abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93194523
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 07:50 schreef Lyssa het volgende:
ik koop mijn oogjes altijd bij http://www.etsy.com/shop/6060 :)
Daar heb ik ze ook gehaald. Slechts 1 keer besteld, maar ik vond het een goede en snelle service.
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:46 schreef nathalie85 het volgende:
Ik ben sinds 2 weken ongeveer aan het haken. Ben begonnen met onderzetters :)
Hier mijn 1ste 2 onderzetters :)

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Dat is een mooi patroon. Waar heb je die vandaan, als ik vragen mag?
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:41:07 #277
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_93194663
jaaa, nu zien jullie t wel!

Dan hier fotootjes van Stella, de koe!

pi_93194790
Bloempje hij is goed gelukt! En nog een twintiger erbij.

EsseEi: zou je het willen zeggen als je weet of t zwarte soft was?
Beetje rare zin, maar je snapt m wel.

Mn kat heeft ook een oor. Niet gehaakt,kon mn bed niet uitkomen. Zit ook te twijfelenn of ik naar college ga morgen, durf niet eigenlijk.

Nu een opdracht doen die toch niet wordt nagekeken.

Oh en de koe! O+ en de deken was ook O+
pi_93195059
@ Loqi: Thx. Goed idee trouwens! :D

@Wyccie: Die heb ik van een vriendin gekregen.... Kon m zelf ook niet vinden op internet...
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:51:11 #280
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_93195106
Welke maat oogjes kopen jullie trouwens meestal? (Bijv voor die koe ofzo.. geen idee welk maatje een beetje gangbaar is!)
pi_93195279
Ik heb alle maatjes ogen, maar gebruik 9 en 12 mm het meeste. :)
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:57:22 #282
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_93195379
Dank je, Herfstblad! Ga daar ook ns rondkijken bij 6060 :)
pi_93195455
Ik heb topic nr. 39 weer even bekeken om mezelf gerust te stellen voor de swap..hihi ik kan soms zoooo onzeker zijn. Maar nu ben ik weer rustig! wie was er bang niet genoeg tijd te hebben? we hebben nog meer dan een maand!! Ga zo weer verder met mn swapseltje jeej
haken is cool
pi_93195510
btw: waar is stefanieV gebleven??
haken is cool
pi_93195564
Euhm snap 'm nu al niet.... het patroon dan he :)

Haak 2 lossen.
1e toer: haak 6 vasten in 2e losse
2e toer: 2 v in iedere v = 12 vasten
---------------------------------------------------

6 vasten in de 2e losse. Krijg je zo'n kettingidee toch? En in de 2e losse vanaf de opzetlus of vanaf de haaknaald?

En dan 2 vasten in de vorige 6 vasten... Dat is priegelwerk :? dus ik doe vast iets niet goed...
pi_93195633
Bij 6 vasten in de 2e losse krijg je altijd een soort rondje(dat is de bedoeling).
Misschien kun je op youtube kijken voor de magic ring, dat is een andere manier om het begin te maken.
pi_93195829
ohw is dat de magic ring! Daar heb ik meer over gehoord! Thx zal ff op you tube kijken :)
pi_93195891
Die 6 vaste in de 2e lus niet, dat is zeg maar de normale manier, maar dan hou je vaak ook een groot gat over, met je magic ring is dat minder. 1 of 2 paginas terug staat ook een link naar een uitleg.
pi_93195935
nathalie, als je moeite hebt met 2 vaste in de vorige steken zou het kunnen dat je te strak haakt, in principe moet je altijd je haaknaald zonder echt te duwen weer door je steken kunnen halen. Bij beestjes haak je iets strakker dan bij andere dingen, omdat je anders de vulling er door heen gaat zien, maar je moet nog steeds je haaknaald goed er doorheen kunnen steken. Ik haakte in het begin echt superstrak, duurde even voor ik door had dat het zo strak niet moest.

Als er 'in de 2e losse' staat is het meestal de 2e losse vanaf het begin, anders staat er wel vanaf de naald of in het engels 'from hook'. En je krijgt inderdaad een rondje, je doet die 6 vasten allemaal in hetzelfde gat.

Wat een leuke dingen zie ik allemaal weer voorbij komen zeg! Koe, olifant, deken, onderzetters. Niet bij te houden :)

Doe er zelf nog eentje bovenop, m'n amineko is klaar en ik ben helemaal vliefd!!

Meer foto's op Ravelry
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:10:28 #290
85632 NijntjesUk
Nijntje is 'n uk..
pi_93196009
Hij is erg leuk geworden, Karin!
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:11:27 #291
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_93196052
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:08 schreef KarinvdB het volgende:
nathalie, als je moeite hebt met 2 vaste in de vorige steken zou het kunnen dat je te strak haakt, in principe moet je altijd je haaknaald zonder echt te duwen weer door je steken kunnen halen. Bij beestjes haak je iets strakker dan bij andere dingen, omdat je anders de vulling er door heen gaat zien, maar je moet nog steeds je haaknaald goed er doorheen kunnen steken. Ik haakte in het begin echt superstrak, duurde even voor ik door had dat het zo strak niet moest.

Als er 'in de 2e losse' staat is het meestal de 2e losse vanaf het begin, anders staat er wel vanaf de naald of in het engels 'from hook'. En je krijgt inderdaad een rondje, je doet die 6 vasten allemaal in hetzelfde gat.

Wat een leuke dingen zie ik allemaal weer voorbij komen zeg! Koe, olifant, deken, onderzetters. Niet bij te houden :)

Doe er zelf nog eentje bovenop, m'n amineko is klaar en ik ben helemaal vliefd!!

[ link | afbeelding ]

Meer foto's op Ravelry
Poezie O+ nu MOET ik er ook een :D
Knoei
pi_93196087
Al die foto's O+

Loqi dan moet je er eentje maken!
pi_93196112
Hij is leuk, Karin! Misschien moet dat mijn volgende amigurumi maar worden. O+
pi_93196359
Wat gaaf Karin, ik hoop dat straks ook te kunnen! En dank je wel voor je uitleg!
Ik haak nu trouwens met Catania. Ik wil het speldenkussen maken van Jannie.
Pfff dacht doe ik ff maar nee dus... Magic ring is ook niet makkelijk zo te zien...

.....Gaat weer verder proberen....
pi_93197257
Pfff denk dat ik mn mams maar weer moet vragen ;)

Maar ik wil NU iets haken... ik denk maar weer de onderzetter in een andere kleurencombi...
  woensdag 23 februari 2011 @ 13:42:37 #296
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_93197432
KD, heb je een patroontje voor de baby-bornslofjes? Ik vind ze erg leuk, maar weet niet goed hoe ik slofjes moet maken.

Ik zag nog leuke onderzetters, goed idee zeg, die gaat op mijn lijstje :Y

En dat olifantje is leuk zeg!! Was íe erg moeilijk? Ik O+ olifantjes

En die koe :D superleuk

O+ poesje O+ als mijn jongste dochter die ziet moet ik aan de slag vrees ik.

Mijn Enge-Ogen-Pop heeft nu ook een jurkje *O*

pi_93197529
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 13:06 schreef nathalie85 het volgende:
ohw is dat de magic ring! Daar heb ik meer over gehoord! Thx zal ff op you tube kijken :)
http://charaminl.wordpres(...)al-de-magische-ring/ Hier heb ik de magic ring geleerd :)
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_93197592
Tan wat ga je hard!
Leuk wordt ie zo. Nu nog nieuwe ogen haken :P
pi_93197964
Thx DjinN

Hier het patroon van de onderzetters!
Ik hoop dat het leesbaar is?
pi_93199235
mooi jurkje Tan! ik vind de pop nog te sexy voor haar leeftijd, ga je nog een jasje maken? :o
En nieuwe ogen ben ik het ook mee eens whoopidooo
haken is cool
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')