Niet echt veel bijzonders. Gijp gooide er weer wat pogingen tot humor tussen, lukt hem steeds minder heb ik het idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef Smoofie het volgende:
Banshee, heb ik wat gemist 1e 20 min? Ik had tentamen =/
Die gatenkaas? Het is dat ajax altijd een goede voorhoede heeft anders zie je hoe slecht de verdediging, anders ga nog maar eens Dinamo kiev - ajax terug kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:07 schreef Karzai het volgende:
[..]
Inderdaad de hele verdediging van Ajax had er moeten staan
Okequote:Op maandag 21 februari 2011 21:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet echt veel bijzonders. Gijp gooide er weer wat pogingen tot humor tussen, lukt hem steeds minder heb ik het idee.˛
Toen verdedigde Emanuelson als een F-pupil, Verthongen en Alderweireld zijn bazen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die gatenkaas? Het is dat ajax altijd een goede voorhoede heeft anders zie je hoe slecht de verdediging, anders ga nog maar eens Dinamo kiev - ajax terug kijken(ze maakte alleen het niet af om dat stekelenburg gewoon wereldtop is)
Real - Ajax net zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die gatenkaas? Het is dat ajax altijd een goede voorhoede heeft anders zie je hoe slecht de verdediging, anders ga nog maar eens Dinamo kiev - ajax terug kijken(ze maakte alleen het niet af om dat stekelenburg gewoon wereldtop is)
Roda speelde geweldig tegen Groningen.quote:
Vind hem op 't moment verreweg de beste Nederlandse keeper..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Stekelenburg wereldtop, dat vind ik nogal een aanname.
Grappenmakerquote:Op maandag 21 februari 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat wordt hij hoe dan ook, dat zie je aan alles.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Dat wil nog niet zeggen dat hij wereldtop is. Pieters is ook een van de betere Nederlandse backs...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind hem op 't moment verreweg de beste Nederlandse keeper..
Zo klink je net als BSBquote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Sportex het volgende:
[..]
Dat wordt hij hoe dan ook, dat zie je aan alles.
Ik zeg juist dat ik het niet goedkeur, leer eens lezenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
jij zit em gewoon keihard te verdedigen met je gekleurde brilletje, als je een man bent zeg je gewoon dat Toivonen een onsportieve klootzak is
Ken sowieso niet veel betere keepers dan hij op 't momentquote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij wereldtop is. Pieters is ook een van de betere Nederlandse backs...
Ja maar Pieters staat niet elke wedstrijd in de eredivisie, europa league EN champions league te schitteren laat staan wat Stekelenburg op het WK heeft laten zien..quote:Op maandag 21 februari 2011 21:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat wil nog niet zeggen dat hij wereldtop is. Pieters is ook een van de betere Nederlandse backs...
hij heeft ons 120 min lang op de been gehouden tegen Spanjequote:Op maandag 21 februari 2011 21:10 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Romige imitatie.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je ziet toch dat die boy wereldtop wordt.˛
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:13 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Je ziet toch dat die boy wereldtop wordt.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |