abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93021246
Meegedaan met de wedstrijd. *O*
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_93021815
Joehoe, hier ben ik ook weer eens:

Het rokje voor mijn dochtertje van 9 maand!
Nu zou ik graag bijpassende beenwarmertjes willen, welke steken raden jullie me aan?
Leef je eigen leven en laat de ander in zijn waarde, geloof dat je dan best een tof leven leidt!
pi_93022276
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef Klaproosje het volgende:
Nu zou ik graag bijpassende beenwarmertjes willen, welke steken raden jullie me aan?
Iets met een ribbel zodat het elastisch blijft is wel handig. Halve stokjes in de achterste lus of zo?
pi_93022434
Hmm? halve stokjes snap ik.. maareh.. achterste lus? je bedoelt zo'n helft van een losse?
Leef je eigen leven en laat de ander in zijn waarde, geloof dat je dan best een tof leven leidt!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:38:00 #65
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93022576
1 steek bestaat uit een V'tje zeg maar (dus twee draadjes naast elkaar van bovenaf gezien). Dan kies je de achterste en haak je dus maar door 1 van de 2 draadjes. Normaal door allebei de draadjes ^^ (snap je?)
pi_93022633
Ja dat snap ik :) Ik ga meteen beginnen dank je!
pi_93028337
Wat een leuk rokje!!!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 22:17:19 #68
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_93030730
Schattig! Straks een foto van rokje aan? O+

Hier mijn project!

Voorkant:

Achterkant: met name de blauwtinten zijn in het echt veel sprekender en steken meer af t.o.v. elkaar. Zien jullie het foutje? op de foto valt het best op :@ ;(
pi_93031696
ik heb zojuist mijn eerste, flodderige, grannysquare ghaakt :D
pics volgen morgen.

maar 1 grote maar, ik snap nog steeds niet waar ik de toer aan het eind vast moet maken aan het begin, door welke losse ik dan de halve vaste moet maken ;( :@
is er een dame die mij op weg zou willen helpen door dit uit te leggen met behulp van foto's ofzo? :@
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_93037181
Tan, is het in het midden, in het donker blauwe? Ik vind het wel meevallen als het die plek is, en zo niet valt het helemaal mee! ^O^ mooi kussen hoor! O+

Mirjam, heb je al gekeken op de site van Lucy, van Attic24? Zij heeft een hele duidelijke foto-tutorial... Ik ben wel benieuwd naar je pics...

Ik ben vandaag dan eindelijk bij de Xenos geweest en heb gekeken voor de uilen-kraaltjes...ik heb maar gelijk 2 doosjes meegenomen... *O* waar een volwassen vrouw al niet blij mee kan zijn... :')
pi_93040294
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Mirjam het volgende:
maar 1 grote maar, ik snap nog steeds niet waar ik de toer aan het eind vast moet maken aan het begin, door welke losse ik dan de halve vaste moet maken ;( :@
is er een dame die mij op weg zou willen helpen door dit uit te leggen met behulp van foto's ofzo? :@
In feite maak je aan het begin van de ronde je kettingsteek d.m.v. drie lossen. Aan het einde van de toer maak je je halve vaste in de bovenste losse van die drie.

Ik vind dat zelf ook nog steeds lastig en ik vind een kettingsteek van 3 lossen ook niet altijd even mooi (te lang en dun). Soms maak ik daarom ook maar een kettingsteek van 2 lossen of 1 vaste en 1 losse.
Ik zet de halve vaste ook vaak niet eens in de losse die het zou moeten zijn, maar in een losse die ik te pakken kan krijgen. :@
pi_93040684
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef Tan het volgende:
Zien jullie het foutje? op de foto valt het best op :@ ;(
[ afbeelding ]
Het valt niet op, want ik heb het pas na twee keer zoeken kunnen vinden.
pi_93044321
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef Tan het volgende:
Schattig! Straks een foto van rokje aan? O+

Hier mijn project!

Voorkant:
[ afbeelding ]

Achterkant: met name de blauwtinten zijn in het echt veel sprekender en steken meer af t.o.v. elkaar. Zien jullie het foutje? op de foto valt het best op :@ ;(
[ afbeelding ]
8)7 ik zie geen foutje hoor
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_93044675
Zal wel aan mij liggen hoor :P maar ik zie ook niets. :') Mijn rozen zitten op mijn teacozy, in de tussentijd was ik even bezig om Windows te redden want ik kreeg ineens een hele enge foutmelding :X .....om precies te zijn...Windows wilde niet meer opstarten met het starten van de computer }:| ...gelukkig heb ik nog de oude cd-rom van de buurman hier liggen die overgestapt is van XP naar 7 en *O* *O* weer 50 euro in de zak gehouden voor een herstel door de "PC-boer" :P Nu :Z
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  zondag 20 februari 2011 @ 07:22:27 #75
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_93044914
Haha, gelukkig maar. Iets boven het midden van het kussen loopt een heel donkerblauwe, bijna zwarte streep, daaronder een wat lichtere blauwe. In die lichtere streep zit de fout, links van het midden zie je een drietal clusters heel dicht op elkaar, daar had nog een cluster tussen gemoeten.

Blij dat jullie het niet zien :')
pi_93045403
Ow,daar, Tan, ik had dat idd zelf niet gezien... Het is dat je het zegt, waar het zit, anders had ik ook niet gezien dat het zo was. :)

Vandaag weer druk met de swap... Op de een of andere manier voel ik nu tijdsdruk, ondanks dat we lekker de tijd hebben...
  zondag 20 februari 2011 @ 09:38:34 #77
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93045831
Leuk rokje :D en mooi kussen. Zie geen foutje maar kijk ook op mn telefoon. Al 2 swap dingen af ^^ is nog geen reden om druk te voelen mijsje, genoeg tijd inderdaad :)
pi_93046485
Tan, ik zag het ook niet hoor.

Ik had vilt en oogjes besteld...die zijn binnen dus ik ga weer lekker verder aan mijn octopus vandaag.
pi_93050360
Ik zie het foutje ook niet!

Gister nog een zak Saskia bij de Wibra gehaald. Ik vraag me alleen af hoe ik dat mee ga nemen (ik ben bij mijn vriend). Ik had al zo lekker veel bij me. :') (ramp in inpakken)
  zondag 20 februari 2011 @ 13:03:44 #80
277759 caroline88
The Unstoppable
pi_93051877
Tan ik zag alleen een mooi kussen :) Mooi rokje ook trouwens, originele kleurencombinatie.
Ik ga heel binnenkort starten met de zeephouder.
pi_93052346
Ik zie het foutje ook niet!

Wat een leuk rokje!!

Hier staat het een beetje stil. Wil te veel en dan doe je maar niets. Ja of aan je zoveelste kat beginnen.
  zondag 20 februari 2011 @ 14:08:28 #82
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_93054891
Oooh ik ben zo blij *O* Ik had geen patroon voor een poppenmutsje, dus ben maar zo wat gaan haken op goed geluk en het is nog gelukt ook. Ben zo blij, vind het gewoon jammer om weg te geven (het is voor een jarig meisje) Ik maak er in ieder geval nog een sjaaltje bij.

zondag 20 februari 2011 @ 14:10:00 #83
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93054977
ohh wat een schattig mutsje tan! :D en wat goed gelukt! :D
pi_93056126
Mooie creaties weer!

Ik ben eindelijk weer eens aan haken toegekomen. Het konijn voor Leia van Orea is klaar

:)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 20 februari 2011 @ 14:37:32 #85
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_93056383
Oh wat schattig Vicky! Diertjes haken lijkt me ook erg leuk, maar ik wil nog zo veel :')
  zondag 20 februari 2011 @ 15:00:47 #86
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93057613
haha Tan, geef je er maar aan over, die lijst wordt alleen maar langer ;) en je moet gewoon als je iets graag wilt er gelijk aan beginnen anders komt het er nooit ;)

Vicky je Konijn is echt heeel mooi geworden!!! :D echt schattig!!

zit nog steeds te denken om 'm nog eens te maken (heb 'm 1 keer gemaakt maar niet op de goede haak manier zeg maar dus hij is niet zo mooi) maar ik wil zoveeeeel haken...

uitgeleerd voor vandaag dus mag weer lekker haken :@
pi_93068261
mijn rokje is al weer stuk :( na 1x dragen is aan de achterkant een draadje losgegaan.. zou ik hem vast kunnen naaien?? ?verder ben ik al 4x overnieuw begonnen aan mn beenwarmertjes.. snap nu wat ik steeds verkeerd deed (ben hardleers)

Kreeg trouwens veel complimentjes over het rokje in de kerk. ze had zo'n zelfde rozekleurig shirtje erop, met zwart bolero'tje en witte legging en roze sokjes. O+

Leuk dat konijn zeg.. nou en dat foutje zie ik ook niet. Zulke dingen moet je niet vertellen :P
pi_93069859
Oh en dat mutsje!!
  zondag 20 februari 2011 @ 19:45:12 #89
312047 EsseEi
groot klein meisje
pi_93070221
Klaproosje weet niet hoe lang het draadje is maar volgens mij kun je dat wel weer gewoon vastnaaien... of langer draadje aan knopen en die heel goed afhechten!
Klinkt leuk de kleren die ze aan had ^^

Hihi m'n moeder is fan van 1 van m'n swap dingen ^^
pi_93092789
Oh, dat konijntje O+ Leuke retro kleuren :Y

Ik ben een granny rectangle aan het maken om mn stash te verminderen, heb ik net drie clusters te weinig aan lichtroze }:| En het is een oude Wibra kleur, dus ga ff mn collega's vragen of zij nog wat hebben liggen, anders moet ik de hele rij uithalen...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')