Mijn moeder ziet allesquote:
Ik mis er haast een paar in dat lijstjequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken hem niet en kom nooit in die reeks. Alleen opvallend dat Huppelmuts en Knetterkrankjorum zo absurd veel posts halen elke dag
Ik zie hem nietquote:
Wat niet is kan nog komen, ik heb er al wel eens meer in een maand gehadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat zijn er 5.000 in nog geen anderhalve maand voor me....
Zo actief heb ik volgens mij zelden gepost![]()
.
Die reclamequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij is van dat ouwe omaatje van die golf
zei toch dat ik bij de buren ging kijkenquote:
ligt er aan waarmee je het mixtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zit ook veel alcohol in Dubbelfris ja
Geef je broertje of zusje de schuld of de hond of de katquote:
Geen probleem, PGR welquote:
Vorig jaar had ik er iets van 11.000 in een heel jaar geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mis er haast een paar in dat lijstje
[..]
Ik zie hem niet
[..]
Wat niet is kan nog komen, ik heb er al wel eens meer in een maand gehad
Heb ik nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geef je broertje of zusje de schuld of de hond of de kat
Ik had er meestal geen last vanquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja zoiets, Als je bij SwJ teveel offtopic ging kreeg je een noteSlechte tijden met SwJ
Jij staat deze maand bijna net zo hoog als ik vrolijke Frits. Wie staat er bovenaan in de KSC reeks huh?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hem niet
[..]
Klopt en ik zwaai beleefdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef crv het volgende:
[..]
zei toch dat ik bij de buren ging kijken
Dat had ik al in de eerste 2 maanden geloof ikquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik er iets van 11.000 in een heel jaar geloof ik.
Wie dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Ik zie hem niet
[..]
quote:
Ik zat in de ziekte wetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij staat deze maand bijna net zo hoog als ik vrolijke Frits. Wie staat er bovenaan in de KSC reeks huh?
quote:
Ze zijn hier 5 kilometer vandaan, dus geen optiequote:
Denk ik niet hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zat in de ziekte wetjij gaat me zo wel weer voor bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |