Lunchpakketjes maken en meenemenquote:
Wat een kutjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrok wel, vanmiddag alle streams op streamlock
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Lunchpakketjes maken en meenemen! En dan je brood voeren aan de eendjes in de Gondoletta's (was er ooit een gayere naam
?)
! En dan honger hebben
!
pijn in d'r tietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik schrok wel, vanmiddag alle streams op streamlock
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 februari 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1114 Stuart
02. 0788 charmed_angel
03. 0762 RockNijntje
04. 0553 iBenny
05. 0466 Huppelmuts
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor gedetailleerde stats
ja dat bedoel ikquote:
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef Koen66 het volgende:
djiez wat heeft iedereen zitten ouwenelen vandaag
ik was vandaag van plan erg lang te blijven hangen maar dat gaat het niet wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Ik ga denk ik mijn laptop zo uitzetten
Nee ik ga eerst mijn hond uitlaten
ja ik was dat ook van plan, maar begin toch best wel een beetje moe te wordenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik was vandaag van plan erg lang te blijven hangen maar dat gaat het niet worden
ik niet, maar ik heb het gewoon soms niet helemaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik was dat ook van plan, maar begin toch best wel een beetje moe te worden
Aaaawquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik niet, maar ik heb het gewoon soms niet helemaal
nee qua chatten, ben niet zo spraakzaam als normaalquote:
Ow gelukkig maarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee qua chatten, ben niet zo spraakzaam als normaal
en zit ook op KSC en daar is de sfeer ff wat minder ook
truste dan maar lieffiequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:45 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik kruip ook me bed in!
Tot morgen lievies
mogge erikquote:
nee, elke 2 uur wakker waarschijnlijk door mijn bronchitisquote:
Hoi hoiquote:
1 uur naar bed, 9 uur wakkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Bah, nogal kort geslapen
Jij?
Hoi hoiquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik half 4en wat vroeger wakker
Ik slaap ook nooit lang, als ik later naar bed ga ben ik rond de zelfde tijd wakker, om 5 uur werd ik wakker maar ik dacht ja doeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:34 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik half 4en wat vroeger wakker
en zweedse balletjes eten zekerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:40 schreef Kally het volgende:
Ik ga vandaag naar de Ikea, ik ga mijn keuken binnenkort doen, dus ga nu kijken wat ik wil enzo
En naar nog meer dingen, even lekker ideetjes opdoen
Die vind ik goor daar, echt massa smaakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:41 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik
[..]
en zweedse balletjes eten zeker
Ik ook niet, ik eet meestal broodje zalm daar als ik er al komquote:
Doei doeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:50 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik ga eerst es ff de hond uitlaten.
Tot later![]()
Oh nou ja dat poetsen is minder, maar wel gezellig tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Vandaag komen mijn ouders hier langs, dus ik moet mijn kamer, de keuken en het toilet poetsen.
Ja, en ze komen spulletjes brengenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Oh nou ja dat poetsen is minder, maar wel gezellig toch
Ik hou ervanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 09:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, en ze komen spulletjes brengen. Stoelen, een klein tafeltje, kussens, gordijnen
.
Hahaha, heerlijk is datquote:
Veel pretquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:05 schreef Kally het volgende:
Maar goed ik ga douchen en er vandoor, tot laters
Ik ben er nog even, mijn moeder kan nog niet wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Veel pret
potloodjes, zuignap-afwasborstels
Ohw... nou voor straks dan veel pretquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben er nog even, mijn moeder kan nog niet weg
Komt goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw... nou voor straks dan veel pret
Nah, gelijk heb je tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
Ik heb echt zo lang geslapen... Ik was pas om kwart over tien wakker en ben tot elf uur blijven liggen.
Nah, dan zal zij het ook door hebben gehad dat je het nodig hebtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah, muttie had Ron wel gewekt en mij niet (gnagna) dus die vond dat blijkbaar ook.
AKA, Lutte was gisteren niet te genietenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, dan zal zij het ook door hebben gehad dat je het nodig hebt
Nogal ja.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
AKA, Lutte was gisteren niet te genieten?
Dat zeg ik heul nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
AKA, Lutte was gisteren niet te genieten?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:13 schreef iBenny het volgende:
Ik mag een pakket met allemaal nieuwe producten testen
Speculoos hagelslag, Hak puur sap, Nougat met macadamia, Joppisaus chips, Patatje speciaal chips, enz.
https://www.consumerjury.nl/quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waaar test je die dingen dan??
Speculoos
Naamvallen en lidwoorden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:33 schreef Lutte het volgende:
Duitse grammatica is echt irritant. Ze verzinnen allemaal regeltjes die je uit je kop moet leren, maar meestal gebruik je toch alleen de uitzonderingen.
Die ken ik wel voort, nu vergrotende, overtreffende en overtreffendere trap.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Naamvallen en lidwoorden?
Het is idd echt leerwerk en je moet het weten, soms is er geen logica aan vast te knopen
ik moest die verticaal leren, zeg maar, dus:quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:41 schreef iBenny het volgende:
1. Der, die, das, die
2. Des, der, des, der
3. Dem, der, dem, den
4. Den, die, das, die
Ooooh, gezeur in de KSC zeg maar dus heb het maar even aangepastquote:
Ik horizontaal m,v,o,mquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:43 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ik moest die verticaal leren, zeg maar, dus:
der des dem den
die der der die
das des dem das
die der den die
Ja, daar heb je gelijk in. Okay, nu wil ik hem ZEKER niet meer gebruikenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
De [ afbeelding ] doet me altijd denken aan BansheeBoy, een hele vervelende anti-homotroll.
Ik doe het vandaag ook veel rustiger aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
we stonden gister bovenaan
Ok jij wel wat meer dan ik
Ik doe het vandaag rustiger aan
Nee, daar wordt je vanzelf voor uitgenodigdquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:47 schreef charmed_angel het volgende:
Benny??? Ik moet alleen maar stomme vragenlijsten invullen, ik wil ook dingen proberen, moet je je daar apart voor aanmelden?
Ow echt??? dat wil ik ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, daar wordt je vanzelf voor uitgenodigd
Ik doe ook het kijkonderzoek van hun. Dus aangeven per dag wat ik heb gekeken, daar krijg ik elke maand 2 euro voor en mijn ingevulde resultaten tellen mee voor het kijkonderzoek van SKO
https://panel.intomartgfk.nlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow echt??? dat wil ik ook
hoe krijg je dat nou weer voor elkaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:10 schreef Lutte het volgende:
Ooh kut. Ik heb de alt knop uit het toetsenbord gesloopt en ik krijg hem niet meer terug.
Er zat iets onder en dat wilde ik eruithalen maar dat doet er niet toe hij moet er weer terug in!!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou weer voor elkaar
Alleen de spatiebalk en enter zijn wat lastig om er terug in te krijgen. De rest is niet zo moeilijk toch?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:36 schreef Lutte het volgende:
STU HELP!
Heb jij verstand van laptoptoetsen?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er zat iets onder en dat wilde ik eruithalen maar dat doet er niet toe hij moet er weer terug in!!!
Kijk die plaatjes in dat topic eens... Zo eentje is het. Hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen de spatiebalk en enter zijn wat lastig om er terug in te krijgen. De rest is niet zo moeilijk toch?
Krijg je die plastic palletjes niet in die metalen sleufjes dan? Dus eerst die plastic palletjes in die sleufjes en dan de toets erin duwen?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Kijk die plaatjes in dat topic eens... Zo eentje is het. Hoe moet dat dan?
Dat lukt wel alleen nou wipt ie de verkeerde kant op!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Krijg je die plastic palletjes niet in die metalen sleufjes dan? Dus eerst die plastic palletjes in die sleufjes en dan de toets erin duwen?
Misschien de volgorde aanpassen. Eerst het onderste palletje en dan de bovenste of andersom?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat lukt wel alleen nou wipt ie de verkeerde kant op!
Dat wilde ik doen alleen nu heeft een hysterische muttie hem afgepakt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien de volgorde aanpassen. Eerst het onderste palletje en dan de bovenste of andersom?
Oh dearquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:57 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen alleen nu heeft een hysterische muttie hem afgepakt.
Kan me voorstellen dat je flink baaltquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:59 schreef Lutte het volgende:
Ik haat dit zo, ik ben een uur bezig geweest met een toets die er nog niet op zit, en ik heb daar helemaal geen tijd voor want ik had dat uur hard zat nodig en nu heb in de laptop niet en kan ik nog geen huiswerk maken.
webmeter? Dat doe ik ook iddquote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:01 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zit wel bij intomart, maar ik klik voor het inloggen op websites
Ik wilde wit, maar dat is zo kil, dus nu heel licht houtkleur, berken heet dat geloof ik.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:18 schreef Lutte het volgende:
Het was een stukje chips of pinda ofzo, dus ik denk: wip ik er wel even uit met mijn nagel.
Welke kleur wordt het?
Ik doe jiggy, moneymiljonair en euroclix, buzzer ook maar daar hoor ik nooit wat vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
webmeter? Dat doe ik ook idd
En euroclix doe ik ook
En ben je al lid van Buzzer?
Mooiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wilde wit, maar dat is zo kil, dus nu heel licht houtkleur, berken heet dat geloof ik.
ja webmeter inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
webmeter? Dat doe ik ook idd
En euroclix doe ik ook
En ben je al lid van Buzzer?
De linkerkant erin steken, dan naar links duwen en dan de rechterkant erin duwen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 13:28 schreef Lutte het volgende:
Toets terugplaatsen in laptop.
Het is precies hetzelde probleem als in dit topic, help help help!!!!!!!
Ik heb net mijn Blue ray-speler binnen die ik moet testenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja webmeter inderdaad
Buzzer ken ik niet
Loopt dat ook een beetje hard op?
Thanks Siep, ik voel me stukken beter nu.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
Ik had dus op mijn vorige laptop hetzelfde Lut, en die kreeg ik er niet meer op
Ja niet bij, want ik neem niet 'een keuken' , ik doe frontjes en zijkanten gewoon los kopen, want 1 gedeelte van mijn keuken kan blijven zoals hij isquote:
Het is meer boven/onder dan links/rechts...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
De linkerkant erin steken, dan naar links duwen en dan de rechterkant erin duwen.
Sorryquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Thanks Siep, ik voel me stukken beter nu.
Jiggy ken ik nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik doe jiggy, moneymiljonair en euroclix, buzzer ook maar daar hoor ik nooit wat van
Jiggy is hetzelfde, mag ik je aanmelden krijg ik weer punten?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jiggy ken ik niet
Moneymiljonair sta ik al op 115 euro, euroclix op iets van 70 en bij buzzer heb ik al van alles moeten testen (snoep, tandenborstels en nu Blue ray-speler)
voornaamachternaam@gmail.comquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Jiggy is hetzelfde, mag ik je aanmelden krijg ik weer punten?
Moet je ff een emailadres sturen want je msn doet het niet toch?
Ik zet soms gewoon de stofzuiger op het toetsenbord. Werkt echt primaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:16 schreef Kally het volgende:
Ja kan ook gewoon je laptop ondersteboven houden, beetje schudden dan komt de zooi er ook uit, dan hoef je geen toetsen los te halen, met het risico dat er een palletje breekt
Ikea was geslaagd, ik weet welke kleur keuken ik wil
Okequote:
Ja als ik dat doe zuig ik alle toetsen opquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zet soms gewoon de stofzuiger op het toetsenbord. Werkt echt prima
Ik heb dat wel eens met de spatiebalk gehad. Die zijn echt lastig om terug te plaatsenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:21 schreef Kally het volgende:
Ik had dus op mijn vorige laptop hetzelfde Lut, en die kreeg ik er niet meer op
Dat zeg ik, bij mij was hij afgebrokenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Whaaaaaaah whaaaaaah hij zit erin!!!!!Ron
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Woohooquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Lutte het volgende:
Bij mij is er nog NOOIT een toets door losgekomenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Oke
[..]
Ja als ik dat doe zuig ik alle toetsen op
buzzer.nlquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
iBenny heb je dat adres van buzzer dan voor mij?
Ja maar ik heb nooit mazzel met dat soort dingenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij is er nog NOOIT een toets door losgekomen![]()
Dan maar niet proberenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar ik heb nooit mazzel met dat soort dingen
Gelukkig is het opgelostquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:29 schreef Lutte het volgende:
Ik zit hier gewoon te janken omdat ik blij ben.*Ron nog een keer knuffelt.*
Nou, met anderhalf uur vertraging aan mijn huiswerk. :w
En: 22,5!!!!
Ik vind het allemaal prima... spamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:31 schreef Kally het volgende:
Benny, ik doe ook mee aan valuewait, dat is gaaf daar kun je voor kado's sparen, en mooie ook
Daar geef ik je ook even voor op, dan krijg je vragenlijsten, maar meestal maar met 5 vragen en niet meer
Dit gaat via je mobiel, maar kost niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal prima... spam
* Stuart is nergens lid vanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al lid van jiggy
Nog nooit wat meegedaan dan
Miran ik heb jou ook aangemeld bij valuewait, leuke kado's daarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben al lid van jiggy
Nog nooit wat meegedaan dan
Verdienen door mails aan te klikkenquote:
Daar heb ik geen tijd voorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Verdienen door mails aan te klikken
Wel als je hier 500 post minder plaatst op een dagquote:
Bam!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel als je hier 500 post minder plaatst op een dag
Ik heb wel eens zulke dagen inderdaad maar door de weeks heb ik er echt geen tijd voor en eerlijkheidshalve heb ik er ook geen zin inquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Wel als je hier 500 post minder plaatst op een dag
Dat mag tochquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb wel eens zulke dagen inderdaad maar door de weeks heb ik er echt geen tijd voor en eerlijkheidshalve heb ik er ook geen zin in
Een USB stickquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:40 schreef Kally het volgende:
Ik hou van dit soort dingen, soms ben ik net een meisje
http://valueworld.valuewait.nl/?p=1&pid=5652
Nee dat was een gieter, jij krijgt ander link denk ik omdat ik ingelogd benquote:
Welke tijden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
simone moet je al die tijden aanklikken>
Gewoon 1 tijd aanklikken wanneer je het wilt invullenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
simone moet je al die tijden aanklikken>
Echt vet simpel, die vragen is maar heel kort en je verdient easyquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon 1 tijd aanklikken wanneer je het wilt invullen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij registratie
heb ze allemala aangeklikt
Owquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij registratie
Hoe kun je ze nou weer allemaal aanklikken?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij registratie
quote:
Ja maar het is Mirandaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kun je ze nou weer allemaal aanklikken?
Ik ging meteen verder nadat ik had ingedrukt
ik kon ze gewoon allemaal aanvinkenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoe kun je ze nou weer allemaal aanklikken?
Ik ging meteen verder nadat ik had ingedrukt
Okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt vet simpel, die vragen is maar heel kort en je verdient easy
Ja en makkelijk via mobielquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Oke![]()
Van mij part komen ze elke dag met zulke vragen... in de trein invullen enzo
Dat komt omdat ze in de war zijn door je tijdenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit op een bevestigingsmail te wachten.... duurt lang
ik denk hetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze in de war zijn door je tijden
Jawel, maar weet niet of het zo werktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk het
Ik dacht wil gewoon elke tijd een vragenlijst, dan verdien ik sneller
Best slim toch
Dat zal het wel zijn dan inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee dat was een gieter, jij krijgt ander link denk ik omdat ik ingelogd ben
Ik heb wachtwoord vergeten gedruktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:48 schreef charmed_angel het volgende:
ik zit op een bevestigingsmail te wachten.... duurt lang
ja dan moeten ze dat zeggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Jawel, maar weet niet of het zo werkt
en toen kwam het?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb wachtwoord vergeten gedrukt
Ja ik heb het aangepast op mijn profielquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dan moeten ze dat zeggen
Er stond echt op welke tijden en gen welke tijd
bij mij ookquote:
Ik heb alledagen van 6.00 tot 6.00quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij ook
Check dit
Mijn wachtmomenten Ma - Zo: - 7:00 tot 7:00 Ma - Zo: - 8:00 tot 8:00 Ma - Zo: - 12:00 tot 12:00 Ma - Zo: - 13:00 tot 13:00 Ma - Zo: - 17:00 tot 17:00 Ma - Zo: - 18:00 tot 18:00 Ma - Zo: - 20:00 tot 20:00 Ma - Zo: - 22:00 tot 22:00
Waarom is het je geluktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
bij mij ook
Check dit
Mijn wachtmomenten
Ma - Zo: - 7:00 tot 7:00
Ma - Zo: - 8:00 tot 8:00
Ma - Zo: - 12:00 tot 12:00
Ma - Zo: - 13:00 tot 13:00
Ma - Zo: - 17:00 tot 17:00
Ma - Zo: - 18:00 tot 18:00
Ma - Zo: - 20:00 tot 20:00
Ma - Zo: - 22:00 tot 22:00
Heb ik ookquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
Dus om 5 uur krijg ik mijn eerste 8
Gezellig is datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef Kally het volgende:
Er komt echt alleen maar gekraak uit mijn keel
oooooooooooooow jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je krijgt niet iedere dag, het is maar net wat ze voorhanden hebben
Honing en drop en nog meer honing en nog meer drop.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:57 schreef Kally het volgende:
Er komt echt alleen maar gekraak uit mijn keel
Ja thee met honingquote:Op zaterdag 19 februari 2011 14:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Honing en drop en nog meer honing en nog meer drop.
Jawel, maar ik zie je sig nu pasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
was je er toen niet ?
Ik heb zooooo gelachen toen
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie je sig nu pas
Gadgetfreakquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef Stuart het volgende:
Straks maar even kijken in de Apple Store of ik nog iets leuks kan vinden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn de prijzen een beetje goedkoop daar?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:06 schreef Stuart het volgende:
Straks maar even kijken in de Apple Store of ik nog iets leuks kan vinden
Ja, maar dat topic dan ookquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:09 schreef charmed_angel het volgende:
Benny, Rob kwam net beneden even meekijken, maar Guido heeft dat groene shirtje aan. Zegt-ie, die is zeker weten homo, gene twijfel over mogelijk
Hoe die staat en beweegt
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gadgetfreak
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ehm, nee, niet echtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn de prijzen een beetje goedkoop daar?
Succesquote:
veel pretquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:28 schreef Kally het volgende:
Doei Stu, ik ben ook weg, ga filmdag houden
Je moet een beetje dromen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou volgens mij is het hier 4 graden ofzo
De spanning. Ik kan het niet aan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee?
http://www.mediacourant.nl/?p=98505
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |