Ze zat volgens mij na het tweede rondje ook een seconde onder het WR van Klassen.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef DennisDeBengel het volgende:
3 sec. verval voor Richardson
1 honderdste jaquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zat volgens mij na het tweede rondje ook een seconde onder het WR van Klassen.
Ja, ze zat 0.01 ónder het WR toen ze de laatste ronde inging.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:43 schreef DennisDeBengel het volgende:
3 sec. verval voor Richardson
en eindigt er ruim 2,5 bovenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze zat volgens mij na het tweede rondje ook een seconde onder het WR van Klassen.
Ik bedoelde na het eerste volle rondje ,na 700 meter.quote:
Halve seconde erboven.quote:
Nope.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef VreemdeEend het volgende:
Handig![]()
Moet ook wel lukken om die te verbreken.
dat zou je denken ja...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:45 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Handig![]()
Moet ook wel lukken om die te verbreken.
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Is jouw stream zoveel sneller?
NOS streams lopen altijd achter, ook bij voetbal zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/
NOS loopt een halve minuut achter. Vreemd, trouwens.
uit veiligheid is dan. voor als er per ongeluk tepels in beeld komen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Deze stream is van betere kwaliteitquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat risico is ook echt groot bij schaatsen...quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uit veiligheid is dan. voor als er per ongeluk tepels in beeld komen...
Voor het geval dat dat de volgende rit bij Sablikova gebeurt houd ik hem voor mijn eigen veiligheid nog even op de nos streamquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:50 schreef snellejelle het volgende:
[..]
uit veiligheid is dan. voor als er per ongeluk tepels in beeld komen...
verstandig, vreemde eendquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:51 schreef VreemdeEend het volgende:
[..]
Voor het geval dat dat de volgende rit bij Sablikova gebeurt houd ik hem voor mijn eigen veiligheid nog even op de nos stream
Alles voor de WB-puntenquote:
Volgens mij mag je alleen opnieuw, of over doen, als je de rit hebt uitgeredenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Denk niet dat ze overnieuw wilt rijden, anders was ze wel meteen gestopt lijkt me
De coach ging wel naar de scheidsrechter om een schema door te spreken.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:55 schreef DennisDeBengel het volgende:
Denk niet dat ze overnieuw wilt rijden, anders was ze wel meteen gestopt lijkt me
Wel een mooie kans een nieuw PR neer te zetten.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
De coach ging wel naar de scheidsrechter om een schema door te spreken.
Dus zou best wel eens kunnen dat ze toch gaat rijden
Dus als je op de 10km na 100 meter onderuitgereden wordt, moet je eerst de 10km afmakenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Volgens mij mag je alleen opnieuw, of over doen, als je de rit hebt uitgereden
Hmmja, klinkt vreemd. Met shorttrack weet ik dat het wel zo was, als je niet door eigen schuld onderuit ging..quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dus als je op de 10km na 100 meter onderuitgereden wordt, moet je eerst de 10km afmaken
Volgens mij reed Poutala laatst in Heerenveen bijna een heel rondje op 1 been, nadat z'n schaats kapot was. Ook nog binnen de 50 seconden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:54 schreef presidenttje het volgende:
Rookard kan wel goed op een been gaan...
vind je dat vreemd?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:56 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Dus als je op de 10km na 100 meter onderuitgereden wordt, moet je eerst de 10km afmaken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |