Ja, dát dus! Moeilijk uit te leggen als mensen denken heel leuk en lief te zijn door je overdreven de hemel in te prijzen met je kleinere kont.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
Toen ik die kilo's kwijt was zei iemand : nu kan je ook eindelijk leuke kleren kopen
Ook zo'nopmerking.
Dat bedoel ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik kan het heus wel, maar niet vanaf telefoon. vanaf laptop lukt wel
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Toen ik die kilo's kwijt was zei iemand : nu kan je ook eindelijk leuke kleren kopen
Ook zo'nopmerking.
Slaap lekker, jarige jobquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef LieLie het volgende:
He, net had ik nog een verjaardagstopic
Nu slapen!![]()
En je bent veel te lief voor hem!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:32 schreef FutureFairytale het volgende:
ik lig in bed en ga slapen. wilde nog even bedanken voor de steun vnv. had ik niet verwacht en vond ik heel lief. ik heb het woordje 'respect' onthouden, dat ik dat verdien. dat print ik in mn achterhoofd zodat ik het niet vergeet
nachtzoentje
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik vond de ergste k-opmerking: ach, als je straks weer gelukkig bent word je vanzelf weer dik.wat was ik dáár boos over. Ze had wel gelijk.
Of een oom: oh, saskia, je bent nu 1000x mooier dan voorheen!
uh, dus ik was heel erg lelijk, of wat??
je weet dat er meerdere topics op een dag zijn hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:31 schreef LieLie het volgende:
He, net had ik nog een verjaardagstopic
Nu slapen!![]()
halve film gezien, as the world turns, ffies gedanst en om 0u zusje gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En je bent veel te lief voor hem!Maar heb je uiteindelijk wel een leuke avond gehad?
Check. Hopen dat het ook aan beide kanten gewoon bevalt over een maandje of 3quote:
beval je over 3 maanden alquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Check. Hopen dat het ook aan beide kanten gewoon bevalt over een maandje of 3
volgens mij niet. mensen kregen door bepaalde woorden herinneringen aan vroeger, niet met jouw post zelf te maken. als ik zeg dat ik vnv een lekker kommetje rijst heb gegeten krijgt ook iemand bepaalde herinneringenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:33 schreef DarkElf het volgende:
Maar goed ik snap t wel een beetje hoor.
Ben zelf 24 Kilo afgevallen in 2 jaar dus believe ik heb mijn share of opmerkingen gehad. Maar ben tegelijkertijd iemand die zelf gewoon zegt wat ze denkt en ja bedoelde t dus niet onaardig.
Jammer dat ik nu t gevoel krijg dat ik iets
heel onaardigs of verkeerd gezegd heb, nota bene niet eens door degene tegen wie ik iets zei.
noem je mij zo tegenwoordig?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Isabeau het volgende:
Het is hier rustig, zit gezellig te kletsen met een patiënt.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
noem je mij zo tegenwoordig?
hahaha deze wordt nog steeds soms gedraaid tijdens skihuttenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef borisz het volgende:
In de categorie FFT liedjes. Ik kwam deze weer eens tegen
De meeste mensen doen het inderdaad andersomquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Isabeau het volgende:
En ik doelde niet specifiek op jou, DE, maar in het algemeen. Dat iets wat goed bedoeld is soms helemaal niet zo prettig overkomt. Maar Steer is niet zoals ik natuurlijk(daarbij heeft hij ook echt zijn best gedaan af te vallen, ik viel van ellende af)
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:40 schreef FutureFairytale het volgende:
noem je mij zo tegenwoordig?
Oh wat een foute opmerkingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Mn vader was trouwens heel enthousiast over mn kamer: Ach gelukkig is t maar tijdelijk he?ik ben er best heel blij mee
Neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:06 schreef PdeHoog het volgende:
Mensen, ik ben op zoek naar advies over een eReader. Het ding moet prettig zijn EN (heel belangrijk) PDF's goed kunnen weergeven. Liefst ook zoekmogelijkheden geven om in PDF's te zoeken
Ideeeen? Ervaringen rondom de Kindle?
Wat had ie verwacht : een enOrme ruimte? Hij moet trots op je en blij voor je zijn. Al zit je in een bezemkastjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vond t ook echt geen leuke opmerking, kwam ook wel verwijtend over ofzo
Eerste wat die zei toen ie binnen was, was: Klein. En ook nog dingen van Nou wat je in Utrecht had was beter. etc. Maarja die locatie was ruk, hier is de locatie super. En ja de douche en wc delen maar daar besteed je doorgaans ook geen uren tijd op n dag
nja vond t ook echt niet leuk en hij had t 2 sec. gezien en toen was t: nou de stad in maar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat had ie verwacht : een enOrme ruimte? Hij moet trots op je en blij voor je zijn. Al zit je in een bezemkastje
Heeft ie zelf vroeger nooit op kamers gewoond ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:15 schreef Memento-Mori het volgende:
nja vond t ook echt niet leuk en hij had t 2 sec. gezien en toen was t: nou de stad in maar?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Heeft ie zelf vroeger nooit op kamers gewoond ofzo?
Ah joh, ouders zijn daar altijd een beetje peculiar in denk ik. Trek het je niet aan - jij bent toch gelukkig in die kamer? En wonen in de binnenstad is echt the bestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:12 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik vond t ook echt geen leuke opmerking, kwam ook wel verwijtend over ofzo
Eerste wat die zei toen ie binnen was, was: Klein. En ook nog dingen van Nou wat je in Utrecht had was beter. etc. Maarja die locatie was ruk, hier is de locatie super. En ja de douche en wc delen maar daar besteed je doorgaans ook geen uren tijd op n dag
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:13 schreef golfer het volgende:
Isa, je weet dat ik je mooi vond toen je met D. was, ik vond je mooi toen je daarna zo afviel en ik vind je nu met een maatje-meer nog steeds mooi.
Van binnen, he?
/cliché
ja nja ik trek me dat dan aan ofzo maarjaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:23 schreef Isabeau het volgende:
En je vader ziet de charme gewoon niet van zo'n leuk plekje, MeemDie is zelf waarschijnlijk ruimte en zo gewend en gunt zijn dochter dan ook wat beters.
quote:
't is wel lulligquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ja nja ik trek me dat dan aan ofzo maarja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |