Nee, maar kan me best voorstellen dat het iets heeft als je toch in Wenen bentquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mja. ik had het graag een maand eerder gekend. Overigens had dat vor de onderlinge verhoudingen tussen haar en mij niets uitgemaakt
Weet je, ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen maar het gaat bijna altijd over mijquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik meng me deze keer eens niet in de discussie
Het grappige is, wij zeggen enkel iets over je gedrag. Ipv dat je daar als een volwassen vent op reageert, reageer je als een kind van 5 wat alleen maar "mama, kijk eens wat die deed" kan roepenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denken
Als je goed oplet, dan zie je dat het niet alleen ST en Marijke zijn die er wat van zeggen. Vorige keer waren er zeker 3 of 4 anderen die openlijk wat irritaties uitten. En als zo veel mensen tegelijk ongeveer hetzelfde zeggen, dan is het misschien toch handig om eens te kijken hoe dat komt. Want de kans dat dat aan die vijf, zes of meer mensen ligt, neemt toch wel af dan. En dan is het wel heel makkelijk om te doen alsof jij altijd de gebeten hond bent. Maar een beetje zelfreflectie zou je in dat soort situaties sieren.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nu duw IK mijn mening door![]()
Ik ga niet minder posten om mensen die altijd maar iets zoeken om over te klagen hoor, want een onzin. En of je me wel of niet mag kan me niet zoveel schelen als ik eerlijk ben
Je zou je eens moeten afvragen, in alle eerlijkheid, wie zich altijd zo openlijk uitlaat over het ergeren en/of irriteren aan. Ik reageer bijna ALTIJD op ergenissen en/of irritaties van ST en Marijke en dan ben ik de rotzak. Joh, lekker vinden wat je vind maar ik ga niet minder posten voor wie dan ook
Hoe kan dat toch? Of vraag je jezelf dat niet af?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je, ik zou dat eigenlijk ook wel eens willen maar het gaat bijna altijd over mij
Eens... Hier kom je niet tussenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Koen66 het volgende:
ik meng me deze keer eens niet in de discussie
ik ga ook ff wat anders doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik ben even weg, kom wel weer terug als jullie klaar zijn
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Ja, sorry hoor, maar hier is niks leuks meer aan, ik ga wel even nachtbaqueren, kijken of wat FOK!-mates online zijnquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat zou je denken van slapenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef RockNijntje het volgende:
Iedereen gaat wat anders doen, wat zullen wij eens gaan doen PGR?
Oh ik lees het gewoon niet, heb ik geen moeite meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:50 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, maar hier is niks leuks meer aan, ik ga wel even nachtbaqueren, kijken of wat FOK!-mates online zijn
Als anderen iets doen waar mensen zich aan storen, dan worden ze er ook op aangesproken hoor. En de meeste mensen accepteren dat en proberen daar dan rekening mee te houden de volgende keer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je wat ik zo grappig vind? Ik durf best toe te geven dat ik fel en direct ben en zelfs wel eens fout kan zitten. Maar het is hier altijd hetzelfde liedje. Altijd is het Stu die maar niet bevalt. Nooit ligt het aan een ander. Nou ja, dat is dan maar zo. Ik ben wie ik ben zal ik maar denken
Goh, toch nog maar even een reactie van mij dan al had ik gezegd dat niet meer te doen. Shame on me!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik (en ik niet alleen) vind dat de sfeer in deze sc hard naar beneden gegaan is sinds Stu hier postIk vind het stukken minder gezellig, en om die reden zal ik dan wel vertrekken, want ik ben zijn gejankzak een beetje zat
Nee, want samen zijn we 29 en dan hoef je nog niet naar bedquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:52 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, want samen zijn we 29 en dan hoef je nog niet naar bed![]()
He joh, ik grap maar watquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe pak je nou zo'n prepuber aan![]()
Je hebt een goed punt hoor DM, absoluutquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je goed oplet, dan zie je dat het niet alleen ST en Marijke zijn die er wat van zeggen. Vorige keer waren er zeker 3 of 4 anderen die openlijk wat irritaties uitten. En als zo veel mensen tegelijk ongeveer hetzelfde zeggen, dan is het misschien toch handig om eens te kijken hoe dat komt. Want de kans dat dat aan die vijf, zes of meer mensen ligt, neemt toch wel af dan. En dan is het wel heel makkelijk om te doen alsof jij altijd de gebeten hond bent. Maar een beetje zelfreflectie zou je in dat soort situaties sieren.
Enne... prepuber op je bijna-15e?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
hoe pak je nou zo'n prepuber aan![]()
Je hebt je treinbon van me binnen dus je kunt weer lullig tegen me doen. Het siert je!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kan dat toch? Of vraag je jezelf dat niet af?
Zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, maar kan me best voorstellen dat het iets heeft als je toch in Wenen bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |