Volgens mij alleen wij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Lesterr het volgende:
Hebben de deelnemers trouwens ook te horen gekregen wat Jurien's geheim was? of alleen wij?
Ik vind het drie keer niks, raar wijf.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef gniffie het volgende:
meer fans van joanna, hoe ze met guido deed, hem gerust stellen etc, nadat ze die foto had gezien maakte haar echt een topwijf
Hij wil wat van jequote:
Jij bent het meeste van ons allen hier geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt
Ik onthoud dat allemaal niet hoor
Ja, niet mijn type maar vind haar wel leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef gniffie het volgende:
meer fans van joanna, hoe ze met guido deed, hem gerust stellen etc, nadat ze die foto had gezien maakte haar echt een topwijf
Dat was buiten in de tuin???quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:49 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Jij bent het meeste van ons allen hier geloof ik, en dit soort dingen onthou je niet
. Gister vertelde ze nog hoe ze hem verwent ...
Ik heb geen idee, lees het hier ook maar. Het grootste deel van de tijd staat mijn geluid op de stream die ik wil horen, en daar komt een verhaal over de man van Joanne niet in voor.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat was buiten in de tuin???
Toen ging ik mijn hond uitlaten en naar bed
joannAquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Lesterr het volgende:
Was dit nou een clash tussen Cynthia en Joanne
Vaag, maar 127.0.0.1 is je eigen computer, misschien doet je firewall iets?quote:
ik had meteen de gitaar gepakt en hem op z'n rug kapotgeslagenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef StefanKollaart het volgende:
Gerard zingt "hit me baby one more time".
Servio zit inmiddels kwijlend op de bank.
Ik zou t wel fucking grappig vinden als Karim eruit gaat, iedereen blij, en dat ie dan zn gitaartje achter zou laten xdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik had meteen de gitaar gepakt en hem op z'n rug kapotgeslagen
maik moet er nu als eerst uit, daarna alexander, daarna guido.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef StefanKollaart het volgende:
[..]
Ik zou t wel fucking grappig vinden als Karim eruit gaat, iedereen blij, en dat ie dan zn gitaartje achter zou laten xd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
Het was leuk in de keuken, tot die vieze vent kwam
Ik ben er weg van, over 7 uur werken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Robbiedd het volgende:
richting de koelkastquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef StefanKollaart het volgende:
Sharon loopt elke ochtend hard. Niet te zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |