Iets met een ribbel zodat het elastisch blijft is wel handig. Halve stokjes in de achterste lus of zo?quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:24 schreef Klaproosje het volgende:
Nu zou ik graag bijpassende beenwarmertjes willen, welke steken raden jullie me aan?
In feite maak je aan het begin van de ronde je kettingsteek d.m.v. drie lossen. Aan het einde van de toer maak je je halve vaste in de bovenste losse van die drie.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:33 schreef Mirjam het volgende:
maar 1 grote maar, ik snap nog steeds niet waar ik de toer aan het eind vast moet maken aan het begin, door welke losse ik dan de halve vaste moet maken![]()
is er een dame die mij op weg zou willen helpen door dit uit te leggen met behulp van foto's ofzo?
Het valt niet op, want ik heb het pas na twee keer zoeken kunnen vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef Tan het volgende:
Zien jullie het foutje? op de foto valt het best op![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:17 schreef Tan het volgende:
Schattig! Straks een foto van rokje aan?
Hier mijn project!
Voorkant:
[ afbeelding ]
Achterkant: met name de blauwtinten zijn in het echt veel sprekender en steken meer af t.o.v. elkaar. Zien jullie het foutje? op de foto valt het best op![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |