De timing kon niet beter. Laten ze er maar lekker over doorhakken.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:00 schreef Morpheus2002 het volgende:
Toivonen krijgt de volgende wedstrijden iig niks meer mee en wss een rode kaart
Dan missen we hem tegen Excelsior, die winnen we dan nooitquote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Karzai het volgende:
Zeker Toivonen staat op scherp die kan niks meer flikken tegen Ajax, dankjewel Johan
dat hoor je mij nergens zeggen, het is niet goed, maar zeker niet schandelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Als anderen het ook doen is het goed.
Als je even terug zou lezen zie je dat ik dat ook niet goed vond, vond niemand. MAar dat was een andere categorie EN daar moedigde de club het niet aan.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:01 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
En suarez vond je geweldig zeker
ik zeg nergens dat ik het goedkeur, ik zeg alleen dat het enorm overdreven word.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:03 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Als je even terug zou lezen zie je dat ik dat ook niet goed vond, vond niemand. MAar dat was een andere categorie EN daar moedigde de club het niet aan.
tijd voor navullingquote:Op maandag 21 februari 2011 21:02 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, de noten zijn achterover geslagen.²
Doet hij geregeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als die Derksen zo'n pursenelity is moet hij de sponsors onder uit de zak geven als ze nog aan het programma verbonden zijn en niet een half jaar later.
jij zit em gewoon keihard te verdedigen met je gekleurde brilletje, als je een man bent zeg je gewoon dat Toivonen een onsportieve klootzak isquote:Op maandag 21 februari 2011 21:04 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat ik het goedkeur, ik zeg alleen dat het enorm overdreven word.
Onbegrijpelijk!quote:
Als jij VI langer dan een week had gekeken dan wist je dat hij dat altijd heeft gedaan, en nu met GIlette nog steeds doet.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:05 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Als die Derksen zo'n pursenelity is moet hij de sponsors onder uit de zak geven als ze nog aan het programma verbonden zijn en niet een half jaar later.
Inderdaad de hele verdediging van Ajax had er moeten staanquote:Op maandag 21 februari 2011 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk!Ze hebben geen kans weggegeven tegen Vvv. Ik had op zijn minst de hele laatste linie van Ajax verwacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |