Ja, gefeliciteerd trouwensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:06 schreef Maitje het volgende:
En ik geef je helemaal gelijk! Mijn weekend ken al niet meer stuk!!
waar wed je op?quote:
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:10 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Wou enkel aangeven dat It ain't over till the fat lady sings.
Dat ga jij gewoon halen, en zo niet? Dan toch!!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Danku.. maar tmoet nog voor het eggie hé
Ik zit aan een lekkere koude Franziskaner Weissbier, die smaakt alsof een engeltje over mijn tong piest.quote:
Zoals het er nu voor staat met de sporttest welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat ga jij gewoon halen, en zo niet? Dan toch!!!!
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, sorry mate, koop morgen wel wat nieuwe
Daar kom je ook wel doorheen hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat met de sporttest wel. Moet ook nog taaltest en iqtest doen..
Dat is idd ook heerlijk!!!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zit aan een lekkere koude Franziskaner Weissbier, die smaakt alsof een engeltje over mijn tong piest.
Ga je wel halen toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zoals het er nu voor staat met de sporttest wel. Moet ook nog taaltest en iqtest doen..
Je raakt er alleen zo vol van...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik zit aan een lekkere koude Franziskaner Weissbier, die smaakt alsof een engeltje over mijn tong piest.
je moet toch ook een rollenspel doen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Maitje het volgende:
[..]
Waar was die sporttest ook alweer voor? Sorry, zoveel opleidingen, sollicitaties dat ik het even niet meer weet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:18 schreef Maitje het volgende:
[..]
Danku.. maar tmoet nog voor het eggie hé
Is ook de bedoeling, twee halve liters is mijn dieet voor vanavond, geen wijn voor mij vanavond, anders donder ik straks nog van de trap afquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |