ouders hebben gewoon n bad op de hotelkamer en gebruiken m nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik ooit mn badkamer weer es poets mag je hier wel in bad
Ja dat zou ik wel doen. Wel met de bus gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ouders hebben gewoon n bad op de hotelkamer en gebruiken m nietkan voostellen dat zij hier morgne pitten en ik in t hotel
Ik snap er ook niet veel van moet ik zeggenquote:
Je hebt gewoon gelijk, ze wil gewoon alles hebben wat een stom mensquote:
Ik dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Ynske het volgende:
ach ja, next item
sorry dat ik t aanhaalde
heey hoe gaat ie met de stage?quote:
Gaat goed! Gister was een zware dag maar vandaag viel het mee. Wel heel druk maar nog steeds leukquote:
Ja joh, ik denk ik kom je even stalkenquote:
Al smssend?quote:
Haha ja, nu moet ik nog op m'n woorden gaan letten ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh, ik denk ik kom je even stalken
moet toch mn boterkoek aan iemand kwijt![]()
Ik werk er dagelijks mee.quote:
Hij heet Z a ki (even uit elkaar en zo)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, helemaal niet meegekregen, zit helemaal into de expo hier
excuus
is t een poppeke? hoe heet ie?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja, nu moet ik nog op m'n woorden gaan letten ook
jij wel?quote:
OMFGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
DE POLONAISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef vamperotica het volgende:
Q![]()
Ik heb inderdaad al een ps2 gekregen en zooooo ontzettend veel meer! Ik dúrf niet eens meer!
Nee zonder gekheid... zou ik écht, écht, écht iets nodig hebben dan zou ik niet schromen, maar we zijn zoooo goed geholpen! Alles wat ik nu zou vragen zou voor de heb zijn en daar pas ik voor
Je lippen zijn mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Djmo was dat niet diegen die wel een vaatwasser kon kopen ,maar een bed niet belangrijk vond voor der rug ?
OMG wat erg ,hoe houd ze het volquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
DE POLONAISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG wat erg ,hoe houd ze het vol.
Hebben ze wel drank op die gereformeerde bruiloften, want dat heeft ze wel nodig nu
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.
Wat is er eigenlijk mis met alcoholvrij bier als je zwanger bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |