quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:45 schreef knoffel het volgende:
edit: las alleen de laatste regel >.<
Ik heb ook weleens buikpijn en bloed ik soms, dan ben ik toch ook niet gelijk zwanger?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef lolliestokje638 het volgende:
ik bedoel het serieus.. ik en mijn vriend zitten erg in angst.. is de kans echt klein? maar hoe kan het dan dat ik ineens buikpijn heb en bloed?
Dat komt omdat je dom bent. Je bent een kankerautist die een FOK! account maakt om een kankertopic aan te maken. Flikker nu gewoon op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef lolliestokje638 het volgende:
ik bedoel het serieus.. ik en mijn vriend zitten erg in angst.. is de kans echt klein? maar hoe kan het dan dat ik ineens buikpijn heb en bloed?
Als je zwanger bent hoort het dus niet te bloeden...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:46 schreef lolliestokje638 het volgende:
rot op met je kankerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat komt omdat je dom bent. Je bent een kankerautist die een FOK! account maakt om een kankertopic aan te maken. Flikker nu gewoon op.
Ik zou een zwangerschapstest doen, bifi heeft best wel goede zaadcellen namelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
ik heb een bifiworst gepepen met een berenpak aan kan ik nu zwanger zijn alleen serieuse reacties graag x 9611niels
zolang die dokter een psychiater is dan hèquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef McWurth het volgende:
frikandel in je reet steken en dan naakt een dansje doen op het treinstation als je dan nog buikpijn hebt ben je zwanger en moet je direct naar de dokter gaan!!
nee een gewone dokter want die wil ook wel eens lachen toch? nu ga ik slapen en dan een natte droom hebben en dan doe ik mijn dekens in de was machine met mijn vriendin haar onderbroekjes dan word ze zwanger van het sperma op de deken door de wasmachine wat dan op haar onderbroekje komt dan kan ze ook met een frikandel in der kont een dansje gaan doenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:11 schreef netolk het volgende:
[..]
zolang die dokter een psychiater is dan hè
ja dit topic heeft zijn beste tijd nooit gehad...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:18 schreef droomvrouwtje het volgende:
WTF * opmerkingen inslikt misschien moet je eens opletten tijdens biologie lessen, of je eens goed laten voorlichten over sex en hoe je lichaam werkt bij een HA
Big FAIL
Antisperma add op tv?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:00 schreef hussyfan11 het volgende:
je bent zwanger mijn vriendin had ook mijn sperma op dr handen, zei het helemaal wassen enzo
een week later ging je met zichzelf spelen enzo jeweet, er zat dus nog zaad op dr handen!! ZE WERD ZWANGER HIERDOOR!
DIT IS ECHT GEBEURT!!! PAS OP MET SPERMA!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik zou een zwangerschapstest doen, bifi heeft best wel goede zaadcellen namelijk.
Oh god weer zo'n bifi beer hybridquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:59 schreef 9611Niels het volgende:
ik heb een bifiworst gepepen met een berenpak aan kan ik nu zwanger zijn alleen serieuse reacties graag x 9611niels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |