abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2011 @ 17:21:38 #126
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93064519
Whaaaaa, net een kin-op-grond-momentje. Ik vraag voor de grap: Thomas, doe jij de lamp even aan? En Thomas loopt naar de lamp en klikt hem aan met de voetschakelaar. Heeft ie nog nooit eerder gedaan! (wel de lamp naar de trap aan met de schakelaar op de muur)
Weer een bewijsje dat ze zo veel meer begrijpen en meekrijgen dan wij wel eens denken he.

Hij is daarna wel tien keer op en neer gerend tussen de twee staande lampen hier om ze afwisselend aan en uit te doen, maar hij had ook wel even een lolletje verdiend dus ach.... Kleine knapperd :D
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_93065224
quote:
Op zondag 20 februari 2011 16:57 schreef miss_sly het volgende:
simmu en ravi welkom en gefeliciteerd!

twinkly, jij kwam met de tip van bisolvon tegen dat hoesten. Hoe geef jij dat? Ik had het zelf al geproefd (goor :r ) en toen toch maar aan Senna gegeven met een bekertje drinken ernaast, maar Senna deed dus letterlijk :r :o Geen goed idee dus. Kun je het ergens doorheen geven ofzo?
Doe je nog steeds de vitamine D druppels met anijssmaak?
Wij deden de vit D druppels met de bisolvon.
Ja, dan kreeg ze een keer teveel vit D, ach.
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_93065260
Thomas O+

Incantrix, wat fijn dat Stef lekker heeft uitgeslapen *O*

Miss, gave Uggs en wat kijkt Senna trots, en Schaap is weer terug *O*

Simmu en Ravi, welkom en gefeliciteerd!!!

Octo, met de luieruitslag gaat het de goede kant op. De zalf werkt als een tierelier! Sinds we smeren elke keer verbetering.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zondag 20 februari 2011 @ 17:46:16 #129
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_93065593
Wicky dat is goed nieuws! Fijn dat jullie iets gevonden hebben dat werkt. Luieruitslag is zo gemeen vind ik, die arme kleine billetjes.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 20 februari 2011 @ 17:46:43 #130
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93065613
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 17:12 schreef Ca.ra het volgende:

En ik hoop dat het ok is Elmo, Thomas en Tirza aan de chippies op het feestje van Harry:
[ afbeelding ]
Op het schermpje van de telefoon zag het er beter uit, in het groot blijkt het toch wat bewogen. Maargoed.
Hij at zomaar alle chippies op! }:|
pi_93065811
Simmu, gefeliciteerd met Ravi en welkom hier! *O*

Ca.ra, het is inderdaad opmerkelijk hoeveel ze begrijpen. Pas zei ik tegen Ivan: "Hey, de telefoon gaat, neem jij hem even op?" En hij graaide in zijn speelgoeddoos, toverde de Fisher Price-telefoon tevoorschijn en begon in de hoorn te praten. :D
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93068325
Simmu, gefeliciteerd.

Fijn Incantrix, dat Stef vandaag iets langer geslapen heeft... Ik dacht gisteren nog dat het me heel zwaar leek als je kleine uk geen middagslaapje meer doet... Nou blijkbaar werkt de wet van Fok! ook als je denkt. 2 dagen achter elkaar geen slaapje, en vervolgens niet te genieten. We hebben hem zowel gister als vandaag om 18.00 in bed gekieperd. (vanmorgen sliep hij wel tot 8.45, dat dan weer wel). Ik snap dat het ontzettend moeilijk moet zijn als ze zo weinig slapen. Ze zitten zichzelf zo in de weg, maar hoe zielig ik dat ook vind, ik kan toch soms moeilijk mijn geduld bewaren...

Dat ze ineens zoveel begrijpen vind ik ook zo wonderbaarlijk. Ik vroeg 2 weken geleden voor de grap aan Thomas waar Elmo was. Hij meteen heel de kamer afstruinen, onder de banken kijken tot dat hij hem had, en vervolgens gaf hij hem zo aan mij.

Ow, en hij heeft door hoe hij de trap op moet. Een keer gedaan en de tweede keer racet hij hem op... Het gaat allemaal zo snel.
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 19:17:45 #133
5428 crew  miss_sly
pi_93069170
Fijn octo dat Hanna niet ziek geworden is! Raar soms, dat ineens koorts of spugen of een ziek vogeltje zijn, en dat dat dan zomaar over is.

We zijn hier maar weer over op tussikind. Als Senna er letterlijk van moet overgeven, proberen we het maar even weer met iets anders.
Over begrijpen gesproken: na de bisolvon moest ze dus overgeven, dus Senna zei: Nenna pugen.
Ik zei dat ze het inderdaad erg vies vond als ze er van moest spugen.
Net na het eten kreeg ze Tussikind, ze slikt het door en zegt: Nenna niet pugen.

Vanmorgen hebben we dus schaap opgehaald op schiphol. Wel vroeg, maar ach, we waren zo blij dat hij thuis kwam. Senna reageerde wel blij toen ze hem zag, kusje, neuzen, een knuffel met drieen O+ maar niet overdreven. Ik dacht dat dat dan kennelijk niet zo bij haar hoorde ofzo. Tot we thuiskwamen, de trap opliepen naar onze voordeur. Ik liep met Senna voorop, schaap liep achter ons. Bovenaan gekomen kijkt Senna naar beneden, ziet schaap en zegt helemaal blij en stralend 'papaaa' O+ Net alsof ze dacht: nou als je helemaal mee naar hier gaat, dan zul je ook wel echt thuiskomen O+
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_93069382
Fijn Miss, dat Schaap weer terug is. :*

En Incantrix, wat goed dat Stef zo lekker uitgeslapen heeft. *O*

Simmu, gefeliciteerd met Ravi, één jaar alweer. Wat gaat de tijd toch snel!
pi_93069473
Mijn zoon stond vandaag twee keer los :o *O* .

Op de verjaardag van mijn broertje. Hij kreeg zo'n groot applaus van alle visite dat hij het meteen nog maar een keer deed :D O+ .
pi_93069718
driekus vindt de bisolvon heerlijk, gelukkig. hij heeft vanmiddag eigenlijk niet geslapen , hij was zo benauwd en bleef maar hoesten. Nu gaat ie zo op bed na paracetamol met luuf, puf en een ui voor onder het bed. Bed staat nog omhoog. En dan maar hopen dat ie slaapt. Wel geen koorts dus dat is fijn. Van mij mag het echt lente worden
ze snappen veel he... Ik verbaas me er ook telkens over.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_93069759
Wat goed Groof!

Mef, arm manneke... Dat is een goede van die ui, die was ik vergeten vanavond. Ga ik meteen doen
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 19:37:33 #138
5428 crew  miss_sly
pi_93069919
groofs *O* daar gaat ie, je grote kleine man *O*

ach mef, wat sneu voor Driekus. Hoop dat ie goed slaapt en lekekr opknapt.

En lente, ow, ik wil lente. Mooi weer, minder kou, zon, bloemtjes, groen O+
pi_93070044
Woeiiii R wat goed :D

Senna weer blij dat papa thuis is, kan het me goed voorstellen.

Zieke Driekus, beterschap :*
En ik wil al maanden lente, maar het gebeurt maar niet...
pi_93070226
Lekkere timing, R.! *O*
pi_93070262
Jaaa goed zo R. *O* en nog wel met publiek erbij, knappe kerel!

Wolf vond Bisolvon juist heerlijk! Vitamine D druppels heb ik zonder smaak, die moet ik wel verstoppen in een toetje of fruit.

Wat knap van hem, Ca.ra O+
Wolf ''belt''sinds een paar dagen.Alle dingen die een beetje de vorm van een hoorn kunnen zijn (afstandsbediening,brillenkoker e.d) zet hij aan zn oor en zegt dan ''jajajaja'' en brabbelen en lachen erbij
:D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_93070321
o helder koud vriesweer mag ook, is ook al beter dan dit stomme vochtige weer.
Groofsken, los staan! *O*
simmu wat vliegt de tijd, een jaar al weer. Welkom!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 19:51:50 #143
5428 crew  miss_sly
pi_93070498
Wat een vreemde smaak hebben de kindjes die bisolvon lekker vinden :D ik heb het zelf geproefd (ik probeer altijd maar alles te proeven wat ik haar voorzet, dan weet ik wat ik geef) en ik vond het ook niet te pruimen.

Wolf, lekker aan het bellen *O*
pi_93070554
Misschien zijn ze Olvarit gewend, miss.
  zondag 20 februari 2011 @ 19:53:55 #145
57497 happyme28
I'm so happy
pi_93070579
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:46 schreef Poppejans het volgende:
Wolf ''belt''sinds een paar dagen.Alle dingen die een beetje de vorm van een hoorn kunnen zijn (afstandsbediening,brillenkoker e.d) zet hij aan zn oor en zegt dan ''jajajaja'' en brabbelen en lachen erbij
:D
Whaha, dat doet Daan ook. Maar echt álles (boekjes, viltjes, autotjes) wordt tegen zijn oor gehouden, hij is niet zo kritisch dat het op een telefoon moet lijken hahaha.
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 19:54:18 #146
5428 crew  miss_sly
pi_93070592
whahaha, wie weet :D
pi_93070640
Het verbaast me wel vaker wat kinderen wel en niet lusten. Bij Ivan gaan potjes er met groot gemak naar binnen. Vandaag gaf ik hem een stukje rookworst en daar moest hij niets van hebben. Ach ja, dat is toch niet bepaald gezond.
pi_93070763
Hihi, hier is de telefoon ook helemaal hip, maar hij heeft toch het liefst de echte telefoon!! Die moeten we dus steeds hoog wegleggen...

Ow en hij heeft gewoon boerenkool gegeten! Het ging er natuurlijk echt niet in, hij wilde alleen maar worst. Totdat papa het toch voor elkaar kreeg om er iets in te 'proppen' en hij na een poosje ineens wel hapjes van ons aan nam. Liever niet op die manier, maar het werkte denk ik uiteindelijk wel om hm te laten merken dat het wel lekker was (tenminste hij leek er daarna echt wel van te smullen).
  Moderator zondag 20 februari 2011 @ 19:59:18 #149
5428 crew  miss_sly
pi_93070816
Dat verbaast me idd ook regelmatig. Hoewel ik sommige dingen dan wel weer goed begrijp. De vitamine D heeft best een lekker anijsachtig smaakje. Tussikind is ook een beetje zoetig. Rookworst is best vettig en heeft een aparte structuur, en vooral dat laatste is dan weer iets dat het voor kinderen niet aantrekkelijk kan maken.

Maar vanavond hadden we voor een keer een toetje voor onszelf (beetje feest he, schaap weer thuis) en dat was dubbelvla caramel/roomvla. Mocht ze voor de gelegenheid dan ook een paar hapjes van, maar na twee ieniemienie hapjes wilde ze toch liever yoghurt. Ik vond het best, yoghurt is toch gezonder!
pi_93070860
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:53 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Whaha, dat doet Daan ook. Maar echt álles (boekjes, viltjes, autotjes) wordt tegen zijn oor gehouden, hij is niet zo kritisch dat het op een telefoon moet lijken hahaha.
aah zo schattig!
Ik vroeg me al meteen af of ik zelf niet te vaak zit te bellen :P ;)

Ik vind Bisolvon zelf ook wel lekker smaken Miss_Sly.
Proef ook altijd zelf even wat ik Wolf geef. Maar die doet zn mond echt voor alles open, sommige dingen van Olvarit smaken echt naar niks.

Boerenkool met wat stukjes rookworst is hier een hit!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')