ouders hebben gewoon n bad op de hotelkamer en gebruiken m nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik ooit mn badkamer weer es poets mag je hier wel in bad
Ja dat zou ik wel doen. Wel met de bus gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ouders hebben gewoon n bad op de hotelkamer en gebruiken m nietkan voostellen dat zij hier morgne pitten en ik in t hotel
Ik snap er ook niet veel van moet ik zeggenquote:
Je hebt gewoon gelijk, ze wil gewoon alles hebben wat een stom mensquote:
Ik dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Ynske het volgende:
ach ja, next item
sorry dat ik t aanhaalde
heey hoe gaat ie met de stage?quote:
Gaat goed! Gister was een zware dag maar vandaag viel het mee. Wel heel druk maar nog steeds leukquote:
Ja joh, ik denk ik kom je even stalkenquote:
Al smssend?quote:
Haha ja, nu moet ik nog op m'n woorden gaan letten ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh, ik denk ik kom je even stalken
moet toch mn boterkoek aan iemand kwijt![]()
Ik werk er dagelijks mee.quote:
Hij heet Z a ki (even uit elkaar en zo)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, helemaal niet meegekregen, zit helemaal into de expo hier
excuus
is t een poppeke? hoe heet ie?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja, nu moet ik nog op m'n woorden gaan letten ook
jij wel?quote:
OMFGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
DE POLONAISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef vamperotica het volgende:
Q![]()
Ik heb inderdaad al een ps2 gekregen en zooooo ontzettend veel meer! Ik dúrf niet eens meer!
Nee zonder gekheid... zou ik écht, écht, écht iets nodig hebben dan zou ik niet schromen, maar we zijn zoooo goed geholpen! Alles wat ik nu zou vragen zou voor de heb zijn en daar pas ik voor
Je lippen zijn mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Djmo was dat niet diegen die wel een vaatwasser kon kopen ,maar een bed niet belangrijk vond voor der rug ?
OMG wat erg ,hoe houd ze het volquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
DE POLONAISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG wat erg ,hoe houd ze het vol.
Hebben ze wel drank op die gereformeerde bruiloften, want dat heeft ze wel nodig nu
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.
Wat is er eigenlijk mis met alcoholvrij bier als je zwanger bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag
[..]
Net als dat gejammer om een mobieltje voor haar man, en dan op haar blog roepen dat zodra de kinderbijslag er is ze nieuwe laarsjes gaat kopen
Ik was vergeten van dat mobieltje en dat ze wel dr boodschappen laat bezorgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je lippen zijn mooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ooh jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was vergeten van dat mobieltje en dat ze wel dr boodschappen laat bezorgen
Al een weekquote:
Omdat het een kutprogramma is dat bij uitstek beheerd wordt door autisten binnen een autoritaire managementstructuur? Verder geen idee, even minimaliseren en herstellen doet het meestal wel bij mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij wel?
waarom gebeurd t met regelmaat dat als je via citrix werkt dat er hikups komen waardoor je niet meer kunt typen?
Nou, dat ze niet gewoon zonder kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met alcoholvrij bier als je zwanger bent?
Slik es wat minderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was vergeten van dat mobieltje en dat ze wel dr boodschappen laat bezorgen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
Omdat het een kutprogramma is dat bij uitstek beheerd wordt door autisten binnen een autoritaire managementstructuur?
OMFGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat ze niet gewoon zonder kan![]()
Bij de vorige zoop ze wel gewoon, is ze zelfs nog voor opgenomen toen
Voor opgenomen ja? Hoe weet je dat? Zal dat dan de reden zijn dat Jan nog steeds niet kan pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat ze niet gewoon zonder kan![]()
Bij de vorige zoop ze wel gewoon, is ze zelfs nog voor opgenomen toen
Oh op het klussen na doe ik dat al drie weken en een dag nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Al een week(nog maar een week over dus
). Lekker geklust en genikst tot nu toe.
Omfg, stalken jullie haar allemaal? Ik wist dat heul nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor opgenomen ja? Hoe weet je dat? Zal dat dan de reden zijn dat Jan nog steeds niet kan praten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh op het klussen na doe ik dat al drie weken en een dag nu
ultime check!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Al een week(nog maar een week over dus
). Lekker geklust en genikst tot nu toe.
[..]
Omdat het een kutprogramma is dat bij uitstek beheerd wordt door autisten binnen een autoritaire managementstructuur? Verder geen idee, even minimaliseren en herstellen doet het meestal wel bij mij.
Neeeeeeee, bij de plusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh jaWant dan hoefde ze niet te sjouwen! En ook nog bij de fucking AH toch?
Trouwens, er is wel een oplossing voor bedenk ik me net!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ultime check!
heb vandaag maar de connection met de server gekilled
Oohquote:
pc van stroom afhalenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, er is wel een oplossing voor bedenk ik me net!
quote:@Zwangere_kip nee want god ALS ze deze twee ook uithuisplaatsen moet je wel nieuwe kunnen maken ...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh
Hoi tombo
Heb jij een DJMO lijstje?
Oognip is eerst nasi aan het laten zakkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip is nu geloof ik mijn boterkoek aan het opeten
raam uit mikken?quote:
aaaah dan moet je Q en mij ook gelezen hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
Ik volg die twitter van haar en ik moest lachenZe vroeg hoe groot de kans was om zwanger te worden met een spiraaltje.
Wat zegt iemand:
[..]Als je wil lachen moet je zeker die twitter volgen
Het is ook wel een mega stukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oognip is eerst nasi aan het laten zakken
Hihi waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah dan moet je Q en mij ook gelezen hebben
ik was nog best lief met mn hangslot
wie is Rhana?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het is ook wel een mega stukmaar vandaag gebakken dus hoeft niet gelijk op
Rhana probeert gaatjes in mijn bank te maken zodat jij ze kan vinden
ftell danquote:
In mijn laatste tweet zei ze dat ze ging slapen, ik vroeg of ze erin kon blijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah dan moet je Q en mij ook gelezen hebben
ik was nog best lief met mn hangslot
Hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
In mijn laatste tweet zei ze dat ze ging slapen, ik vroeg of ze erin kon blijven
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn katje
[ afbeelding ]
Niet meer zo klein maar nog wel steeds zo schattig
Die kun je niet zienquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
De kat van Mama_mia die mij altijd probeert kapot te maken als ik haar wil verzorgen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn katje
[ afbeelding ]
'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Ynske het volgende:
k heb m ff open gegooid, wegens reclame maken voor expo
ech welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij is het wel de moeite waard om het aan te schaffen
Ik zou het doenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee maar volgens mij is het wel de moeite waard om het aan te schaffen
whaaaaa, wat een lekker ding. Ziet eruit alsof ze giecheltquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn katje
[ afbeelding ]
Doe eens een pmquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
'
Ik gooi de mijne niet open.
Krijg ik alleen maar huilies die janken dat mijn tweets grof zijn
Been there, done that.
Lief hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
whaaaaa, wat een lekker ding. Ziet eruit alsof ze giechelt
Wat voor PM wil je? Met wat erin bedoel ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Doe eens een pmheb tch geen twitter
en dat grove schrik ik zelfs al niet meer van
een linkje Qquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat voor PM wil je? Met wat erin bedoel ik
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Ynske het volgende:
vroegâh, toen Yns nog een Ynsje was
kregen we op (basis)school van die pennen die zoooooooo lekker schreven.
helaas, nu jaren later, is de laatste leeg...
kom ik gister bij de action, en wat hebben ze daar in fripse kleurenvoor maar 80 cent 12 stuks
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Ynske het volgende:
ow als t volgende week niet beter gaat met katke van dinnetje, moet ie waarschijnlijk zn pootje gaan missen
JUBELquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Ynske het volgende:
zeg! jubel en jank eens met me mee
[..]
[..]
jubeldejubel voor de papiermaatjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Ynske het volgende:
zeg! jubel en jank eens met me mee
[..]
[..]
is dindsdag gecastreerd en sinds dien sleept hij met een achterpootje, waarbij t voetje zelf met de bovenkant over de grond sleeptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jubeldejubel voor de papiermaatjes
Wat is er aan de hand met katje?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:46 schreef asfalthooligan het volgende:
Ok wie opent als eerste een djmo fanhyves ?![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Spetter pieter paterrrrrrr
lekker in het waterrrrrrrrrr
ga maar vast naar huisssssssssss
ik kom een druppel laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Greyssssssquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Trustequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Ml-etje het volgende:
te moe om nog bij te lezen, ga naar bed truste!
owwww ja. zenuw geraakt of zo. Arm kattekindquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dindsdag gecastreerd en sinds dien sleept hij met een achterpootje, waarbij t voetje zelf met de bovenkant over de grond sleept
GREYSquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
Greysquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:47 schreef Greys het volgende:
En je had t al in je bakkes?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuissssss
De andere buren gingen ook, dus toen kon het wel
Met een soort mini bruidstaartje, waarvan ik dacht dat het eetbaar was, maar het is zeep
En nu komen er bubbels uit je mond?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:50 schreef Greys het volgende:
Ik ben weer thuissssss
De andere buren gingen ook, dus toen kon het wel
Met een soort mini bruidstaartje, waarvan ik dacht dat het eetbaar was, maar het is zeep
Ik wilde er net aan likken om te kijken of het snoep was, maar toen rook ik het net op tijdquote:
welterusten Ml ik ga ook eens slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef Ml-etje het volgende:
te moe om nog bij te lezen, ga naar bed truste!
Gewoon ff likken joh, mss is het wel snoep dat ruikt naar zeepquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde er net aan likken om te kijken of het snoep was, maar toen rook ik het net op tijd
jaaaajaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Oh ik moet even recht zetten... ik liep niet MEE in die polonaise.
Het kwam ineens achter me langs
jaaaaaa hooorrrrrrr!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ben je al ontsnapt???
Kennen jullie deze al?
Ja ja, alsof iemand je gelooftquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Ja joh, moet iets met mn dagquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Trusten Mletje en Indaha
Mama-Mia heeft haar draai ook al aardig gevonden zie ik![]()
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde er net aan likken om te kijken of het snoep was, maar toen rook ik het net op tijd
Ik geloof niet dat hier dan veel te doen is, hoewel oh-oh het tegenwoordig aardig volhoudt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh, moet iets met mn dag![]()
of nacht. Ik kan nooit slapen tot 4 uur ofzo
Tuurlijk schat, tuurlijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
Hijs geniaal hequote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hier dan veel te doen is, hoewel oh-oh het tegenwoordig aardig volhoudt.
Wij gaan ook pitten
Ik vind het Alfred nummer zelfs gewoon leuk (quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
jaaaaaa hooorrrrrrr!
Het was wel AlfredJ, kindje van Herman, he!
Junk!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het Alfred nummer zelfs gewoon leuk (![]()
) maar toen stond ik net te roken buiten.
Dan had ik niet mijn foon uit mijn tas kunnen opdiepen om er een foto van te maken en te smsen hoor, al polonaisendquote:
Niet vast erin blijven zitten hea!quote:
Jawel, met 1 handje de lucht inquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik niet mijn foon uit mijn tas kunnen opdiepen om er een foto van te maken en te smsen hoor, al polonaisend
Hey, Greys wegen zijn ondoorgrondelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan had ik niet mijn foon uit mijn tas kunnen opdiepen om er een foto van te maken en te smsen hoor, al polonaisend
Ik neem mn telefoon mee, ik bel wel iemand wakker als het niet luktquote:
Truequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, Greys wegen zijn ondoorgrondelijk.
Hey, GMTAquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik moest echt hardop lachen om die eerste sms van Q, want net vijf minuten daarvoor dacht ik 'Ik zal Q ff smsen dat er nog geen polonaise is geweest en dat ik mijn tieten nog niet geflashed heb!'.
Mijn foon staat uit!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik neem mn telefoon mee, ik bel wel iemand wakker als het niet lukt
hoezo? wat snap je niet dan?quote:
Ik heb een foto geupload maar die is niet zichtbaar, nu wil ik hem wijzigen dus ga ik naar profile maar mooi niet dat daar iets over een foto staatquote:
Dus nadat je in die polonaise met 1 hand foto's maakte stopte je de foon in je tas en flashte je je tetten?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Ik moest echt hardop lachen om die eerste sms van Q, want net vijf minuten daarvoor dacht ik 'Ik zal Q ff smsen dat er nog geen polonaise is geweest en dat ik mijn tieten nog niet geflashed heb!'.
Egoistisch lui schijtwijfquote:
jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik had muziek aannu nog steeds?
Ow die, da's wel een erg lullige oorzaak jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
is dindsdag gecastreerd en sinds dien sleept hij met een achterpootje, waarbij t voetje zelf met de bovenkant over de grond sleept
MEER ZUIPEN!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef Qwea het volgende:
Oooh de klere, ik heb in ene vette koppijn
Jup!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dus nadat je in die polonaise met 1 hand foto's maakte stopte je de foon in je tas en flashte je je tetten?
[..]
Egoistisch lui schijtwijf
En ik ben zoooooooooo lief voor jequote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb een foto geupload maar die is niet zichtbaar, nu wil ik hem wijzigen dus ga ik naar profile maar mooi niet dat daar iets over een foto staat
Pauperflat!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Qwea het volgende:
Jezus, wat zal ik blij zijn als we uit deze flat zijn.
Iemand kijkt film, met subwoofer. Heel die bass dreunt door de flat heen
True,quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik ben zoooooooooo lief voor je
Rijtjes huis here I comequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pauperflat!
Hier hoor je niks, alleen mijn honden als de bel gaat
Mooi niet dat daar picture staat.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
k kan t ook niet meer vinden, zat in profiel maar nu niet meer
stond hier zoals op t plaatje
http://support.twitter.co(...)cture-or-information
niet meer neequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:06 schreef Oognip het volgende:
[..]
Mooi niet dat daar picture staat.
Plumequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet meer nee
maar als je via echofon of tweetdeck of op je mobiel t verdert doet ie t wel toepassen
Ik nu ook niet meer. Hoorde je mij net wel? Ik was hem aan het roepenquote:
Slaap lekker! Niet teveel vingeren!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Ynske het volgende:
zo....
richting de mand gaat, t weekend is veel te kort
slaap lekker lieverds
niet zoveel trekken!quote:
Ik weiger te gaan facebookenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef vamperotica het volgende:
Ik hyves, twitter en facebook... Maar van twitter snap ik t minst... Maar eej...Moet mn kiddies toch een beetje in de gaten houden?!
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet zoveel trekken!
een hoorapparaat is duuren krijgt er maar 500,- van vergoed
Ik ben ziek!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
Is Greyzz weer boven water? Mooi!
Als ik ga trouwen mogen jullie ook komen; doen we samen de pollonesje
Haha nee. Maar zal ik even gaan kijken voor je?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik nu ook niet meer. Hoorde je mij net wel? Ik was hem aan het roepenMisschien staat ie wel buiten in de kou voor de voordeur
Goddank heb jij die ellende al achter de rugquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik weiger te gaan facebookenet ziet er fucking onoverzichtelijk uit
Ik hoor hem! en doe datquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha nee. Maar zal ik even gaan kijken voor je?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef vamperotica het volgende:
[..]
En ik "moet" nu ook farmvillen... snap ik helemaal geenreet van!
Ik bedoel beneden bij de voordeur hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha nee. Maar zal ik even gaan kijken voor je?
ow elies ik ga morgen ff zitten voor een meeltje terug!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:08 schreef ElisaB het volgende:
Bedoel ik. Ik ga NU kijken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik bedoel beneden bij de voordeur he
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef Qwea het volgende:
Ik ga ook te bed
Trusten, bis morgen, blabla!
Ow, heb je bericht gekregen? Coool!!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef Ynske het volgende:
ow elies ik ga morgen ff zitten voor een meeltje terug!
Haha. Nou ik hoor en zag niks!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Oognip het volgende:
*hoort mama_mia weer naar boven komen* en en en?
Echt niet! Daan hoort het ook! En Pingoo ook want die ligt op de koelkast wat ie nooit doetquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha. Nou ik hoor en zag niks!
je houdt me gewoon voor de gek
Echt ik hoor nog steeds niksquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Echt niet! Daan hoort het ook! En Pingoo ook want die ligt op de koelkast wat ie nooit doetAls ik het nog een keer hoor ga ik proberen te kijken. Nu dus!
Jepquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
Ik heb even iets gemist, Mama-Mia en Oognip zijn buurvrouwen?
Ja echt weird was dat!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jep
kwamen we ook via Fok! achter
Ja, ik zat echt zo naar mn beeldscherm te starenquote:
Haha ja hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:17 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja, ik zat echt zo naar mn beeldscherm te starentoen jij vroeg of ik op nummer 201 woonde
Wat leuk!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:16 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jep
kwamen we ook via Fok! achter
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja heLekkere boterkoek trouwens
Ik was net verhuisd dus kende haar nog niet, toen uploadde zij een filmpje in haar opvangkittens topic over dat ze bezig waren met betonreconstructie. Ik wist dat ze in dezelfde woonplaats woonde, dus ik vroeg waar. En toen kreeg ik echt zo'n JE BENT MIJN BUURVROUW HE berichtje terug. Voelde me gelijk bekeken, zo van, WAAR HANGEN DE CAMERASquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk!
En 'kenden' jullie elkaar wel al en wisten jullie alleen allebei niet dat je op FOK! zat van elkaar, of kenden jullie elkaar in het echt verder ook niet?
Nee we kenden elkaar niet! Maar zij was net naast mij komen wonen (blijkbaar). Ik wist dat ik een nieuwe buurvrouw had maar verder nog niks. En zij volgde mijn topics over de kittens en daarin vertelde ik dat mijn flat werd gerenoveerd en dat ik in Enschede woonde. En opeens kwamen we erachter dat ze naast mij woondequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat leuk!
En 'kenden' jullie elkaar wel al en wisten jullie alleen allebei niet dat je op FOK! zat van elkaar, of kenden jullie elkaar in het echt verder ook niet?
En vervolgens werd ik misbruikt als kittenoppasquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee we kenden elkaar niet! Maar zij was net naast mij komen wonen (blijkbaar). Ik wist dat ik een nieuwe buurvrouw had maar verder nog niks. En zij volgde mijn topics over de kittens en daarin vertelde ik dat mijn flat werd gerenoveerd en dat ik in Enschede woonde. En opeens kwamen we erachter dat ze naast mij woondeDus toen maar keertje thee gaan doen
Indeedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:22 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
En vervolgens werd ik misbruikt als kittenoppas![]()
nee hoor, ik mag af en toe op de lievers van Oognip oppassen
en we doen af en toe wat drinken, en baksels uitwisselen, want dan heb ik weer een bakbui en dan zij weer
En vorige week samen gegeten dat was voor herhaling vatbaar
Als ik beloond word met appeltaart dan wil ik nog wel eens beestjes voerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indeedeens zien of ik je snel weer kan misbruiken als oppas
Komt helemaal goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:25 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Als ik beloond word met appeltaart dan wil ik nog wel eens beestjes voeren
quote:
Haha ik ben benieuwd! Maar ik heb het idee dat dit meer een mama_mia - oognip SC wordtquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:27 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]je mag ook achteraf betalen enzo
moet ook niet te vaak allerlei baksels gaan eten
net die vijf kilo eraf!
Rhana is gek op de bank trouwens. Als ze er geen gaatjes in maakt dan ligt ze wel half over me gedrapeerd
Haha ja hequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:30 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ik ben benieuwd! Maar ik heb het idee dat dit meer een mama_mia - oognip SC wordt
quote:
Die kat zit volgens ons gewoon in zijn huisje dus boven ons. En de buren zijn der nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]ik hoor m nog steeds niet.
Ga beneden met brokjes rammelen? Kijken of er wat aan komt lopen?
Ohhhh. Dat zou kunnen. En ik denk dat die misschien al aan het verhuizen zijn dan? Hoorde vanavond op een gegeven moment wel veel lawaai boven, maar dat kan ook boven mij zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:36 schreef Oognip het volgende:
[..]
Die kat zit volgens ons gewoon in zijn huisje dus boven ons. En de buren zijn der niet
Ik dacht zoiets vanochtend ook al. Maar ik ben wegquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:38 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ohhhh. Dat zou kunnen. En ik denk dat die misschien al aan het verhuizen zijn dan? Hoorde vanavond op een gegeven moment wel veel lawaai boven, maar dat kan ook boven mij zijn.
Slaaplekkerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:39 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik dacht zoiets vanochtend ook al. Maar ik ben weg
Link?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:26 schreef Mama_Mia het volgende:
geweldige stem die vent. Hurt blijf ik een van de mooiste nummers ooit vinden.
quote:
Hmmz, pijnlijk wel jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:43 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik zou zeggen over drug gebruik, maar het kan op veel dingen slaan.
Maakt ook niet uit eigenlijk, mooi blijft het
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Hmmz, pijnlijk wel ja
Deze dan maar?
Zeg, vertrouw je mijn muzieksmaak nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 01:54 schreef APK het volgende:
Ik ga een poging wagen en op dat ding klikken
Mama woont in de buurt en ik heb ooit iets met middelbare school in Oldenzaal gedaanquote:
Welke middelbare school? Ik zat ook in Oldenzaal op schoolquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:04 schreef APK het volgende:
[..]
Mama woont in de buurt en ik heb ooit iets met middelbare school in Oldenzaal gedaan
Ja, doei; ik ben al maanden aan het oefenen, dus ik ga het doen ook. Desnoods in mn eentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:15 schreef Greys het volgende:
Trusten Qtje!Bedankt voor het lachen
Elies, ik ben weer boven water ja
Als je de polonaise op Maes d'r bruiloft maar uit je hoofd laat
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doei; ik ben al maanden aan het oefenen, dus ik ga het doen ook. Desnoods in mn eentje
Thij College, maar jij bent toch 600 jaar jonger ofzo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Welke middelbare school? Ik zat ook in Oldenzaal op school
Nog! Heb geen zin om te slapen. Maar ik ga het zo toch maar eens proberenquote:
Ow, ik heb ook nog eens iets gedaan in Oldenzaalquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:06 schreef Mama_Mia het volgende:
Welke middelbare school? Ik zat ook in Oldenzaal op school
Ja het was echt een geweldig verhaalquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:08 schreef APK het volgende:
[..]
ThijCollege, maar jij bent toch 600 jaar jonger ofzo?
Ken het, ik slaap meestal pas rond 4 uurquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog! Heb geen zin om te slapen. Maar ik ga het zo toch maar eens proberen
Ik ook en dat is niet goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:10 schreef Mama_Mia het volgende:
Ken het, ik slaap meestal pas rond 4 uursucces iig
![]()
Kom op zeg, do tell!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:09 schreef ElisaB het volgende:
Ow, ik heb ook nog eens iets gedaan in Oldenzaal
Nee, dat is meer voor een andere keer![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook en dat is niet goed
Wat wel weer bijzonder is, is dat mijn nagels zo knetterhard groeien
Iets met een net getrouwd echtpaarquote:
Ik heb ze pas een paar dagen geleden gekortwiekt, omdat ik steeds dubbele letters typte. En nu begint het al weerquote:
We zijn binnenkort 10 jaar samen, dus reden voor een feestje. Zal ik foto's voor je maken??quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:09 schreef oh-oh het volgende:
Goddank heb jij die ellende al achter de rug
Nah, ik geef je gewoon een beetje aandacht omdat iedeen je niet zag staanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:19 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ik ben wel populair vandaagzeg het eens
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:22 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, ik geef je gewoon een beetje aandacht omdat iedeen je niet zag staan
quote:
Mums woont in Lossert, Do tellquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:24 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]inderdaad!
Woon er pas sinds Augustus, maar heerlijk
daarvoor Losser - Nijmegen - Losser gedaan.
Haha echt? Nou daar ben ik opgegroeid, vanaf dat ik 7 was, totdat ik in Nijmegen ben gaan studeren. Daarna nog 2 jaar weer bij ouders gewoond ivm omstandigheden, en nu sinds augustus weer op mezelfquote:
Ben jij die achterlijke domme?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Haha echt? Nou daar ben ik opgegroeid, vanaf dat ik 7 was, totdat ik in Nijmegen ben gaan studeren. Daarna nog 2 jaar weer bij ouders gewoond ivm omstandigheden, en nu sinds augustus weer op mezelfwaar woont je moeder?
Nou snap ik m zelf niet meerquote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:42 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Nou snap ik m zelf niet meer
ik dacht dat je zei dat je moeder in Losser woonde?
Nou waar danquote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:44 schreef APK het volgende:
[..]
Ja klopt
Of je nog een leuk liedje had
Adam ken ik niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:45 schreef Mama_Mia het volgende:
Nee, mijn liedjes zijn opof je moet naar Adam Lambert willen luisteren
Nee, maar wel mooie stem die eerstequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:49 schreef APK het volgende:
[..]
Adam ken ik niet.
Ken je deze glijers?
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 19 februari 2011 02:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, doei; ik ben al maanden aan het oefenen, dus ik ga het doen ook. Desnoods in mn eentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |