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:46 schreef freecell het volgende:
Daar wil ik wel heen?
Jij bent de Wouter Klootwijk en de babe is de Nigellaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:20 schreef kaasplankje het volgende:
Lein en ik houden van dezelfde dingen, maar we hebben toch een licht verschillende smaak. Het lijkt alsof ik minder kritisch ben met bepaalde details of designs. Ik vind 't al snel mooi.
We beginnen met de keuken, dat wordt toch het belangrijkste stukje huis om in te richten. En 't gaat helemaal from scratch (als het huis doorgaat tenminste).
Lein mag in principe de keuken uitkiezen, met behoud van vetorecht voor mij.
Ik heb verder ook niet zoveel keukenwensen, behalve een Boretti forno en een afwasmachine.
(Ik ben een beetje de man van de snijplank, het mes, de spatel en de koekepan)
Nog steeds diezelfde woning als een tijdje geleden? Of is dit weer een andere?quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:24 schreef Bluezz het volgende:
Jij bent de Wouter Klootwijk en de babe is de Nigella
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |