Hier en hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:45 schreef ad0rable het volgende:
Iemand enig idee waar je de Embryolisse creme kan kopen in Nederland? (Vlaanderen is ook goed).
Haha oke. Je kan het ook bij Back Stage in Amsterdam kopen (google is je vriend).quote:
Zwitsal baby creme voor droge billetjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb allemaal schilfers (droog) op mijn wangen en rond mijn mond door de clinique spulletjes. Dit ziet er echt niet uit met foundation, wat moet ik doen?Heb al gescrubt maar het zit er nog steeds
![]()
welke clinique dingen heb je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb allemaal schilfers (droog) op mijn wangen en rond mijn mond door de clinique spulletjes. Dit ziet er echt niet uit met foundation, wat moet ik doen?Heb al gescrubt maar het zit er nog steeds
![]()
Dan krijg ik uitslagquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zwitsal baby creme voor droge billetjes
3 stappen systeem in type 3 combinatie oilyquote:
inleveren die handel!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
3 stappen systeem in type 3 combinatie oily
yayquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
You can haz itI iz schilferface
yep enorm fijn spulquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:30 schreef Enfermera het volgende:
Schilfers?Jeutje.
Ik gebruik zelf de P-CL-E creme van Biodermal, ik zweer erbijVoor mijn huid (vette T-zone met onzuiverheden en verder normaal) is het echt geweldig. Totaal niet te vet of wat dan ook en met die winterse dagen genoeg vettend voor die kou, maar ook weer niet té vet. Foundation erover en afpoederen, dat blijft gewoon de hele dag zitten
mooi!quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:38 schreef Diconnected het volgende:
Dinsdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb normaal een bril op, dus vandaar dat m'n uitdrukking een beetje vreemd is
En ik moet echt nodig weer m'n wenkbrauwen laten doen
*zin heeft flauwe opmerking te maken*quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik gebruik Paradise Regained van Lush, daaroverheen de foundation. Werkt als een tiet
Iets met tepel?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:52 schreef progje het volgende:
[..]
*zin heeft flauwe opmerking te maken*![]()
Ja hequote:
Dinsdag vind ik errrug mooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:38 schreef Diconnected het volgende:
Dinsdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb normaal een bril op, dus vandaar dat m'n uitdrukking een beetje vreemd is
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:43 schreef friekin_ het volgende:
Ik gebruik Paradise Regained van Lush, daaroverheen de foundation. Werkt als een tiet
Pretty youquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:38 schreef Diconnected het volgende:
Dinsdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Woensdag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |