Juist je mot ze houden net zoals plaatje 2 en dan erin klikken geloof ik. Als alles nog intact is hoeft het niet zo lang in beslag te nemen. Maar het is nog steeds klote om te doen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:22 schreef Skylark. het volgende:
Haha, nee, ik houd mijn laptop liever bijeen.
Maar het zijn dus zeg maar 2 plastic 'wipjes'die denk ik allebei tegelijktijdig onder de ijzeren klemmetjes moeten worden geplaatst. Ik denk dat er niets is afgebroken, maar dat zou ik niet met zekerheid durven te zeggen. En het is vrij lastig om het zo middenin het toetsenbord te doen, maar ik ga er geen andere letters uithalen als ik niet weet hoe het moet.
Klikken? Dus niet haken?quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Juist je mot ze houden net zoals plaatje 2 en dan erin klikken geloof ik. Als alles nog intact is hoeft het niet zo lang in beslag te nemen. Maar het is nog steeds klote om te doen.
Een van de 2quote:
Dat heb ik nu gedaan, maar nu zit hij zeg maar onder het 'niveau' van de andere toetsen. Ik betwijfel nu zelfs of ik de plasticjes wel goed in de toets zelf heb gehaakt.quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:40 schreef Igen het volgende:
Aan de ene kant (met de twee kleine 'pinnetjes') voorzichtig haken en dan vastdrukken.
Dit ding is een half jaar oud en kostte 800 euroquote:Op vrijdag 19 december 2008 00:44 schreef HunterSThompson het volgende:
Haha, dit gaat je dus niet lukken. Had het zelfde met mijn oude laptop. Was mijn vriendin over heen gegaan met de stofzuiger. Dag een groot aantal toetsen. Kreeg ze niet meer vast gezet.
Dat doe ik nu dus, maar dan zit hij zo:quote:Op vrijdag 19 december 2008 00:53 schreef SickBitch het volgende:
heel voorzichtig haken en dan klikken, k ken het probleem
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |