Ik ga ook nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef sharr het volgende:
Ik ga alleen niet, dus Beach krijgt mijn drankje wel
Sorryquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe niet, doet mij in jouw geval aan heul andere dingen denken
stoppen op ej hoogtepunt jongenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is goed dat ik als Duitsers zijnde geen Naat Zie !slechte
En alweer lachte ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Snuf. het volgende:
[..]
EEN NEGER! ZO EEN DIKKE DIE HEEL VEEL EET, IK WORD ER ENG VAN
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
[..]
En alweer lachte ikIk doe het met lievde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zag je goed.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zag dat jij straks gaat draaien
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:41 schreef sharr het volgende:
[..]
En alweer lachte ikHoelang heb je nu al pijn in je ribben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Al een poosje, maar sinds vier dagen (na een enorme hoestbui waarin ik bijna over m'n nek ging, ja ik weet het, too much informationquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hoelang heb je nu al pijn in je ribben?
Dat denk jij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:42 schreef naatje_1 het volgende:
@SSB: was het maar een internaatDaar zijn ze niet zo opvoederig bezig...
neuken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
hai ik ben reserveduitser
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
en favo film met zakdoek is dit http://bit.ly/asHsGQ
Hoi ik hoop dat je 450 euro ontvangt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
reserveduitser?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
Hm hm, ja ik had er wel een week of 4/5 last vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Al een poosje, maar sinds vier dagen (na een enorme hoestbui waarin ik bijna over m'n nek ging, ja ik weet het, too much information) doet echt elke beweging pijn
Lees voor het neuken de seksuele bijsluiter. Hierin staat dat seks met snuf echt fantastisch is. HET WAS GEWELDIGquote:
hallonquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef ReserveDuitser het volgende:
ik ben nieuw hier
mijn hobby is zakdoek
Wow.. Dan kan ik nog even vooruitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Hm hm, ja ik had er wel een week of 4/5 last van
Jammer genoeg wel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Beach het volgende:
Even een tussendoorvraagje; is Kale Kano nog steeds de monsterhit?
jawel maar hij wordt nooit gedraaidquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:45 schreef Beach het volgende:
Even een tussendoorvraagje; is Kale Kano nog steeds de monsterhit?
Jij komt vast uit Limburg.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef ReserveDuitser het volgende:
het gaat om de dans
dat ben ik
kiek maar
http://bit.ly/asHsGQ
zie je
duits
en kijk
hier verbrand ik
leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef ReserveDuitser het volgende:
het gaat om de dans
dat ben ik
kiek maar
http://bit.ly/asHsGQ
zie je
duits
en kijk
hier verbrand ik
Jammer, ik wil die wel weer eens horen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
jawel maar hij wordt nooit gedraaid
Hier een korte uitleg over oa reserveduitsersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Limburg in ons topic?
Daar leven tegenwoordig all die reserveduitsers
Heuj, ik woon in Snuf. landquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Hier een korte uitleg over oa reserveduitsers
[ afbeelding ]
Klote accent bij Noord-Hollandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zaankantersquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Klote accent bij Noord-Holland
Ik zit net tussen Snuf land, klote accent en noobs inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gromquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Weet bijna niemand
Ik hou het maar op Utrecht
Je haat me gewoon hehquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zaankanters
Amsterdammers
al het andere daarzo
Het is vlakbij Utrecht en ik ben minimaal de halve week in Utrechtquote:
Dan woon je vlak bij mijquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik zit net tussen Snuf land, klote accent en noobs in
Snuflandquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welk dorp?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is vlakbij Utrecht en ik ben minimaal de halve week in Utrecht
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf land
Soort Ome berlus wordt Snuf...
ja, dan lachen jullie niet meer Sharr en merel..
Ik lach sowieso niet, doet pijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Snuf land
Soort Ome berlus wordt Snuf...
ja, dan lachen jullie niet meer Sharr en merel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |