Inderdaad, ik ook niet. Ze strijden om de 1 na snelste tijd ooit, lijkt me.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef presidenttje het volgende:
Zou kunnen, helaas zie ik alleen niemand een WR rijden op de 10
Als het verschil tussen vd Kieft en De Jong even groot is als bij het NK en de WB in Moskou komt er een enorm wereldrecord aan. Maar ja, als...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Zou kunnen, helaas zie ik alleen niemand een WR rijden op de 10
vd Kieft is wel een SLC rijder, Bob niet zoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als het verschil tussen vd Kieft en De Jong even groot is als bij het NK en de WB in Moskou komt er een enorm wereldrecord aan. Maar ja, als...
Wat heeft vd Kieft dan gereden?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als het verschil tussen vd Kieft en De Jong even groot is als bij het NK en de WB in Moskou komt er een enorm wereldrecord aan. Maar ja, als...
Maar hoeveel moeten alle mannen van hun PR af rijden om uberhaupt in de buurt van kramers tijd te komenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
12.56.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat heeft vd Kieft dan gereden?
Ja, ik zie hem nu staan eerder dit topic. Nette tijd.quote:
Bob 12 seconden de rest meer.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:05 schreef presidenttje het volgende:
[..]
Maar hoeveel moeten alle mannen van hun PR af rijden om uberhaupt in de buurt van kramers tijd te komen
Bokko ook 12 seconden, maar die heeft zijn PR op een hooglandbaan staan, Bob zijn PR is dacht ik in Heerenveen gereden.quote:
En Wüst.quote:
Valt mij ook elk seizoen op idd. Ze houdt het wel langer vol dit jaar, maar de klad zit er toch wel weer in.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:09 schreef Remzz het volgende:
Leenstra! Knap!
Nesbitt zakt net als vorig seizoen enorm af na mate het seizoen vordert.
Beetje voorbarig. Sablikova mag nog een keer rijden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:11 schreef Remzz het volgende:
Eerste wereldbeker overwinning van Leenstra toch?
Zou ze dit nog kunnen keren in aanloop naar Inzell?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:12 schreef VreemdeEend het volgende:
Nesbitt is wel helemaal opgebrandt zeg op dit moment.
Kon ze vorig jaar op de OS ook niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou ze dit nog kunnen keren in aanloop naar Inzell?
dat zou verrassend zijn.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou ze dit nog kunnen keren in aanloop naar Inzell?
zal wel aan een plug in liggen ofzo, met IE werkt het in elk geval wel..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:16 schreef dr_Pieters het volgende:
Ik heb ook windows 7 en firefox, hier doet ie het prima...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |