Het ging vanzelf, echtquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja leuk... dat mag je in MEN doen
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker, heb ik ook best zin in eigenlijk
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow
Ik wilde weten of ze in londen ook shoarmazaken hadden
Nope, nog nooit gezien hier. Veel kebab shit maar geen shoarma zoals we dat in Nederland kennen helaasquote:
Hier hebben ze vast wel alles inderdaadquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal geloof ik, in mei kijken welke ik mis
Dus een turkse pizza bestaat niet in Londen?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nope, nog nooit gezien hier. Veel kebab shit maar geen shoarma zoals we dat in Nederland kennen helaas![]()
Jaquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier hebben ze vast wel alles inderdaad
Nog nooit gezien hierquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus een turkse pizza bestaat niet in Londen?
Waar is het shoarma vleesquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu heb ik trek in een turkse pizza
[ afbeelding ]
Ja dat eet ik wel
Ja, heb het nog nooit gezien helaas want dat lust ik ook welquote:
owja.... zonder de tomatenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:20 schreef Stuart het volgende:
Ik ben in shock dat c_a al die rommel eet zoals tomaten
Natuurlijkquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
owja.... zonder de tomaten
Moet shoarma vlees op natuurlijk en sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dit is een normale
je kan het zo gek maken als je wilt
Ze moeten eigenlijk allebei blijven.quote:
Ik neem altijd een normale turkse pizza met sla zonder tomaten en geen sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Moet shoarma vlees op natuurlijk en saus
Ik zou met shoarma willen en knoflooksaus en chilli sausquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik neem altijd een normale turkse pizza met sla zonder tomaten en geen saus
Jammer ja. Vind sowieso dat die paar die er via een tweede kans weer ingekomen zijn eerst weer weg moetenquote:
Die hadden nooit terug moeten komenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Jammer ja. Vind sowieso dat die paar die er via een tweede kans weer ingekomen zijn eerst weer weg moeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |