Precies.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zeker als je op een spijkermat ligt voelt het slecht
Nou waarom zou je jezelf wegcijferen en dat zeggen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik begrijp je niet. Hebben we het over hetzelfde?
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef -Engel- het volgende:
[..]Liefde... ben je zelf... blabla....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nog nooit echt een relatie gehad.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat vind ik wel heel verdrietig eigenlijk.
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:16 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik word volkomen verkeerd begrepen, merk ik.
Dat ben je toch al? En je moet niet proberen gewoon doen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:17 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik probeer meer rationeel te worden
Dat doe ik helemaal niet, dat lees jij er in. In de context van het lopende gesprek op dat moment zet ik mezelf niet in dat rijtje. Niet omdat ik mezelf niet mooi of de moeite waard vind, integendeel. Gewoon, omdat het gesprek naar mijn idee ging uit de externe factoren waar je geluk uit kan halen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nou waarom zou je jezelf wegcijferen en dat zeggen.
Zeg dat dan meteenquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat doe ik helemaal niet, dat lees jij er in. In de context van het lopende gesprek op dat moment zet ik mezelf niet in dat rijtje. Niet omdat ik mezelf niet mooi of de moeite waard vind, integendeel. Gewoon, omdat het gesprek naar mijn idee ging uit de externe factoren waar je geluk uit kan halen.
Neem een vrouw.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:18 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu ik op de bank zit/lig/onderuitgehangen ben ben ik zelf te lamlendig om een pizza te bestellen.. Stel je voor dat ik straks naar de deur moet lopen
Makkelijker gezegd dan gedaan..quote:
Dat jij nu meteen in mij een labiele onzeker muts ziet die gaat roepen hoe onaantrekkelijk ze is omdat ze het tegendeel wil horen, is jouw probleem.quote:
'De Toppers'?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Makkelijker gezegd dan gedaan..
Weet op de een of de andere manier altijd wel iets aan de toppers te vinden wat me niet aan staat
Ik ging alleen af op wat je zeiquote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Dat jij nu meteen in mij een labiele onzeker muts ziet die gaat roepen hoe onaantrekkelijk ze is omdat ze het tegendeel wil horen, is jouw probleem.
Ik had in vijf minuten een overheerlijk bord zelfgemaakte boerenkool met worst voor mij staan. Enige deur die ik daarvoor moest openen was van de magnetron.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 19:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
kost dat niet veel moeite? dat opstaan en naar de deur lopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |