DAMN! Dat is al over 2 uur!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Ik doe naderhand wel even verslag. De afspraak is om 3 uur, dus hoe langer het duurt dat je van me hoort hoe beter het gegaan is.
Geweldig! Hilarisch!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Proest!
luxe bmw zoekt:
mini
met grote koplampen
een mooi onderstel
ik heb een dikke uitlaat en brede sloffen
om samen 69 over de snelweg te rijden
Zou dit bovenstaande werken?
Jep, ik ga zo maar eens douchen en omkleden enzo, zorgen dat ik toonbaar ben.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 12:44 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
DAMN! Dat is al over 2 uur!![]()
Ik hoop dan morgen van je te horen!![]()
Heel veel plezier in ieder geval!
Vergeet dawg ook vooral nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:43 schreef macondo het volgende:
[..]
Yep, en dat heet Fok fotoboek. Techno zit 'r vuistdiep in dus die kan je er vast meer over vertellen.
Zie je avatar. Veel succes mee gehad al?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:07 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Gewoon een foto van je erecte fallus in vol ornaat erop zetten toch? Dat hoor ik tenminste vaak.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:24 schreef kastanova het volgende:
Godsetering.
Ik dacht; ik kijk even hoe maf en impulsief m'n omgeving me schat en pas m'n facebook relatiestatus aan naar verloofd terwijl niemand uberhaupt van m'n nieuwe vriendin weet.
Binnen 5 minuten 2 likes en ook zelfs al felicitaties, wtf.
Euuuhm, 4e of 5e, we weten het allebei niet meerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 15:50 schreef Seven. het volgende:
Ben je nou aan het fokken terwijl je vriendin er is? Erm, tweede of derde date dus?
Heeft zij nu ook al een account dan?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:03 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euuuhm, 4e of 5e, we weten het allebei niet meer.
Wie heeft er nou een account nodig als ze live met mij mee kan lezen?quote:
Het staat al op facebook, meld je dus daar maar ff aan.quote:
Waarom denk je toch telkens dat ik je kapot probeer te maken of iets in die geestquote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef Seven. het volgende:
Denk het niet, Martin. Dat zou virtuele zelfmoord zijn, je zou het hoe dan ook tegen me gebruiken. Ik heb je al eens ge-ignored trouwens..
Omdat ik kasta niet op facebook wil?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:28 schreef Wicked-Game het volgende:
* Wicked-Game is nu wel benieuwd wie Seven nou werkelijk is...
Ik denk dat helemaal niet. Maar ik ga je geen extra geschut geven om afgezeken te worden, want je vindt toch wel iets.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:45 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarom denk je toch telkens dat ik je kapot probeer te maken of iets in die geest.
Als er nu ook maar énige meerwaarde voor me zou zijn of voordelen op zou leveren okay, but I can't think of any.
Nee uit pure interesse, je moet toch een keer het goede in mensen zien hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
Omdat ik kasta niet op facebook wil?
Right, eerst zeik je me af en nu ben je ineens nieuwsgierig? Ik reageer niet goed op gemengde signalen. Dit gaat 'm niet worden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nee uit pure interesse, je moet toch een keer het goede in mensen zien hoor
Zover ik me kan herinneren heb ik je uitsluitend aangesproken op je eigen uitspraken en dat lijkt me op zich toch wel een vrij normale gang van zaken op een discussieforum.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:47 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat helemaal niet. Maar ik ga je geen extra geschut geven om afgezeken te worden, want je vindt toch wel iets.
Afzeikenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:50 schreef Seven. het volgende:
[..]
Right, eerst zeik je me af en nu ben je ineens nieuwsgierig? Ik reageer niet goed op gemengde signalen. Dit gaat 'm niet worden.
Ik begin trouwens een patroon te ontdekken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:52 schreef Seven. het volgende:
whatever, kasta. No offence maar heb er gewoon geen behoefte aan.
Luister 'vriend', ik heb jouw goedbedoelde kritiek niet één keer als opbouwend ervaren. Hoop dat jij ervan genoten hebt. For the record: je moet echt van goede huize komen wil je mij beledigen maar ik ken dondersgoed het verschil tussen goed bedoelde kritiek en afzeiken. Jij hebt allang afgedaan als date-potentieel dus je hoeft het echt niet goed te praten of zo. Dát zou pas beledigend zijn, want blijkbaar denk je dat ik heel stom ben. Whatever rocks your boat, man!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
AfzeikenNotebene goed bedoelde kritiek omdat je zelf niet duidelijk bent en je zelf tegenspreekt. Dat zijn constateringen
Ben ik je nog niet aan het afzeiken, dat word het pas als ik je op alle punten zou aanvallen wat je allemaal verkeerd zou doen, wat je er aan moet doen of wat je per definitie fout doet. Dat heb je mij niet horen zeggen.
Dus het afzeiken ansich klopt voor geen meter
whatever, kasta. Het zal ongetwijfeld waar zijn. Begin de quotes maar vast te zoeken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik begin trouwens een patroon te ontdekken.
Telkens vraag je (om) iets en als ik je dan vervolgens een oplossing geef, doe je net alsof ík iets van jou nodig had "waaraan je helaas niet kunt voldoen" omdat [insert verhaal over hoe gemeen ik voor je ben.]
Best bizar eigenlijk.
Rustig maar meisquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:02 schreef Seven. het volgende:
whatever, kasta. Het zal ongetwijfeld waar zijn. Begin de quotes maar vast te zoeken.
Je laat je goed opnaaien zeg. Maar succes he met datenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:01 schreef Seven. het volgende:
[..]
Luister 'vriend', ik heb jouw goedbedoelde kritiek niet één keer als opbouwend ervaren. Hoop dat jij ervan genoten hebt. For the record: je moet echt van goede huize komen wil je mij beledigen maar ik ken dondersgoed het verschil tussen goed bedoelde kritiek en afzeiken. Jij hebt allang afgedaan als date-potentieel dus je hoeft het echt niet goed te praten of zo. Dát zou pas beledigend zijn, want blijkbaar denk je dat ik heel stom ben. Whatever rocks your boat, man!
Heeft niks met opnaaien te maken. Ik was gewoon direct op je afgeknapt, niet meer en niet minder.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:04 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je laat je goed opnaaien zeg. Maar succes he met datenen dat is goed bedoeld
Volgens mij kick je er wel een beetje op al die aandacht hier.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heeft niks met opnaaien te maken. Ik was gewoon direct op je afgeknapt, niet meer en niet minder.
Wat je van mij moet weten (als het je dan tóch zo interesseert) is dat ik echt niet nadenk over wat ik hier post en hoe dat overkomt. Dat mij dat zo nu en dan een makkelijk slachtoffer maakt, is een bijkomstigheid daarvan en dat doet me weinig. Maar het blijft wel hangen als iemand daar lekker op gaat zitten pikken dus ik snap dan weer niet dat je een dag later zegt dat je benieuwd bent naar de persoon achter Seven. Als je echt zo benieuwd bent, dan spit je mijn postgeschiedenis maar eens door want mijn halve leven is te volgen op fok. Als je klaar bent met Seven., ga dan maar rukken op fok.rar (account MLI) en check daarna ook eens Whoopsydaisy. Alles vanaf mijn 22ste kun je lezen.
Maar dat doe je toch niet want zo interessant ben ik helemaal niet en dat vind je stiekem ook helemaal niet.
Ik zei toch al succes met datenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:11 schreef Seven. het volgende:
[..]
Heeft niks met opnaaien te maken. Ik was gewoon direct op je afgeknapt, niet meer en niet minder.
Wat je van mij moet weten (als het je dan tóch zo interesseert) is dat ik echt niet nadenk over wat ik hier post en hoe dat overkomt. Dat mij dat zo nu en dan een makkelijk slachtoffer maakt, is een bijkomstigheid daarvan en dat doet me weinig. Maar het blijft wel hangen als iemand daar lekker op gaat zitten pikken dus ik snap dan weer niet dat je een dag later zegt dat je benieuwd bent naar de persoon achter Seven. Als je echt zo benieuwd bent, dan spit je mijn postgeschiedenis maar eens door want mijn halve leven is te volgen op fok. Als je klaar bent met Seven., ga dan maar rukken op fok.rar (account MLI) en check daarna ook eens Whoopsydaisy. Alles vanaf mijn 22ste kun je lezen.
Maar dat doe je toch niet want zo interessant ben ik helemaal niet en dat vind je stiekem ook helemaal niet.
Ah welja. De attention whore kaart hadden we nog niet gehad.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:16 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Volgens mij kick je er wel een beetje op al die aandacht hier.
Euh, wat preciesquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:05 schreef Seven. het volgende:
Van mij mag je, kasta. Je hebt nu een window of opportunity dus go for it.
Bij deze dan.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ah welja. De attention whore kaart hadden we nog niet gehad.
En dat is gebaseerd op ?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:18 schreef Seven. het volgende:
Hey Provinciaaltje, daten?.
Met jou kan ik heerlijk de vloer aanvegen, denk ik.
80% van de mannen is vloerveegmateriaal. En ik ben een hoogst intimiderend vrouwmens.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Bij deze dan.
[..]
En dat is gebaseerd op ?
Ja dus. Maar dat is al serieus lang geleden, bijna 4 jaar of zo. Wij hebben elkaar 1 keer op msn gesproken toendertijd.quote:
Euhm, m'n date wil het nog eens met een vrouw alleen doen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Seven. het volgende:
Mijn bovenburen zijn aan het neuken..
Seksdate, anyone?
PM me even je emailadres van destijds, ga ik kijken of ik de chatlog nog hebquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Seven. het volgende:
Ja dus. Maar dat is al serieus lang geleden, bijna 4 jaar of zo. Wij hebben elkaar 1 keer op msn gesproken toendertijd.
goeie eerste post .... surequote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:45 schreef Seven. het volgende:
Mijn bovenburen zijn aan het neuken..
Seksdate, anyone?
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 17:56 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik begin trouwens een patroon te ontdekken.
Telkens vraag je (om) iets en als ik je dan vervolgens een oplossing geef, doe je net alsof ík iets van jou nodig had "waaraan je helaas niet kunt voldoen" omdat [insert verhaal over hoe gemeen ik voor je ben.]
Best bizar eigenlijk.
Ik heb nu even een WTF momentjequote:Op zaterdag 19 februari 2011 16:32 schreef Seven. het volgende:
Denk het niet, Martin. Dat zou virtuele zelfmoord zijn, je zou het hoe dan ook tegen me gebruiken. Ik heb je al eens ge-ignored trouwens..
quote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:43 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ja dus. Maar dat is al serieus lang geleden, bijna 4 jaar of zo. Wij hebben elkaar 1 keer op msn gesproken toendertijd.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:49 schreef kastanova het volgende:
[..]
Euhm, m'n date wil het nog eens met een vrouw alleen doen...
En aangezien Twente vanavond voetbalt, mogen jullie je van mij wel even met elkaar gaan vermaken hoor.
Maar ze wil wel eerst meer foto's zien.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
PM me even je emailadres van destijds, ga ik kijken of ik de chatlog nog heb.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:54 schreef Seven. het volgende:
OK. Forward die ook even naar mij, ik heb 'm sowieso niet meer. Maar dat adres bestaat allang niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |