Ff googlen, kan je volgens mij online bestellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:01 schreef -Menn0- het volgende:
Dat wil ik dus ook! Waar heb je die gehaald?
Ja het is geluktquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
Ff googlen, kan je volgens mij online bestellen.
Ach ja, als dat ding maar hangtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Dribbel_ het volgende:
Vervolgens voel je je wel opgelicht dat je net 7 euro hebt betaald voor 2 stukjes bouwmarktplastic maar okee
Die gitaren zien er ook wel vet uit. Is het een echte gibson sg?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik heb zo'n boarddock heb ik hem zo plat tegen de muur hangen
[ afbeelding ]
Nee een goedkopere variant, maar alle electronica ligt eruit op het moment dus hij hang voor de mooi erbij ghehe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef Komakie het volgende:
[..]
Die gitaren zien er ook wel vet uit. Is het een echte gibson sg?
Had je nog een nieuw board gekocht eigenlijk ?quote:
Jepquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:44 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Had je nog een nieuw board gekocht eigenlijk ?
Ja wat ik hoor van iedereen wel, zij gaan elk jaar naar de Dutchweek. Maar goed je weet maar nooit.....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog een beetje goeie sneeuw dan zo laat in het seizoen ?
Ik vind het een heel chill boardquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:08 schreef Komakie het volgende:
Ik ben erg benieuwd wat je van de Sherlock vind
Ben net terug uit ValTho. Pisten zijn niet echt geweldig meer en het dooit er flink. Ondanks dat er een paar dagen geleden verse sneeuw gevallen is. We zagende sneeuw voor ons appartement met de dag terugtrekken.quote:
quote:Op zondag 3 april 2011 15:50 schreef Sjobber het volgende:
[..]
Ben net terug uit ValTho. Pisten zijn niet echt geweldig meer en het dooit er flink. Ondanks dat er een paar dagen geleden verse sneeuw gevallen is. We zagende sneeuw voor ons appartement met de dag terugtrekken.
Maar er ligt tenminste nog wel wat sneeuw
Waar wacht je op?quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1609642/2/150#95014298]maandag 4 april 2011 10:20[/
url] schreef sararaats het volgende:
1 van m'n wensen: leren snowboarden.
Een Volkl Selecta zit enigzins in dezelfde range als de Supermodel X, maar heeft iets meer setback en rijdt lekkerder in poeder.quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:15 schreef NoComment het volgende:
Weer even verder sinds ik m'n board naar Duijvestein heb gebracht, vanwege vakanties enzo weet ik nog niet veel meer maar ze zijn er in ieder geval mee bezig. Ben benieuwt wat eruit komt..
Hoe dan ook, de Supermodel X zal waarschijnlijk niet meer te redden zijn, nog een enkele keer op wintersport zit er nog wel in maar ik vrees zomaar dat zodra ik een steen raak ergens onder m'n achterste binding dat het dan definitief game-over is. En zo'n plank heb je nu eenmaal om mee offpiste te gaan, dus ja.. die kans is er wel. Ben nu dus al even een beetje aan het zoeken naar een eventuele vervanger, maar dat blijkt nogal een lastige te zijn.
Wat is het probleem: met de Supermodel X heb ik vanaf de eerste bocht al het gevoel gehad van 'ik wil niet anders meer' en dat gevoel is met de aantal vakanties alles behalve minder geworden. Ik wil dus het liefst een plank terug die vergelijkbaar is, of beter nog dezelfde. Alleen Burton is zo leuk geweest de Supermodel X uit hun lijn te halen, en de non-X is toch wel een flink stuk slapper en ik vrees dat me dat niet echt gaat bevallen. Iets vergelijkbaars bij een andere fabrikant is kennelijk ook moeilijk, alles is tegenwoordig Rocker of een variant daarop waarbij het voordeel, van wat ik ervan gelezen heb, vooral ligt bij het feit dat als je wat minder ervaring hebt je makkelijker instuurt. Nadeel zou dan weer zijn minder kantengrip, en wat mij betreft dat de meeste boards nu zo specifiek worden vanwege de verschillende vormen.. Rocker dit, Rocker dat, Powder Rocker, blablabla... ik wil gewoon een plank waarmee ik snoeihard de piste af kan, lekker mee kan carven en goed weg kan komen in de poeder, en dat ging dus prima met de huidige plank!
Dus.. wie heeft er een idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |