ouders hebben gewoon n bad op de hotelkamer en gebruiken m nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als ik ooit mn badkamer weer es poets mag je hier wel in bad
Ja dat zou ik wel doen. Wel met de bus gaanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ouders hebben gewoon n bad op de hotelkamer en gebruiken m nietkan voostellen dat zij hier morgne pitten en ik in t hotel
Ik snap er ook niet veel van moet ik zeggenquote:
Je hebt gewoon gelijk, ze wil gewoon alles hebben wat een stom mensquote:
Ik dank jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:08 schreef Ynske het volgende:
ach ja, next item
sorry dat ik t aanhaalde
heey hoe gaat ie met de stage?quote:
Gaat goed! Gister was een zware dag maar vandaag viel het mee. Wel heel druk maar nog steeds leukquote:
Ja joh, ik denk ik kom je even stalkenquote:
Al smssend?quote:
Haha ja, nu moet ik nog op m'n woorden gaan letten ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:13 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Ja joh, ik denk ik kom je even stalken
moet toch mn boterkoek aan iemand kwijt![]()
Ik werk er dagelijks mee.quote:
Hij heet Z a ki (even uit elkaar en zo)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
sorry, helemaal niet meegekregen, zit helemaal into de expo hier
excuus
is t een poppeke? hoe heet ie?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:14 schreef Oognip het volgende:
[..]
Haha ja, nu moet ik nog op m'n woorden gaan letten ook
jij wel?quote:
OMFGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
DE POLONAISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:16 schreef vamperotica het volgende:
Q![]()
Ik heb inderdaad al een ps2 gekregen en zooooo ontzettend veel meer! Ik dúrf niet eens meer!
Nee zonder gekheid... zou ik écht, écht, écht iets nodig hebben dan zou ik niet schromen, maar we zijn zoooo goed geholpen! Alles wat ik nu zou vragen zou voor de heb zijn en daar pas ik voor
Je lippen zijn mooiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef asfalthooligan het volgende:
Djmo was dat niet diegen die wel een vaatwasser kon kopen ,maar een bed niet belangrijk vond voor der rug ?
OMG wat erg ,hoe houd ze het volquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:17 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
DE POLONAISE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef indaha het volgende:
[..]
OMG wat erg ,hoe houd ze het vol.
Hebben ze wel drank op die gereformeerde bruiloften, want dat heeft ze wel nodig nu
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.
Wat is er eigenlijk mis met alcoholvrij bier als je zwanger bent?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
DJMO is degene die een gratis vaatwasser wil en een gratis nieuw matras en die anders voor dr nieuwe kind geld vraagt van de kraamvisite om een vaatwasser van te kopen, en wiens vent altijd lam op de bank ligt en degene die lekker alcoholvrijbier biert terwijl ze zwanger is en degene wiens kat moest kreperen omdat ze geen doekoe had etc etc etc.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef tombolafan het volgende:
Goedendag
[..]
Net als dat gejammer om een mobieltje voor haar man, en dan op haar blog roepen dat zodra de kinderbijslag er is ze nieuwe laarsjes gaat kopen
Ik was vergeten van dat mobieltje en dat ze wel dr boodschappen laat bezorgenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik had het niet beter kunnen zeggen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
Je lippen zijn mooi![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dank je.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ooh jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was vergeten van dat mobieltje en dat ze wel dr boodschappen laat bezorgen
Al een weekquote:
Omdat het een kutprogramma is dat bij uitstek beheerd wordt door autisten binnen een autoritaire managementstructuur? Verder geen idee, even minimaliseren en herstellen doet het meestal wel bij mij.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
jij wel?
waarom gebeurd t met regelmaat dat als je via citrix werkt dat er hikups komen waardoor je niet meer kunt typen?
Nou, dat ze niet gewoon zonder kanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk mis met alcoholvrij bier als je zwanger bent?
Slik es wat minderquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik was vergeten van dat mobieltje en dat ze wel dr boodschappen laat bezorgen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
Omdat het een kutprogramma is dat bij uitstek beheerd wordt door autisten binnen een autoritaire managementstructuur?
OMFGquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat ze niet gewoon zonder kan![]()
Bij de vorige zoop ze wel gewoon, is ze zelfs nog voor opgenomen toen
Voor opgenomen ja? Hoe weet je dat? Zal dat dan de reden zijn dat Jan nog steeds niet kan pratenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dat ze niet gewoon zonder kan![]()
Bij de vorige zoop ze wel gewoon, is ze zelfs nog voor opgenomen toen
Oh op het klussen na doe ik dat al drie weken en een dag nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Al een week(nog maar een week over dus
). Lekker geklust en genikst tot nu toe.
Omfg, stalken jullie haar allemaal? Ik wist dat heul nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef Oognip het volgende:
[..]
Voor opgenomen ja? Hoe weet je dat? Zal dat dan de reden zijn dat Jan nog steeds niet kan praten
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh op het klussen na doe ik dat al drie weken en een dag nu
ultime check!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Al een week(nog maar een week over dus
). Lekker geklust en genikst tot nu toe.
[..]
Omdat het een kutprogramma is dat bij uitstek beheerd wordt door autisten binnen een autoritaire managementstructuur? Verder geen idee, even minimaliseren en herstellen doet het meestal wel bij mij.
Neeeeeeee, bij de plusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh jaWant dan hoefde ze niet te sjouwen! En ook nog bij de fucking AH toch?
Trouwens, er is wel een oplossing voor bedenk ik me net!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
ultime check!
heb vandaag maar de connection met de server gekilled
Oohquote:
pc van stroom afhalenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trouwens, er is wel een oplossing voor bedenk ik me net!
quote:@Zwangere_kip nee want god ALS ze deze twee ook uithuisplaatsen moet je wel nieuwe kunnen maken ...
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:28 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh
Hoi tombo
Heb jij een DJMO lijstje?
Oognip is eerst nasi aan het laten zakkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Mama_Mia het volgende:
Oognip is nu geloof ik mijn boterkoek aan het opeten
raam uit mikken?quote:
aaaah dan moet je Q en mij ook gelezen hebbenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
Ik volg die twitter van haar en ik moest lachenZe vroeg hoe groot de kans was om zwanger te worden met een spiraaltje.
Wat zegt iemand:
[..]Als je wil lachen moet je zeker die twitter volgen
Het is ook wel een mega stukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oognip is eerst nasi aan het laten zakken
Hihi waar kan ik die vinden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah dan moet je Q en mij ook gelezen hebben
ik was nog best lief met mn hangslot
wie is Rhana?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Het is ook wel een mega stukmaar vandaag gebakken dus hoeft niet gelijk op
Rhana probeert gaatjes in mijn bank te maken zodat jij ze kan vinden
ftell danquote:
In mijn laatste tweet zei ze dat ze ging slapen, ik vroeg of ze erin kon blijvenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
aaaah dan moet je Q en mij ook gelezen hebben
ik was nog best lief met mn hangslot
Hahaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
In mijn laatste tweet zei ze dat ze ging slapen, ik vroeg of ze erin kon blijven
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn katje
[ afbeelding ]
Niet meer zo klein maar nog wel steeds zo schattig
Die kun je niet zienquote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
De kat van Mama_mia die mij altijd probeert kapot te maken als ik haar wil verzorgen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:33 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Mijn katje
[ afbeelding ]
Niet meer zo klein maar nog wel steeds zo schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |