vreemd ik dacht we uit hadden gespeeldquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax? Zo ja ze hebben 3-0 gewonnen
Ja, dan gaat het snel inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:10 schreef Enfermera het volgende:
Ja, ik ben altijd aan het multitasken, tv kijken tegelijkertijd, andere sites, en dan vergeet ik altijd dat ik nog een tabje met de KSC open heb staanWeer 6 pagina's verder.
Dat is het nieuwe baggeren waar je geen ban voor krijgtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat hele ONZ Radio nog steeds niet
Aah okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is het nieuwe baggeren waar je geen ban voor krijgt
ja dus dat, haha leuk baggeren in onzquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Journaal mevrouwquote:
Je moet er van houdenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dus dat, haha leuk baggeren in onz_!
Viel me op dat je al een paar dagen nauwelijks actief wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?
Check mijn postaantallen i nde maand maar
[ [url=
http://www.piles.nl/fok/cache/grafiek13_usertop.php]afbeelding[/url] ]
Kom ev'n gezellig hier kijken
Die top 3quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee?
Check mijn postaantallen i nde maand maar
[ afbeelding ]
Kom ev'n gezellig hier kijken
Baggeren in die slowchat van Onzin Radio toen SwJ aan de macht was mocht niet .. Dan ging hij dreigen dat Onz Radio stoptequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
ja das wel met meer zo hehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |