abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93015939
trix, niet alle kindjes slapen tot 7 uur, hoor. Dat is zeker niet standaard. Ik geloof ook niet dat jullie iets verkeerd doen, het hoort gewoon (helaas) bij jullie mannetje. Mijn zusje heeft 3 jongens, de oudste is altijd een vroege vogel geweest, die kunnen ze nu met DS tot 7 uur in zijn bed houden, de tweede slaapt wat langer, en de derde moeten ze regelmatig wakker maken. Het ligt gewoon ook aan het kind zelf, denk ik.

Op Senna is wat dat betreft geen peil te trekken. Ze was een tijdje pas rond 7 uur wakker, dus wij hoopten de nieuwe trend te pakken te hebben, maar ze is weer terug naar een uur of 6.

Half 6 is gewoon vroeg, dus het is niet heel raar dat je het dan een keer even helemaal gehad hebt :*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:40:04 #52
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_93016407
Jah, ergens weet ik dan ook wel dat je het bioritme van je kind niet kunt beïnvloeden, maar toevallig hebben er afgelopen week twee verschillende mensen tegen ons zitten klagen: de ene omdat haar zoon bij haar 'al' omhalf 8 wakker werd terwijl hij op de vaste dag van haar man altijd tot 10 sliep, daarna een vriend met een al wat ouder zoontje die nu ook elke ochtend om half zeven al aan het bed van zijn ouders stond 'wat natuurlijk ook vééls te vroeg is, maar wat gelukkig vast snel weer over was'.. Dan wordt Stef diezelfde week een paar keer al om 5 uu, half 6 zo wakker en ben ik de rest van de dag oorlog aan het voeren om er 10 minuten slaapjestijd totaal uit te persen en dan vraag ik het me echt af -O- Overigens waren zowel lief als ik vroeger ook knettervroeg wakker enzo, dus het is vast onze straf ;)
3!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:42:04 #53
95408 Incantrix
pi_93016495
En Miss, toch jammer dat Senna ook weer terug is naar 6 uur..
3!
pi_93016609
Inca, heel herkenbaar hoor. :*

Er is bij Tess ook geen pijl op te trekken. De ene dag is het 5 uur, de dag erna 7.00 uur en vorige week zelfs half 8.

Tess wil nu echt bijna alles: selluf doen! en als ze er niet bij kan: mama daguh!
En ik word een beetje flauw van die NEE/NIET fase :@ Echt ALLES is NIET en NEE en NEEEEEEEEEEJJJJJJ
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 16:48:18 #55
95408 Incantrix
pi_93016717
Vicky :* :* Ik verbaas me vaak over hoeveel Tess al wel niet kan zeggen en hoeveel ze al wel niet duidelijk kan maken, maar dan is dit dus de keerzijde.. En ja, onze kinders zijn echt van het ochtendgilde he?

[ Bericht 0% gewijzigd door Incantrix op 19-02-2011 17:25:57 ]
3!
pi_93016823
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:48 schreef Incantrix het volgende:
Vicky :* :* Ik verbaas me vaak over hoeveel Tess al wel níet kan zeggen en hoeveel ze al wel níet duidelijk kan maken, maar dan is dit dus de keerzijde.. En ja, onze kinders zijn echt van het ochtendgilde he?
echt ochtendkinders...

Ik zei vanmiddag nog tegen M. dat ik af en toe versteld sta over dat mevrouw heel goed weet wat ze wel en niet wil. Gister ging ik Amber naar school brengen. Tess zou eigenlijk bij M. blijven maar daar was ze het neit mee eens. Ze riep: mama, Tess mee! Jas aan, sjaal aan, sjoenuh aan. MEE!! En vanmidddag was er ook zoiets.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 19 februari 2011 @ 18:13:09 #57
95408 Incantrix
pi_93019246
Knappe Tess O+ Een dame met een érg aanwezig eigen willetje ja :)
3!
pi_93020235
Heel erg ja :) maar ik lig ook regelmatig in een deuk om haar eigen willetje :)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_93020456
Knappe Tess! Leuk, maar niet altijd handig he :D

Senna ligt er in...nog onder protest. Ik hoop zo dat ze gaat slapen, ik ben er echt even klaar mee, het miepen, huilen, mopperen, niet luisteren...even een uurtje rust zou fijn zijn.
pi_93021100
Pff Miss :* Ik hoop zo voor je dat ze nu lekker gaat slapen, ze heeft het zelf duidelijk ook heel hard nodig.

Incantrix :* Niet luisteren naar die verhalen hoor, je kunt een kind echt niet laten slapen als het dat niet wil, dat zal het toch echt zelf moeten doen. Je kunt oudere kinderen wel leren om in hun kamer te blijven tot een bepaald tijdstip. Het ligt echt niet aan jullie! Het ligt aan het slaapritme van Stef :*
Het is net zoals de vraag "en, slaapt 'ie al door?"
Niels wordt wakker tussen 5.30 tot soms zelfs 8.00 en heel soms 8.30 uur, maar meestal zo rond 6.30-7.00 uur. 's Avonds rond 22.00 uur wordt hij vaak half wakker en is hij heel zielig, ik denk dat hij dan de dag aan het verwerken is. En hij komt nog steeds rond 2.30 uur voor een nachtvoeding.

Vandaag hij 2 uur geslapen en hij lag er al om 18.00 uur, met knalrode konen, weer in. Dus ik ben benieuwd hoe vroeg hij morgen weer wakker is... Ik heb zelf niet meer geslapen, omdat hij maar 1 slaapje deed moest het huishouden in die tijd, want we krijgen morgen hoogbezoek van mijn schoonmoeder ;)
We hebben nog wel naar schoentjes gezocht, maar niets gevonden helaas. Er is bijna niets te koop in maat 22 :'(
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93021132
Tess, wat knap! Wat Sly zegt, niet altijd even handig, maar wow! O+

Sly :* Ik ken ze goed, zulke avonden/dagen in je uppie... hoop dat ze lekker gaat slapen (en blijft slapen). Schaap komt gauw thuis :*

Mijn dochter heeft terwijl ik dit typ de (schone) sokken van de tafel geplukt en is ze nu in de wasmachine aan het stoppen :') O+
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_93021173
Willow O+
Vanmiddag was ik een boodschappenlijstje aan het schrijven, toen pakte Niels mijn pen af en begon me na te doen :D O+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_93021213
twinkly, maat 22 is toch een hele normale maat? Ik zou verwachten dat er heel veel in te vinden is!

Wat schattig, innepin O+

Ze hoest zichzelf ook wakker, nu al een paar keer. Iemand nog tips? Ik heb kaloba, otrivin, luuf, een ui en een schuin bed al gedaan. Nog iets dat ik daaraan toe kan voegen?
pi_93021313
Bisolvon druppels zijn slijmoplossend Miss, maar ik weet niet of het vastzittende hoest is?

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:10 schreef miss_sly het volgende:
twinkly, maat 22 is toch een hele normale maat? Ik zou verwachten dat er heel veel in te vinden is!
Misschien dat de schoentjes allemaal al verkocht zijn. Ze hadden nog wel veel meisjesschoenen, vooral laarsjes.
Ik denk dat ik volgende week Niels meeneem naar Ede of Arnhem, daar is vast meer te vinden.
pi_93021488
Ik heb ook nog Tussikind, ook voor vastzittende hoest, maar ik vind als ik Kaloba al geef, dat ik dan wel genoeg geef, of is dat raar? Krijg zo'n medisch gevoel bij al die dingen, maar ja, ze moet wel kunnen slapen natuurlijk. Ik kan altijd nog een lage dosis pcm geven als het echt niet lukt.

Uitverkocht kan op zich wel. Men is er altijd als de kippen bij, begreep ik. Wel jammer vind ik dat, alsof je nooit nadat de nieuwe collectie in de winkel is gekomen, nog nieuwe schoentjes voor je kind nodig hebt.
pi_93022114
Tess weten wat je wilt is goed!!! Voor mama niet altijd even leuk, maar wel goed :)

En slaapritme is bij kinderen toch net als volwassenen, ik kan best tot 9 uur slapen maar mijn manlief is meestal rond 7 uur op. De een heeft meer slaap nodig als de ander en de een valt ook meteen in slaap bij moeheid. Ik vind het namelijk lastig overdag slapen terwijl manlief dat weer goed kan gewoon evne een uurtje pakken :) Ik zou me er dus niet te druk over maken incantrix, het is niet altijd even fijn maar het zij zo toch..

Lief innepin, de hellupe fase O+ dat de bedoeling anders is maakt in dit geval neit uit toch :)

Vervelend dat Senna zo hoest... Ik zou zeggen lekker stomen onder de douche komt het misschien een beetje los, maar ja als ze net in bed ligt...

Jaël hoest gelukkig eindelijk een stuk minder en piept ook niet meer zo met ademhalen :) Ze ligt er ook alweer een half uurtje in. Haar papa had hier vandaag last van nesteldrang dus die ging een kast opruimen en dat vond ze echt heel interessant vooral de troep weer terug gooien in de kast was een erg leuk spelletje :Y :N :X Ik moest er wel om lachen :D
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93022332
Als je het idee hebt dat Kaloba al voldoende slijmoplossend werkt is Bisolvon misschien wel teveel van het goede. Maar ik heb er geen ervaring mee.
(In homeopatische geneesmiddelen, als Tussikind, geloof ik niet ;) )
Niels had ruim een maand dat hij zo'n last van hoestbuien had door vastzittend slijm, hij hoestte zichzelf toen ook steeds wakker.

Wtf, ik typ dit zittend op de bank ipv aan tafel, waar net een spaarlamp ontplofte! Wat een geluk dat ik daar niet zat :X! Nee, dat Niels daar niet zat! Dat is zijn plek!

[ Bericht 2% gewijzigd door Twinkly op 19-02-2011 19:40:27 ]
pi_93023995
Dat is schrikken Twinkly!

Bij ons is er geen pijl te trekken op het slaapritme. Soms half 6, bijna altijd 6.30 en soms 9.00 (grote uitzondering). Maarja, om 6.30 moet hij er door de weeks ook uit... Leg dan maar eens uit dat hij in het weekend mag blijven liggen...

Ben een tijdje niet hier geweest, beetje moe van zwangerschap enzo...

Thomas heeft echt een superontwikkeling gemaakt. Sinds twee weken loopt hij heel goed. Hij begon met 2 stapjes en de dag erna liep hij weg, kruipen doet hij niet aan. Echt grappig om te zien dat hij er heel lang tegen aan zat te hikken dat hij het bijna kon, dan doet hij twee stapjes en vervolgens doet hij niks anders meer. Ook is zijn humeur meteen een stuk opgeklaard, hij is de hele dag super vrolijk... echt gezellig. Kortom, hier gaat het goed, hij zegt alleen nog steeds niks...
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:08:45 #69
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93024115
Aoraki, heerlijk om te zien he.

Twinkly :X holy crap!

Hier ook geen pijl op te trekken, 5u, 6u, 7u half 8 het kan allemaal. Overdag slaapt ze nog 1 keer en ook dat varieert van 1 tot 3,5 uur. Vandaag veel geslapen maar ook een enerverende dag gehad, veel bezoek, veel gefietst en mama in de tuin geholpen.
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:09:52 #70
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93024165
Trouwens, ik ben TWEE en ik zeg nee? Ik ben amper 16 maanden en zeg neneneneneeeeeneeeee (en wil vooral nergens geholpen bij worden :P)
Alexa en Seth zijn lief
pi_93024242
MAMMA, ZELUF DOEHOEN.....

soms is het wel lekker dat Thomas nog niet praat ;)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:19:31 #72
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93024573
Zo, feestje weer voorbij. Kind ligt total loss in bed. Papa en mama hangen total loss op de bank.

Inc, wil Stef niet 's ochtends nog wat spelen in bed? Dat je hem zeg maar iets in zijn bed geeft (evt een papfles en dan iets om te spelen?) zodat hij zichzelf nog even bezig houdt?

Ik ga even kijken of ik filmpjes van de camera getrokken krijg van onze driftkikker...
pi_93024603
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:11 schreef Aoraki het volgende:
MAMMA, ZELUF DOEHOEN.....

soms is het wel lekker dat Thomas nog niet praat ;)
Nou Mette heeft daar geen woorden voor nodig :X :')
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:31:28 #74
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_93025133
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Asyniur het volgende:
Zo, feestje weer voorbij. Kind ligt total loss in bed. Papa en mama hangen total loss op de bank.

Feestje was gezellig! *O* Tirza ligt ook helemaal voor pampus! Ze was blij dat Thomas nog wat chipjes voor haar had laten staan! ;)
Asy, moet papa niet met de Duplo spelen?! ;)
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_93025355
Ik ga zo eerst even het een en ander bijlezen, want ben er al dagen niet aan toe gekomen.

Maar wil hier even vertellen dat we afgelopen donderdag "voorzichtig"positief nieuws gekregen hebben.
We gaan nog door met het geven van de medicatie tot eind mei, en als dan de Mri positief is word er afgebouwd en hoopt de prof ons daar nooit meer met Roy te zien :D:D:D:D:D

De oorzaak ligt volgens hun echt aan de herpesbacterie waar Roy zijn lichaam heftig op gereageerd heeft, en dat zou ook betekenen dat de kans nihil is dat dit nog eens gebeurd.

Wel heb ik gevraagd wat nou te doen als er toch nog een epileptische aanval plaatsvind, daar hebben we nu gewoon medicijnen voor thuis liggen.

We gingen in elk geval met een wat minder bezorgd gevoel naar huis *O*

En Roy maakt hier sprongen door, hij klimt ineens overal op :D en hij eet nu zelf van een vork en lepel, wel nog aangeven maar zelf heel netjes naar zijn mond brengen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_93025445
Oh Bar, wat een goed nieuws! Dan kan dit dus gewoon nooit meer terugkomen? Wat een opluchting moet dat zijn.

En hoe ontwikkelt ie zich verder?
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:40:22 #77
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_93025578
Bar dat is me toch fijn nieuws voor jullie *O*
Alexa en Seth zijn lief
pi_93025699
Ja eigenlijk heel erg goed Ssserpente, hij gaat elke dag met sprongen vooruit, het is een kleine dondersteen geworden, van 79cm lang en 10,5 kg.
We beginnen nu pas echt met opvoeden ;)
nu zit ik hier met een leuke link van onze creatie voor de carnaval, maar wil hem niet op het speeltuinbankje plaatsen ivm niet al te fijne gebeurtenissen, maar wil even heel trots doen ;)
pi_93025755
Trix, ik begrijp je frustratie heel goed, hoor. Hier werkt het ook enkel om Lente tot zeven uur in d'r bed te houden als ze zo rond half zeven wakker wordt; een half uurtje weet ze zich wel te vermaken. Als ze eerder wakker wordt, gaat ze ook huilen en kan ik 'r ook niet laten liggen.

Vreselijk he, die oververmoeidheid? Dat heeft zoeveel weerslag op de rest van je functioneren. Lente is ook een poos rond vijf uur/half zes wakker geweest; ik liep toen echt op m'n tandvlees. En je kunt 's avonds ook niet vroeg genoeg naar bed gaan om het op te vangen. Gelukkig is het nu weer wat later, zo rond half zeven. Daar kun je 's avonds gelukkig wel rekening mee houden.

Hou je taai meis. En hou voor ogen dat het echt tijdelijk is. En dat je niets fout doet natuurlijk, maar dat weet je stiekem zelf ook wel. ;) :*
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:43:57 #80
95408 Incantrix
pi_93025770
quote:
Op zaterdag 19 februari 2011 20:19 schreef Asyniur het volgende:

Inc, wil Stef niet 's ochtends nog wat spelen in bed? Dat je hem zeg maar iets in zijn bed geeft (evt een papfles en dan iets om te spelen?) zodat hij zichzelf nog even bezig houdt?

Ik ga even kijken of ik filmpjes van de camera getrokken krijg van onze driftkikker...
Ik ga het morgen proberen, Asy, thnx voor de tip :) Ik heb er wel een beetje een hard hoofd in hoor, Stef is meestal boos als we weglopen (hij wordt eigenlijk ok bijna altijd huilend wakker :'( ) maar het is zéker het proberen waard :)
3!
pi_93026043
Bar wat een goed nieuws! Wat een opluchting moet dat zijn.

Aoraki, ik zag dat je ook zwanger bent, gefeliciteerd!

Twinkly, dat is schrikken :o Gelukkig dat er niets ernstigs gebeurd is!
pi_93026278
Bar, wat een fijn nieuws!! *O* :*

Harry, het klinkt alsof je een hele leuke verjaardag gehad hebt!

Ging Senna rustig slapen Miss?

Mijn man heeft direct een email aan Philips gestuurd. Het enge was dat de lamp bleef "branden" en roken totdat we het licht uitdeden omdat er geen kortsluiting ontstond. Dus als we niet beneden geweest waren op het moment dat het gebeurde, dan was er brand uitgebroken.
Brr, we dachten er nog over om Niels nog even naar bed te brengen voordat we zouden gaan eten. Dan hadden we laat gegeten en had Niels zeker nog op die plek gezeten.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93026364
Brrrr Twinkly :*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_93026531
Nee hoor, Senna zit hier zo lief te spelen als ze de hele dag nog niet gedaan heeft :')
En hoesten hoeft ze nu ook niet meer, in bed wel.
Ik ben me aan het beraden op de volgende stappen :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 20:59:19 #85
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93026685
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:31 schreef Elmo76 het volgende:

[..]

Feestje was gezellig! *O* Tirza ligt ook helemaal voor pampus! Ze was blij dat Thomas nog wat chipjes voor haar had laten staan! ;)
Asy, moet papa niet met de Duplo spelen?! ;)
:D
papa ligt op de bank met een fles bier en nog wat chips ;)

Bar, wat een fijn nieuws! En wat knap van Roy! Go Roy! *O*

Inca, ik weet ook niet of het lukt hoor. Maar Harry houdt zich 's ochtends zeker een poosje content in bed met speelgoed wat hij niet vaak ziet. Dan kan ik me op mijn dooie akkertje aankleden. Half 6 is gewoon heel erg vroeg...

Twinkly, wat akelig!

Senna-meisje, ga jij eens lekker slapen! Morgen komt papa weer thuis en dan moet je fit zijn om te kunnen stoeien! En natuurlijk rondrennen op je nieuwe UGGS!
pi_93026712
Twinkle dat zijn zeker enge dingen. ben benieuwd wat philips hierop zegt.
pi_93027326
Bar, wat een heerlijk nieuws! *O*

Senna, hup naar bed! * streng probeert te kijken...
Morgen komt hij al thuis, Miss, fijn!

Inca, zoen voor jou! Laat je niet van de wijs brengen door al die kijk-hoe-goed-mijn-kind-het-doet-verhalen. Je doet het goed hoor, je zoekt je weg erin en bioritmes zijn heel erg moeilijk te dwingen. Maar ik hoop voor je dat Stef wat langer kan slapen of spelen, want jullie hebben je rust ook nodig. :*

Twinks, wat een eng nieuws! :o :*

Aoraki, gefeliciteerd! *O*

Asy, fijn dat jullie een leuk feestje hadden! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_93027426
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 20:57 schreef miss_sly het volgende:
Nee hoor, Senna zit hier zo lief te spelen als ze de hele dag nog niet gedaan heeft :')
En hoesten hoeft ze nu ook niet meer, in bed wel.
Ik ben me aan het beraden op de volgende stappen :)
Ai *rubber hamer aangeeft* ;)
Jammer dat je nu nog geen rustig avondje op de bank hebt :*
Maar morgen is Schaap er weer!
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_93027588
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 16:40 schreef Incantrix het volgende:
Jah, ergens weet ik dan ook wel dat je het bioritme van je kind niet kunt beïnvloeden, maar toevallig hebben er afgelopen week twee verschillende mensen tegen ons zitten klagen: de ene omdat haar zoon bij haar 'al' omhalf 8 wakker werd terwijl hij op de vaste dag van haar man altijd tot 10 sliep, daarna een vriend met een al wat ouder zoontje die nu ook elke ochtend om half zeven al aan het bed van zijn ouders stond 'wat natuurlijk ook vééls te vroeg is, maar wat gelukkig vast snel weer over was'.. Dan wordt Stef diezelfde week een paar keer al om 5 uu, half 6 zo wakker en ben ik de rest van de dag oorlog aan het voeren om er 10 minuten slaapjestijd totaal uit te persen en dan vraag ik het me echt af -O- Overigens waren zowel lief als ik vroeger ook knettervroeg wakker enzo, dus het is vast onze straf ;)
Lieve Inca, laat je echt niet van de wijs brengen hoor door wat anderen zeggen over hoelang hun kindje wel niet slaapt.
:* dikke kus voor jou
Mocht dit je "moed"geven hier is Roy ook altijd vroeg wakker en wilt daarna ook bijna niet meer terug slapen, een enkele keer mogen we blij zijn dat hij toch nog even wilt gaan slapen zoals vanmorgen tot 9 uur., maar daarvoor wel al om 5.00 uur wakker, hier doorgaans tussen half 6 en half 7
pi_93029069
Senna al in bed, Miss?

Pff, Lente kan zoooo miepen als ik aan het bellen ben, ongelooflijk! Vanmorgen belde m'n baas. Zijn baas (de regiodirecteur nb) was weer door mijn klant gebeld om te zeggen dat er vandaag drie(!) uitzendkrachten niet waren op komen dagen. Dat moest ik dus vanuit huis even zien te fixen. Tot die tijd was Lente braaf aan het spelen, maar vanaf het moment dat ik begon te bellen, heeft ze zich al gillend en huilend aan me vastgeklampd. Vreselijk, er viel geen normaal gesprek te voeren. Ik voelde me zoooo'n tokkiemoeder tegenover m'n baas en die klant.
Stelde me echt voor dat zij een verwaarloosd kind in een vieze poepluiere voor zich zagen dat zich jankend en met en zak chips voortbewoog in een doorrookt huis met de blikken bier en de volle asbakken van de vorige dag nog op de salontafel... :')

Nou is dat natuurlijk ook wel zo, maar dat hoeven zij niet te weten... ;)
pi_93029185
Serpente :D :{ :') ...

Mijn kinderen worden (bijna) altijd 'luidruchtig (en lastig :P )' als ik probeer te bellen. Dat hoort toch juist zo? O-)

[ Bericht 5% gewijzigd door groofskendezoveelste op 19-02-2011 21:59:20 ]
pi_93029264
Oh en Inca, mijn dochter was ook de eerste 1,5 jaar een hele vroege. En ineens ging dat hele vroege eraf (tussen 4 en 6) en werd het tussen 6 en 7. R slaapt al vanaf het begin tot tussen 6 en 7. Volgens mij ook echt een verschil in persoontjes.
pi_93029283
Incantrix, ik wil er nog aan toevoegen dat je alle mensen met uitslapende kinderen ook gewoon stom mag vinden. Ik baal ook van vrouwen die binnen een paar uur bevallen, mensen die kunnen eten wat ze willen en toch slank blijven, stelletjes die nooit ruzie hebben (en klef doen in ziekenhuisbedden)... :(

Nou ja, je begrijpt wel wat ik bedoel. :+ Meestal kun je het prima hebben, maar soms baal je er even gewoon zo van en wil je het allemaal niet horen. En dan kom je hier even stoom afblazen. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_93029410
Miss, fijn dat het er weer bijna opzit. Ik hoop dat je een goede week met Senna hebt (gehad). :* Viel het mee?
pi_93029503
Twinkly, ik schrik er heel erg van! :o Ik ben benieuwd wat voor reactie jullie krijgen van Philips. Laat je het weten?

Miss, het valt even niet mee, he? :*

Bar, geweldig nieuws! Je klinkt ook heel opgelucht.

Ssserpente, herkenbaar! :D Gelukkig kan ik bijna alles via mail afhandelen.
pi_93029615
Oh sorry, dan zie ik weer dat ik belangrijke dingen mis.

Bar, wat fijn dat het waarschijnlijk het virus was en niks anders. Oh, wat moet dat een opluchting zijn inderdaad. :*
pi_93029908
Geeft niks hoor Groof, ik mis ook wel eens dingen.
We moeten wel reeel blijven tot eind mei, want als de mri niet goed is dan zitten we nog wel even in de medische molen, maar voor nu is het erg opgelucht en kom op als de prof al positief gesteld is, dan komt het toch gewoon goed ;)

Hij vertelde ons ook dat ze toch wel wat bezorgd waren toen Roy naar huis mee mocht, en het verschil met nu, is enorm en dat is heel positief.
pi_93029946
Zo kind slaapt eindelijk, nu genieten van de avond :') (zo dus maar naar bed)

Bar, wat een goed en fijn nieuws *O* Heerlijk om te lezen dat het zoveel beter gaat ook met Roy.

Twinkly, pfoe ik schrok ook best wel erg...

Miss, morgen is Schaap weer fijn thuis :*

Ssserpente, gelukkig doet Mette het niet altijd, ze wil meestal zelf dan ook bellen. Dus geef ik haar haar nep mobieltje dan of de lege vaste telefoon.
Hier is het moord en brand als ik zit te computeren, wat erg lastig is, want als ik thuis iets voor werk moet doen is dat altijd via mail of iets wat ik moet maken op de laptop.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_93030072
Claudia, ken je dit topic nog?

Kom eens vertellen? En Huup ook, als het ff kan? O-)
pi_93031163
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:05 schreef Ssserpente het volgende:
Claudia, ken je dit topic nog?

Kom eens vertellen? En Huup ook, als het ff kan? O-)
Gedaan!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')