Fijn octo dat Hanna niet ziek geworden is! Raar soms, dat ineens koorts of spugen of een ziek vogeltje zijn, en dat dat dan zomaar over is.
We zijn hier maar weer over op tussikind. Als Senna er letterlijk van moet overgeven, proberen we het maar even weer met iets anders.
Over begrijpen gesproken: na de bisolvon moest ze dus overgeven, dus Senna zei: Nenna pugen.
Ik zei dat ze het inderdaad erg vies vond als ze er van moest spugen.
Net na het eten kreeg ze Tussikind, ze slikt het door en zegt: Nenna niet pugen.
Vanmorgen hebben we dus schaap opgehaald op schiphol. Wel vroeg, maar ach, we waren zo blij dat hij thuis kwam. Senna reageerde wel blij toen ze hem zag, kusje, neuzen, een knuffel met drieen

maar niet overdreven. Ik dacht dat dat dan kennelijk niet zo bij haar hoorde ofzo. Tot we thuiskwamen, de trap opliepen naar onze voordeur. Ik liep met Senna voorop, schaap liep achter ons. Bovenaan gekomen kijkt Senna naar beneden, ziet schaap en zegt helemaal blij en stralend 'papaaa'

Net alsof ze dacht: nou als je helemaal mee naar hier gaat, dan zul je ook wel echt thuiskomen