Ik ga ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
Ik ga alleen niet, dus Beach krijgt mijn drankje wel
Sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe niet, doet mij in jouw geval aan heul andere dingen denken
stoppen op ej hoogtepunt jongenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is goed dat ik als Duitsers zijnde geen Naat Zie !slechte
En alweer lachte ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EEN NEGER! ZO EEN DIKKE DIE HEEL VEEL EET, IK WORD ER ENG VAN
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
[..]
En alweer lachte ikIk doe het met lievde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zag je goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zag dat jij straks gaat draaien
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
[..]
En alweer lachte ikHoelang heb je nu al pijn in je ribben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Al een poosje, maar sinds vier dagen (na een enorme hoestbui waarin ik bijna over m'n nek ging, ja ik weet het, too much informationquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoelang heb je nu al pijn in je ribben?
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
@SSB: was het maar een internaatDaar zijn ze niet zo opvoederig bezig...
neuken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
hai ik ben reserveduitser
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
en favo film met zakdoek is dit http://bit.ly/asHsGQ
Hoi ik hoop dat je 450 euro ontvangt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
reserveduitser?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
Hm hm, ja ik had er wel een week of 4/5 last vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Al een poosje, maar sinds vier dagen (na een enorme hoestbui waarin ik bijna over m'n nek ging, ja ik weet het, too much information) doet echt elke beweging pijn
Lees voor het neuken de seksuele bijsluiter. Hierin staat dat seks met snuf echt fantastisch is. HET WAS GEWELDIGquote:
hallonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
Wow.. Dan kan ik nog even vooruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hm hm, ja ik had er wel een week of 4/5 last van
Jammer genoeg wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Beach het volgende:
Even een tussendoorvraagje; is Kale Kano nog steeds de monsterhit?
jawel maar hij wordt nooit gedraaidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Beach het volgende:
Even een tussendoorvraagje; is Kale Kano nog steeds de monsterhit?
Jij komt vast uit Limburg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef ReserveDuitser het volgende:
het gaat om de dans
dat ben ik
kiek maar
http://bit.ly/asHsGQ
zie je
duits
en kijk
hier verbrand ik
leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef ReserveDuitser het volgende:
het gaat om de dans
dat ben ik
kiek maar
http://bit.ly/asHsGQ
zie je
duits
en kijk
hier verbrand ik
Jammer, ik wil die wel weer eens horen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jawel maar hij wordt nooit gedraaid
Hier een korte uitleg over oa reserveduitsersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Limburg in ons topic?
Daar leven tegenwoordig all die reserveduitsers
Heuj, ik woon in Snuf. landquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier een korte uitleg over oa reserveduitsers
[ afbeelding ]
Klote accent bij Noord-Hollandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaankantersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klote accent bij Noord-Holland
Ik zit net tussen Snuf land, klote accent en noobs inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gromquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet bijna niemand
Ik hou het maar op Utrecht
Je haat me gewoon hehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zaankanters
Amsterdammers
al het andere daarzo
Het is vlakbij Utrecht en ik ben minimaal de halve week in Utrechtquote:
Dan woon je vlak bij mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit net tussen Snuf land, klote accent en noobs in
Snuflandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk dorp?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is vlakbij Utrecht en ik ben minimaal de halve week in Utrecht
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf land
Soort Ome berlus wordt Snuf...
ja, dan lachen jullie niet meer Sharr en merel..
Ik lach sowieso niet, doet pijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf land
Soort Ome berlus wordt Snuf...
ja, dan lachen jullie niet meer Sharr en merel..
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klote accent bij Noord-Holland
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga in topic 888 slapen, heb ik besloten. Omdat teletekst ondertiteling
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik woon in urk, maar ik ondersteun de belgisch duitse ideologie over lingo op tv
Urkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik woon in urk, maar ik ondersteun de belgisch duitse ideologie over lingo op tv
Ik kom er nu bijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef sharr het volgende:
Er moeten meer meisjes in het topic. Merel, blijf.
Bah, buitenlander.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef ReserveDuitser het volgende:
Ga dan nu maarquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar ik heb school morgen
In Utrecht
Maar ik moet om 8 uur opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef sharr het volgende:
Er moeten meer meisjes in het topic. Merel, blijf.
quote:
quote:
Hoiquote:
Wil je me weg hebben ofzo?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef Beach het volgende:
[..]
Ga dan nu maar
sharr geeft de rest wel aandacht.
Ik las van de week een artikel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Urk
Wat is dat een schijt dorp...
wel leuk om tegen te voetballen, jullie gingen altijd huilen als je verloor
mooi om te zien
ja maar hey ik ben foto's aan het maken maar ze zijn nog niet goed gekeurdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
ja maar van jou heb ik nog geen pics gezien, dus dat telt niet
jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wil je me weg hebben ofzo?
Ik wilde om 12 uur weggaan
De wattes.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef ReserveDuitser het volgende:
weet iemand toevallig hoe je pyro moet regelen als band?
want mag je zelf wat maken en afsteken of moet je dan vergunning hebben?
Wie moet ze goedkeurenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ja maar hey ik ben foto's aan het maken maar ze zijn nog niet goed gekeurd
Ja, doet pijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Beach het volgende:
[..]
jaik heb een hekel aan je dat weet je toch
Urk is sinds zijn bestaan al een dorp vol uitschot..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik las van de week een artikel.
Ze proberen daar alles te verbieden: Alcohol, Strippers, Drugs
Mijn zusjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wie moet ze goedkeuren
[..]
Ja, doet pijn
Wiens troll ben jij?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik bedoel, mag je bv. brandende microfoons zelf doen?
en mag je mensen in de fik zetten?
Haha arme jijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mijn zusjeHeb een pony laten knippen maar ze vindt tot nu toe nog geen een foto leuk
Over je eigen land zo praten....quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Urk is sinds zijn bestaan al een dorp vol uitschot..
Iedereen die uit de steden rondom werd verbannen ging in Urk wonen....
beetje hetzelfde als wat turkije nu is..
DIT IS NIET MIJN TOPIC VLIENDquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Over je eigen land zo praten....
Ja kan wel.. Alleen dan moet ik gaan knippen en plakkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wiens troll ben jij?
[..]
Haha arme jijDan doe je een oude foto?
Het was het makkelijkste voorbeeld wat ik erbij kon halen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Over je eigen land zo praten....
Haha handigquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ja kan wel.. Alleen dan moet ik gaan knippen en plakken
Maar ik kan wel eentje doen die ik net gemaakt heb en dan knip ik mn zusje er wel af
Pics van je zusje !quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mijn zusjeHeb een pony laten knippen maar ze vindt tot nu toe nog geen een foto leuk
ik ben geen troll, maar mag dat, want we willen echt graag wat leuke dingen in de showquote:
Liefdequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Arme jij...
Je ging trouwens wel vaak lurken zeg
quote:
Welk dorp?quote:woonplaats: ergens bij Utreg
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef ReserveDuitser het volgende:
[..]
ik ben geen troll, maar mag dat, want we willen echt graag wat leuke dingen in de show
Dat. Dat is een bazenversie.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
had die van Zany en the Prophet gedaan dan gek?!?!
Zeist? Nieuwegein? Maarssen? Woerden? IJsselstein?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
warmquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zeist? Nieuwegein? Maarssen? Woerden? IJsselstein?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef Snuf. het volgende:
HOE NOEM JE GEZONDE MUZIEK?Hoe noem je een ex Egyptische dictator na het het uitgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mubrak![]()
Waar slapen Egyptische soldaten in?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hoe noem je een ex Egyptische dictator na het het uitgaan
Mubrak
okee doeiquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ga jullie verlaten mensen lekker slapen jwt
Welterustenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik ga jullie verlaten mensen lekker slapen jwt
Je bent niet de enigequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik ben al gewoon ingeburgerd op Fok, ik geil mee op chicks
Dankjequote:
hey ja ik heb even geen beterequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Een foto vroegen we, geen postzegel
Nee geintje, hij is leuk hoor
HET IS STIL BIJ FREDDIEIEEEquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef ViezeFreddiey het volgende:
bij mij is eht stil?
kan aan mij liggen!
Als ik de kans kreeg...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij neukt ook alles met een hartslag heh![]()
?
WWW.GOOGLE.NLquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef ReserveDuitser het volgende:
wie hellup mij?
de meeste dingen uit dit filmpje zijn wel haalbaar, maar mag dat tijdens een concert zonder pyrotechniekman?
en zo nee, waar huur je die?
Even geduld.quote:
Hij buffert de hele tijd.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef sharr het volgende:
Het viel me na de reacties hier pas op dat het stil was op de radio
Ik zat je te fokken visjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
hey ja ik heb even geen betere
Haha tarzanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef sharr het volgende:
Het viel me na de reacties hier pas op dat het stil was op de radio
oh okequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik zat je te fokken visje![]()
Trusten!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, welterusten iedereen![]()
Slaap lekker en succes morgenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:05 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen, welterusten iedereen![]()
Dan heb je hem gecrasht.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef heloef het volgende:
Eerst deed ie het wel en nu is het password opeens niet meer goed.
Nu opnieuw opstarten?quote:
Maakt me niet zoveel uit hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dankje![]()
Jij succes met uitvinden waar ik woon
Hoi waar woon je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Op dit moment zou ik seks met alles wat voorhanden is hebben
(Gers)quote:
Die teksten passen volledig bij de doelgroep.quote:
Zitten ze godverdomme aan de helium heh !quote:Uit me reet door de ballonnen :p
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n maat van me tweet net:
[..]
Zitten ze godverdomme aan de helium heh !
Zonder mij te bellen, kanker stakkers !
Wees blij dat jij je lichaam en geest niet hoeft bloot te stellen aan de verderfelijkheden van verdovende middelen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zo'n maat van me tweet net:
[..]
Zitten ze godverdomme aan de helium heh !
Zonder mij te bellen, kanker stakkers !
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik vind jou een interessant object. Ga nu maar weg.
De Zon is de ster waar de Aarde omheen draait en het helderste object aan de hemel. De Zon is een gele dwerg, een ster uit de middelgrote klasse.quote:
quadriljoenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
De Zon is de ster waar de Aarde omheen draait en het helderste object aan de hemel. De Zon is een gele dwerg, een ster uit de middelgrote klasse.
Ze is met een gemiddelde massa van zo'n 1,989x1030 kg (1989 quadriljoen ton) verreweg het zwaarste object in ons zonnestelsel. Met de Aarde in het midden van de Zon zou de Maan zich iets voorbij de helft bevinden. De Zon bevat 99,86% van de massa van ons volledige zonnestelsel. Deze massa bestaat voornamelijk uit waterstof, in de buitenste lagen zo'n 91 molprocent of 70 massaprocent. Het andere veelvoorkomende element is helium, zo'n 9 molprocent of 28 massaprocent. In het centrum van de Zon, waar door kernfusie waterstof wordt omgezet in helium, is het gehalte aan waterstof vermoedelijk lager (35 massaprocent) en dat aan helium hoger (63 massaprocent).
ja?quote:
Benzinequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef ReserveDuitser het volgende:
hoezo ben ik interresant?
maar, wat is nou veilig tegen vuur om je in te verpakken?
je boys?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja maar kom op, al mijn boys zitten bij elkaar.
En ik zit op fok!.
Wat klopt daar niet aan ?!
Het hart van degene die teveel helium zuigt.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja maar kom op, al mijn boys zitten bij elkaar.
En ik zit op fok!.
Wat klopt daar niet aan ?!
Challenge accepted.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef trolololo het volgende:
Goedenavond, net op tijd voor een lapo
quote:
quote:
Wat?quote:
Onze smaken verschillen merk ik op. Goed voor de diversiteit.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef sharr het volgende:
Aan dit nummer dus. Sowieso een kutnummer
Heloef, de bijlmerneger.quote:
Dan krijgen we ruzie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Onze smaken verschillen merk ik op. Goed voor de diversiteit.
Wie of wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |