Ik heb alweer een nieuw half hert in de vriezert liggenquote:
Heb je het vinkje bij koppel aan ip adres ingevuld?quote:Op zondag 20 februari 2011 13:29 schreef Maitje het volgende:
Ik word de hele tijd door fok eruit geflikkerd...![]()
Meer mensen last van?
Jupp ...quote:Op zondag 20 februari 2011 13:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Heb je het vinkje bij koppel aan ip adres ingevuld?
Nou, ik heb al gemerkt dat die er alleen uitvalt als mijn internet vaag doet. Alleen dat heeft ie voorheen nooit gedaan, maar kan bijv. nu ook niet meer aanvinken dat ik altijd ingelogd blijf..quote:
heb ik ook echt heerlijke schoenen!quote:Op zondag 20 februari 2011 13:39 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
Bedankt voor de tips.
In Den Haag gaat het anders ook weer mis.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef Maitje het volgende:
Gaat helemaal mis in Libië.... Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen zeg
In wel meer landen... Alleen hoor je daar niks over.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:16 schreef Maitje het volgende:
Gaat helemaal mis in Libië.... Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen zeg
Que?quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Sloggi het volgende:
[..]
In Den Haag gaat het anders ook weer mis.
Klopt, gister was er een klein overzichtje. Maar sowieso zie je er bijna niets over op de tv, niet zoals bij Egypte.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
In wel meer landen... Alleen hoor je daar niks over.
rellen?quote:
Ik zeg koloniseren.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Que?
[..]
Klopt, gister was er een klein overzichtje. Maar sowieso zie je er bijna niets over op de tv, niet zoals bij Egypte.
voetbalquote:Op zondag 20 februari 2011 14:39 schreef Sloggi het volgende:
Neuh, Feyenoord geeft weer eens een zekere overwinning weg.
rave is met sneeuw aan het spelenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:44 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Khadaffi.
Zou Rave al in het vliegtuig zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |