Poppejans, wat goed van Wolf!!

Oh, wat fijn dat er weer een beetje ritme in lijkt te gaan komen, dat is echt zo'n fijn gevoel dan weer

Twinkly, jij hebt er daarentegen een knettervermoeiende nacht opzitten, bah zeg.. Hoe gaat het nu met jullie? Misschien zelf nog wat rust kunnen pakken overdag, toen Niels sliep? Of zijn jullie uiteindelijk toch nog gaan winkelen?
Miss, mijn eigen ervaring is dat zulke geluiden erg onderdeel worden van het omgevingsgeluid, in de toekomst zal Senna het waarschijnlijk niet eens hóren als er een brandweerauto langskomt. Had ik vroeger met de enorme herrie de de tram maakte die pal onder ons huis eejn vrij scherpe bocht nam

Hannah'tje, beterschap meiske!

En ondanks het feit dat ik, als ik het zo zie, eigenlijk niet mag klagen doe ik het lekker toch even. Vanochtend was het gewoon wéér half 6 en ik had het vanochtend gewoon écht even niet meer, ik was het zó vreselijk zat dat iedereen altijd maar zegt dat hún kind gewoon altijd slaapt tot 7 uur hoor, nee, we moeten hem dan maar gewoon laten liggen, blabla.. Stef is gewoon echt wákkerwakker zo vroeg, als we hem laten liggen is het krijsen tot hij blauw ziet, een flesje water sust voor een minuut of 5, een papfles leegdrinken duurt hoogstens een kwartier en dan gaat hij overgeven als hij daarna weer gaat huilen, troosten betekent opspringen en keihard gaan spelen.. Ik weet gewoon niet wat wij verkeerd doen, maar hij is gewoon vroeg wakker. Altíjd. En op sommige momenten ben ik daar zó klaar mee

En heuj, meer kindjes die ook overdag slecht slapen? Stef heeft vandeweek een hele dag niet geslapen en was niet te genieten, vandaag heeft hij enorme wallen want vroeg wakker (hoera, wéér een tandje/kiesje

) maar slapen.. Ho maar.
Flipside: Stef is op het moment zó enorm lief en knuffelig, komt uit zichzelf knuffels en kusjes brengen, zwaait naar willekeurige mensen als we buiten zijn of boodschappen aan het doen zijn, vind visite supergezellig en lacht zo vaak, echt zo'n schaterlachje

Dat zijn wel weer de meest geweldige momenten hoor

En ja, al zo lang ik Stef heb vraag ik me af hoe mensen het in vredesnaam in hun eentje rooien, ik denk dat ik allang K.O. was geweest

Ook van hieruit: chapeau!