Ik bedoelde Húúú. Alsin: bah.quote:
Op een broodje.quote:
Whoah. Wat roze!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:38 schreef Sarabi het volgende:
Had ik trouwens al laten zien hoe ik nu in mijn hele lege kamer slaap?
Schrik niet van de kleuren trouwens
[ afbeelding ]
Nee een kat met zijn dikke kontquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Whoah. Wat roze!
Is dat een hond op je bed?
Oh hehe. Nouja, als je maar kon slapenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:39 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nee een kat met zijn dikke kont
En ja ik ben nogal los gegaan met de kleuren toen ik deze kamer kreeg
Mijn vriend zit het meestal alleen in het donker of met kaarslichtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:51 schreef FutureFairytale het volgende:
Sarabi haha je vriend moet toch echt ook van roze houden dat hij daar wil slapen, of hij doet gauw het licht uitknap hoor dat je het voor elkaar kreeg een roze kamer te mogen
lekker hoor! kaassouffle ookquote:
ach andere kleurtjes zijn ook leukquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mijn vriend zit het meestal alleen in het donker of met kaarslicht
En ben bang dat we in het nieuwe huis geen roze slaapkamer krijgen
Kloptquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:58 schreef ColdFeet het volgende:
Ik neem aan dat je niet alles gaat schilderen voor een half jaar, Sarabi?
oh die is hier niet te verkrijgen helaas maar klinkt goed!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind nasiballen lekker, trouwens![]()
De verantwoorde variant daarvan is het risottokroketje, die eet ik vaker.
Mevrouw de expertquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker hoor! kaassouffle ooken kroket, bami- en nasischijf, satérol, shoarmarol, smulrol, loempia, berehap, mexicano, picanto, kipnuggets, vlammetjes hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |