Ik bedoelde Húúú. Alsin: bah.quote:
Op een broodje.quote:
Whoah. Wat roze!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Sarabi het volgende:
Had ik trouwens al laten zien hoe ik nu in mijn hele lege kamer slaap?
Schrik niet van de kleuren trouwens
[ afbeelding ]
Nee een kat met zijn dikke kontquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whoah. Wat roze!
Is dat een hond op je bed?
Oh hehe. Nouja, als je maar kon slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee een kat met zijn dikke kont
En ja ik ben nogal los gegaan met de kleuren toen ik deze kamer kreeg
Mijn vriend zit het meestal alleen in het donker of met kaarslichtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi haha je vriend moet toch echt ook van roze houden dat hij daar wil slapen, of hij doet gauw het licht uitknap hoor dat je het voor elkaar kreeg een roze kamer te mogen
lekker hoor! kaassouffle ookquote:
ach andere kleurtjes zijn ook leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn vriend zit het meestal alleen in het donker of met kaarslicht
En ben bang dat we in het nieuwe huis geen roze slaapkamer krijgen
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem aan dat je niet alles gaat schilderen voor een half jaar, Sarabi?
oh die is hier niet te verkrijgen helaas maar klinkt goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind nasiballen lekker, trouwens![]()
De verantwoorde variant daarvan is het risottokroketje, die eet ik vaker.
Mevrouw de expertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker hoor! kaassouffle ooken kroket, bami- en nasischijf, satérol, shoarmarol, smulrol, loempia, berehap, mexicano, picanto, kipnuggets, vlammetjes hahaha
bijna erg hequote:
Die maak ik zelf van kliekjesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:04 schreef FutureFairytale het volgende:
oh die is hier niet te verkrijgen helaas maar klinkt goed!
Enjoy!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:14 schreef Stereotomy het volgende:
Twee artikelen tikken en dan lekker salsa dansen
Haar voorhoofd rukt op naar haar neusvleugels.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Afgrijselijke kamer Saar
RIsottokroketje???![]()
![]()
Wat ziet die Linda de Mol eruit in DWDDBotoxt ze elke maand of zo?
ja hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben graag eerlijk![]()
Bovendien : smaken verschillen
Kroketjes maken van restjes koude risotto (liefst met kleine stukjes mozz erdoorquote:
ah een klingonhoofd?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Haar voorhoofd rukt op naar haar neusvleugels.
Minstensquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:19 schreef Duderella het volgende:
Haar voorhoofd rukt op naar haar neusvleugels.
Daar gaan de neusvleugels richting voorhoofd.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah een klingonhoofd?
zoals mary j blidge?
Oh mèn, wat dénken sommige mensenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef DarkElf het volgende:
ah een klingonhoofd?
zoals mary j blidge?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef ColdFeet het volgende:
Kroketjes maken van restjes koude risotto (liefst met kleine stukjes mozz erdoor), door ei en broodkruim (of broodkruim met kruiden) halen, frituren to bruin. Easy-peasy
Ja, meteen slapen. Afgedraaid. Van 06 tot 18 in touw en dan ben ik uitgeluld met de wereld verder.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Minstens
En slaap jij dan ook echt meteen als je zo vroeg naar de apenrots gaatOf moet je een ochtendshow presenteren
Snap ik!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:24 schreef Duderella het volgende:
Ja, meteen slapen. Afgedraaid. Van 06 tot 18 in touw en dan ben ik uitgeluld met de wereld verder.
Bye
Wat vroegquote:
Maar niet vies, hoop ik. En anders maak ik er wel whisky-soda's of whisky-sours meequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:26 schreef Vork het volgende:
Ik vind Dimple een niet echt spannende whisky. Simple
Nee niet vies nee.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar niet vies, hoop ik. En anders maak ik er wel whisky-soda's of whisky-sours mee
Dimple is prima te drinken voor een eenvoudige whisky. Leuke flessen ook.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar niet vies, hoop ik. En anders maak ik er wel whisky-soda's of whisky-sours mee
ze komt er wel zelf voor uit gelukkig dat ze graag botoxtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:16 schreef Bluezz het volgende:
Wat ziet die Linda de Mol eruit in DWDDBotoxt ze elke maand of zo?
haha charmantquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah een klingonhoofd?
zoals mary j blidge?
leuke dag gehad dusquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:21 schreef Memento-Mori het volgende:
Thuus, lekker gegeten bij Witloof () ouders waren nogal gaar van de trein dus zijn lekker naar het hotel, met de bus dit keer
wat heb je gegeten? net gekeken maar snap de Limburgse kaart nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t eten zit nog tot aan mn neusiets teveel op geloof ik
Wat heb je genomen? Zuurvlees? Knijn? Beenham?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
t eten zit nog tot aan mn neusiets teveel op geloof ik
Belgischquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je gegeten? net gekeken maar snap de Limburgse kaart niet
Gentse Waterzooi. Brochette van ossenhaas en dequote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat heb je genomen? Zuurvlees? Knijn? Beenham?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Kun je waterzooi krijgen bij Witloof??![]()
![]()
Ga ik de volgende keer nemen.
je hebt geboemst?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
HiVandaag is een goeie dag
Later meer
Waarom later?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Later meer
positief bericht over je solli?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:52 schreef PdeHoog het volgende:
Later meer
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:07 schreef LieLie het volgende:
Hoi hoi!![]()
Zo, de meeste hapjes en taarten zijn klaar
Ruim 7.000 euro kost het dus gemiddeld om zo'n vretende, slapende en poepende en verder nutteloze machine in leven te houden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:36 schreef Memento-Mori het volgende:
hahahaha bij de rekenkamer mijn dierenarts uit Utrecht
Hij had een lekke band?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
nou het drinken vnv gaat niet door
Z'n lek was band?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee, ik hoor niks. gelukkig was ik nog niet wegquote:
Hij belt niet eens afquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
geen idee, ik hoor niks. gelukkig was ik nog niet weg
dankzij hem leeft mijn May'tje nogquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Ruim 7.000 euro kost het dus gemiddeld om zo'n vretende, slapende en poepende en verder nutteloze machine in leven te houden.
Dat en hij levert ook veder geen nuttige bijdrage. Kan niet stofzuigen of koken.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:20 schreef Vork het volgende:
Nutteloos? Hoezo dat? Omdat ie geen koffie kan zetten?
zuurpruim.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat en hij levert ook veder geen nuttige bijdrage. Kan niet stofzuigen of koken.
Kost dus alleen maar geld.
Alle katten bij elkaar in Nederland kosten ruim 23 miljard euro.
Kan je een paar leuke snelwegen van
aanleggen, toch?
Ja. Vorig jaar ook nog voor honderden euro's aan het beest verbouwd nadat ze was aangereden/gebeten.quote:
Ben benieuwd wat zijn excuus nu is.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
geen idee, ik hoor niks. gelukkig was ik nog niet weg
heb even geen zin om er nu aandacht aan te bestedenquote:
Ja, avondeten ging wel. Daarna slechts 1x weer naar de WC.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef FutureFairytale het volgende:
hoe gaat het met jou? heb je nog wat kunnen eten en ging dat goed?
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat zijn excuus nu is.
Als ik ergens niet kan zijn zorg ik ervoor dat degene die op mij wacht tenminste weet dat ik er niet op tijd ben, een beetje respect voor elkaar mag wel.
Niemand in je leven houden die jou niet respecteert, FF!
oh dat is fijn. tis idd toch wel belangrijk om te blijven eten en zeker drinken, zeker ook al heb je buikloop. verlies je veel meer vocht dan normaalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, avondeten ging wel. Daarna slechts 1x weer naar de WC.
Ergste misselijkheid is nu ook wel weg.
Sjonge jij hebt ook niets te vertellen thuis he? Zo'n beest in huis en nog oplappen ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja. Vorig jaar ook nog voor honderden
euro's aan het beest verbouwd nadat ze was aangereden/gebeten.
Waardeloze wezens.
Evolutionair gezien is dat natuurlijk waar (nou ja, de volgende stap meer: het kinderen krijgen)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:54 schreef Stereotomy het volgende:
boemzen lijkt wel het hoogst haalbare in een mensenleven soms
Zoooo tof! Ik wil in het voorjaar een dagje/weekend komen en dan daar ook graag etenquote:
ik zou bijna nu naar de snackbar gaan om 2 kaassouffles te halenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is dat natuurlijk waar (nou ja, de volgende stap meer: het kinderen krijgen)
En ik lust bijna niets uit de frituur. Enige wat ik nog lekker vind zijn kaassoufles (maar áltijd te heet dus) en een viandel of frikandel speciaal. Zonder saus is het ook maar niks.
En de kat van mijn ouders haalt het gemiddelde van die 7000 denk ik wat omhoog
we hadden wel geluk, t was stampensvol, we moesten ook rond 20uur weer weg zijnquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zoooo tof! Ik wil in het voorjaar een dagje/weekend komen en dan daar ook graag eten
Denk dat je idd wel moet reserveren in het weekendquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef Memento-Mori het volgende:
we hadden wel geluk, t was stampensvol, we moesten ook rond 20uur weer weg zijnmaar dat was gelukt
Leuk en lekkerquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Denk dat je idd wel moet reserveren in het weekendHoe vonden je ouders alles?
Gaat het trouwens een beetje FF? Niet te teleurgesteld hoop ik?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zou bijna nu naar de snackbar gaan om 2 kaassouffles te halen
Owquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:11 schreef FutureFairytale het volgende:
dankje. ben niet zo heel vrolijk maar heb eigenlijk geen recht op want het is vaker gebeurdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat het trouwens een beetje FF? Niet te teleurgesteld hoop ik?
veilige reis gewenstquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Isabeau het volgende:
Ik ga naar mijn werkTot over een uur.
nou wat zijn jullie liefquote:
hehe fijn dat je er bent.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef Vork het volgende:
Ik ga jullie ook weer verlaten, want Enkhuizen is in zicht.
Dat ook wel een beetje natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nou wat zijn jullie liefik had een hele tirade verwacht van 'ik zei het tocchhh' enzo
Nee, want ik had m'n wasmachine op afpompen gezet ipv spoelen en centrifugerenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef Memento-Mori het volgende:
Al klaar om te salsa'en met mooie dames steer?
Hij verdient je niet. Jij bent veel te lief en hij is een te grote hork. Hoop dat hij een grote deksel op z'n neus krijgt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dankje. ben niet zo heel vrolijk maar heb eigenlijk geen recht op want het is vaker gebeurd
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want ik had m'n wasmachine op afpompen gezet ipv spoelen en centrifugeren![]()
![]()
Vastwel, karma enzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij verdient je niet. Jij bent veel te lief en hij is een te grote hork. Hoop dat hij een grote deksel op z'n neus krijgt.
Half twee laatste dansquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Sarabi het volgende:
Maar tot hoelaat kan je salsa'en?
Volgens mij moet ik straks als het iets rustiger is in mijn leven echt een leuke salsaclubje zoeken
Jahaaquote:
Nou inderdaad. Het altijd zo'n end. Maar het is het uiteraard allemaal waard.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe fijn dat je er bent.
Klinkt gezelligquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Half twee laatste dansMeestal wordt het pas druk rond elven
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
JahaaWasmachines zijn net vrouwen bij mij, ik druk altijd op de verkeerde knop.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 84 achter ons, met dat witte shirt en die slanke dame die zijn *enorm* goed. En erg bescheiden, altijd welwillend om te helpen, heb veel aan ze gehad. Die dansen al jaren.
En ik dans als een egel op de video, zie je dat FF
Confidence through competence
wel een beetje ja. ik moet leren om dit soort dingen niet te vergeten want dat gebeurt al na een paar dagen. dan vergeet ik alles weer wat iemand doet/heeft gedaan. verhaal;quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:02 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat ook wel een beetje natuurlijkje verdient beter
Maar dan is het nu nog steeds wel vervelend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
hehe dat zal wel niet. ik hoop dat ie iemand vind als hij daar behoefte aan heeft die die zo leuk vind dat hij haar normaal gaat behandelenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hij verdient je niet. Jij bent veel te lief en hij is een te grote hork. Hoop dat hij een grote deksel op z'n neus krijgt.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel een beetje ja. ik moet leren om dit soort dingen niet te vergeten want dat gebeurt al na een paar dagen. dan vergeet ik alles weer wat iemand doet/heeft gedaan. verhaal;Soms is het moeilijk om te accepteren dat de ander je niet ziet zoals je had gewild.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar daar komt bij hem nog bij dat hij gewoon ronduit onbeschoft is en absoluut geen tekenen van vriendschap laat zien.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel een beetje ja. ik moet leren om dit soort dingen niet te vergeten want dat gebeurt al na een paar dagen. dan vergeet ik alles weer wat iemand doet/heeft gedaan. verhaal;Ik hoop echt dat je het gaat onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
want zolang je voor hem openstaat sta je niet echt open voor de leuke jongens
en ik ken niet het hele verhaal maar wat ik over hem hoor is hij een grote eikel
wow tot half 2 dansen, lekker zeg! net het echte nachtlevenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
[..]
JahaaWasmachines zijn net vrouwen bij mij, ik druk altijd op de verkeerde knop.
![]()
Beste manier om over iemand heen te komen is nieuwe contacten op doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat je het gaat onthouden
want zolang je voor hem openstaat sta je niet echt open voor de leuke jongens
en ik ken niet het hele verhaal maar wat ik over hem hoor is hij een grote eikel
Soms, hangt van de persoon af.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wow tot half 2 dansen, lekker zeg! net het echte nachtlevenwordt er ook alcohol gedronken tijdens het salsa'en?
Ja en nee......quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beste manier om over iemand heen te komen is nieuwe contacten op doen.
Of naar Barcelona gaan
Shit, verkeerde public gezetquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hmm ik kan hem nog steeds niet bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let ook op die 84 achter ons dus, die zijn echt goed, die dansen zoals het moet.
ja ook dom van me om te denken dat als hij me echt leuk vind zoals hij zegt dat ie dan vast dingen gaat doen als gewoon even bellen ofzoquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Soms is het moeilijk om te accepteren dat de ander je niet ziet zoals je had gewild.
Maar daar komt bij hem nog bij dat hij gewoon ronduit onbeschoft is en absoluut geen tekenen van vriendschap laat zien.
FF doet een FF'jequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef LieLie het volgende:
Ik kan het hier helemaal niet meer volgen met al dat gewerk
oh ik dacht Maastricht ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beste manier om over iemand heen te komen is nieuwe contacten op doen.
Of naar Barcelona gaan
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Shit, verkeerde public gezetDie dansen wel lekker makkelijk inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let ook op die 84 achter ons dus, die zijn echt goed, die dansen zoals het moet.
Volgens Dr. Swaab van gisteren idd nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ook dom van me om te denken dat als hij me echt leuk vind zoals hij zegt dat ie dan vast dingen gaat doen als gewoon even bellen ofzoje kunt iemand niet veranderen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF doet een FF'je
Steer doet een Steertje
Golfer deed net een golfertje
What else's new
En dat meisje is slaaaank. Ongeloveloos.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Die dansen wel lekker makkelijk inderdaad
Nu wou ik weer aan dat boek beginnen, zit ie ergens in een doosquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens Dr. Swaab van gisteren idd niet
perfecte samenvating haha. en ik ga nu ff je filmpje bekijkenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
FF doet een FF'je
Steer doet een Steertje
Golfer deed net een golfertje
What else's new
Dat zeker, maar op een of andere manier vind ik dat toch niet het mooiste bij vrouwenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dat meisje is slaaaank. Ongeloveloos.
Valt wel mee toch?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:19 schreef Memento-Mori het volgende:
steer hoeveel kg scheelt het daar met nubest veel volgens mij?
Merenguequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:21 schreef FutureFairytale het volgende:
vanaf 2:25 Steeer wat doe je?
vergeleken met nuquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Zie ik er echt zo pafferig uit daar?
-13 kilo.
steer danst nu wel beter heb ik t ideequote:
Hrrrmfpquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
vergeleken met nu![]()
[..]
steer danst nu wel beter heb ik t idee
oh is het filmpje al oud?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Valt wel mee toch?Zie ik er echt zo pafferig uit daar?
-13 kilo.
Vorig jaar juni.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh is het filmpje al oud?
Ik vind sommige dansjes ook wel een beetje apart om te doen met een meisje dat niet je vriendin isquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vorig jaar juni.
En ik vind de dans vanaf 4:35 het leukst om te dansen (bachata) maar ik kan het nog niet zo goed. Is ook de dans waar raremeisje haar tong in m'n mond stak![]()
ja ziet er ook het leukst uit. veel schouders en heupenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vorig jaar juni.
En ik vind de dans vanaf 4:35 het leukst om te dansen (bachata) maar ik kan het nog niet zo goed. Is ook de dans waar raremeisje haar tong in m'n mond stak![]()
Liefquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:24 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nouja je ziet gewoon echt dui-de-lijk verschil hoorecht heel knap
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe heet die move op 3:44 hahaha
Mini-one-night-standje heb je eigenlijk tijdens een dansquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:25 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik vind sommige dansjes ook wel een beetje apart om te doen met een meisje dat niet je vriendin is
Soms toch wel intiem
Ja, veel heupen en erg close.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja ziet er ook het leukst uit. veel schouders en heupen
Okequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mini-one-night-standje heb je eigenlijk tijdens een dans![]()
Haha, ik hoor wel eens vaker dat ik enorm grijns tijdens het dansenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; ik vind wel dat je het meeste plezier erin hebt van alle stellen
en ik wil wel weten hoe je nu danst
gaat die sententa combo nog wat al wat soepeler?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Haha, ik hoor wel eens vaker dat ik enorm grijns tijdens het dansen
En ik dans nu als een egel die iets beter danst
geen flauw ideequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:23 schreef borisz het volgende:
Steer en Memo is het al feest?MVV pakt de periodetitel.
Ja echt hequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:28 schreef FutureFairytale het volgende:
Steer; ik vind wel dat je het meeste plezier erin hebt van alle stellen
Nee, ik zuig in Merenguequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat die sententa combo nog wat al wat soepeler?
En de knieënquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef AnneX het volgende:
potverdorie Steer swingt de pan uit... leuke vlechtpatronen zie ik met de armen en zo.
hehe dan maar expert worden in de Bachataquote:
Ja ik ben jaloers op je strakke armwerkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gaat die sententa combo nog wat al wat soepeler?
ik merk vooral (als ik een kleine kritische noot mag geven) dat je armwerk beter moet. nu zie je ze zowat niet.
kleine mensen hebben over het algemeen ook kleinere armen (en benen) en moeten daardoor veel harder werken dan mensen met lange armen, want als ze die maar een klein beetje strekken zie je het al en bij kleine mensen lijkt het meer op afraffeling. dus 'groot' werken, ook al kost dat meer energiequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:31 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja ik ben jaloers op je strakke armwerk
Bedoel je mijn styling? Wat voor tips zou je me geven?
Groot doen met mijn armen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kleine mensen hebben over het algemeen ook kleinere armen (en benen) en moeten daardoor veel harder werken dan mensen met lange armen, want als ze die maar een klein beetje strekken zie je het al en bij kleine mensen lijkt het meer op afraffelng. dus 'groot' werken
Ik strek me sufquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]strekken, volledige bewegingen maken
ik moet er ook nog steeds soms aan denken want dan laat ik t ineens schieten. mn agent let er heel erg op.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik strek me suf
Maar ja, mag hier en daar wel wat strakker
Ik ookquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke ik las hier weer heel iets anders
-squote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke ik las hier weer heel iets anders
1-3-5-7quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik moet er ook nog steeds soms aan denken want dan laat ik t ineens schieten. mn agent let er heel erg op.
nu wil ik salsa leren van je!
Jij aseksueel? Volgens mij heb je het meeste seks van ons allemaal hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
-s(ik las dat niet, ik ben aseksueel
)
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jij aseksueel? Volgens mij heb je het meeste seks van ons allemaal hier
Daarom lezen wij waarschijnlijk allemaal dubbelzinnige dingen en jij neit
2x wittechocoladecheesecake met aardbeien, tiramisu kwarktaart en morgen nog een appelkruimel.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat voor taarten heb je nu gemaakt?
van steer jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oja jij hebt ook al les gehad toch?
die eerstequote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
2x wittechocoladecheesecake met aardbeien, tiramisu kwarktaart en morgen nog een appelkruimel.
begrijp ik meis! je zult je wel evenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:47 schreef Sarabi het volgende:
Ik ga maar eens naar bed
De laatste vrijdagavond in mijn ouderlijk huismoet zeggen dat het nu wel raar begint te voelen
haha ik kan geen salsa hoor, dus ik bij hemquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef golfer het volgende:
film even op pauze gezet.
Steer moet op dansles bij FF.
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
begrijp ik meis! je zult je wel evenvoelen. maar je kunt zo vaak thuiskomen als je wilt toch
welterusten
tis wel leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja leuk!! en wil je nu op salsa?
Ja, maar jij kunt hem wel leren wat minder egelig te bewegen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef FutureFairytale het volgende:
haha ik kan geen salsa hoor, dus ik bij hem
idd wennen. nieuwe omgeving.. gelukkig ben je niet alleen. slaapse!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jakomt ook wel goed
Gewopn even wennen
Slaap lekker allemaal strakjes
en je leert er gelijk een boel mensen kennen. volgens mij wordt je van salsa wel vrolijkquote:
bij mij wil je niet op dansles. ik ben streng hoor. je komt bij mij niet weg voor je een paar moves goed doet, ook al moet je dat irritant vaak achter elkaar doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar jij kunt hem wel leren wat minder egelig te bewegen.
wel grappig dat mensen dit soort dingen durven te zeggen als iemand is afgevallen. als Steer niet was afgevallen werd ie vast geen proppie en dikkerd genoemdquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:51 schreef DarkElf het volgende:
Ook ff gekeken. Ziet er leuk uit salsa! Die je leuk steer en amai wat ben je afgevallen. Je was echt een proppie daar (sorry) Doe je goed dus nu
Wou dat mijn huidige leraar wat strenger was. Bij mijn vorige leerde ik veel beter dansen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij mij wil je niet op dansles. ik ben streng hoor. je komt bij mij niet weg voor je een paar moves goed doet, ook al moet je dat irritant vaak achter elkaar doen.
hehe ik zie het voor me hoe hij op de dansvloer staatquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:53 schreef DarkElf het volgende:
Mij lijkt salsa heel leuk met de mr maar t duurt nog wel ff voor ik hem zover krijg denk
van veren bloedt je niet. 3 vingers in je reet welquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wou dat mijn huidige leraar wat strenger was. Bij mijn vorige leerde ik veel beter dansen.
En allemaal bedankt voor die veren in m'n reet, ik bloed daar nu hevig.
ik kende steer niet persoonlijk voordat hij afgevallen wasquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wel grappig dat mensen dit soort dingen durven te zeggen als iemand is afgevallen. als Steer niet was afgevallen werd ie vast geen proppie en dikkerd genoemd
hoezo zie je dat voor je?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hehe ik zie het voor me hoe hij op de dansvloer staat![]()
misschien is het wel zn verborgen talent
was ook meer algemeen bedoeld dat zoiets wel opvalt met opmerkingen. mensen zeggen vaker 'zo wat ben je afgevallen' dan 'hmm, je wordt steeds zwaarder volgens mij'quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:58 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik kende steer niet persoonlijk voordat hij afgevallen was
als ik iemand beter ken dan 'een vage kennis van me zijn' dan ben ik wel iemand die gewoon open en eerlijk is hoor
ik zie soms plaatjes voor me bij bepaalde posts en ik zag jou en je man de salsa dansenquote:
Ah okquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie soms plaatjes voor me bij
bepaalde posts en ik zag jou en je man de salsa dansen
en ervarings deskundige?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nee, dat blijkt anders nam je wel vaseline op je vingers
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Wat zijn katten toch lekker dommig @ laserlampje![]()
nee danke.quote:
Is ie ook niet.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Steer nou nooit dik of een propje gevonden...
oh dat had ik niet eens gezien maar sowieso, t was allemaal als compliment bedoeld duidelijk (en zo vatte hij het ook opquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik geloof ik, maar hij weet wel hoe ik het bedoel.
En jullie toch ook zo langzamerhand zeg
Zodra ik gesettled ben in Rotterdamquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:59 schreef Bluezz het volgende:
Lekker meissieUitrusten en bezinnen.... wanneer ga je solliciteren?
Waaromquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Zodra ik gesettled ben in Rotterdam
Ik vond mensen beledigend als ze megaenthousiast zeiden dat ik er nú toch wel heel leuk uitzag! (toen ik 69 kilo woog) Maw, ik was toen ik zwaarder was blijkbaar niet 'goed' oid. En nu ben ik dus denk ik weer niet ok, want nu hoor ik nooit meer iemand over mijn gewichtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik geloof ik, maar hij weet wel hoe ik het bedoel.
En jullie toch ook zo langzamerhand zeg
Jij bent 22 geworden op de laatste dag dat ik 22 benquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:03 schreef Bluezz het volgende:
Waarom![]()
Beetje om je heen kijken kan toch nu al?
Ná je vakantie natuurlijk he!
Ik neem t stokje overquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Jij bent 22 geworden op de laatste dag dat ik 22 ben![]()
ik vind 23 echt zo volwassen klinken op de een of andere manier en dawillikniet
Omdat ik die post deed vanaf mijn PDA met een UMTS-verbindingquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom later?
Genietze nog van de goede dag
Nee. Dat dan weer nietquote:
Neh. Dat verwacht ik niet. En als er toch wat komt pas eind volgende weekquote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
positief bericht over je solli?
Snap ik hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:07 schreef Leintjeuh het volgende:
omdat ik mn oudjes in de steek ga laten
Ik kan het niet hebben om tegelijk een nieuwe baan te hebben met het opknappen van een eventueel huis ernaast
Ik kan wel kijken, maar ik doe nog ff niks
Als ik de loterij win, heb ik wel een receptioniste, woordvoerder en oudjes-knuffelmens nodig in mijn verpleeghuis hoor. Ik bedenk wel een functie voor jequote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Snap ik hoor
Ik vond het vreselijk om te moeten stoppen met ons werkEn ik droom nog wel eens van een kleinschalige woonvorm met demente oudjes
Lietje, van harte gefeliciteerdquote:
Babequote:
Klinkt goedquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb vandaag echt zo'n leuke dag gehadOpdrachtje in A'dam gaat voorlopig door en het belooft echt een flinke uitdaging te worden
Eindelijk weer eens
![]()
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef Leintjeuh het volgende:
Als ik de loterij win, heb ik wel een receptioniste, woordvoerder en oudjes-knuffelmens nodig in mijn verpleeghuis hoor. Ik bedenk wel een functie voor jeWat jij wil.
Nou, als de rest nu ook een beetje meewerkt dan wordt het misschien wel leuk dit jaarquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Klinkt goedJe bent weer aan het opklauteren
Eerst even slapen hoorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:
Van harte LieLie!neem een stuk taart
Maar al die mensen die me de hemel in prezen omdat ik alleen maar een paar kilo's was afgevallen bedoelden dat ook goed. Ik ergerde me er rot aanquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:20 schreef DarkElf het volgende:
Vanuit bed: gefeliciteerd Lie! Fijne dag vandaag.
Isa snap wat je bedoelt maar heb niet echt t idee dat dat is wat Bluezz of ik of anderen bedoelde hoor.
Klinkt Idd fijn Ptje.
Toen ik die kilo's kwijt was zei iemand : nu kan je ook eindelijk leuke kleren kopenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Maar al die mensen die me de hemel in prezen omdat ik alleen maar een paar kilo's was afgevallen bedoelden dat ook goed. Ik ergerde me er rot aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |