quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Catch_me het volgende:
Wie herkent dit nog meer? Ik huur vaak een hotelkamer voor 1 of 2 dagen op random plaatsen in Nederland, omdat ik weet dat er 1 x per dag een schoonmaakster komt. Op het moment dat de schoonmaakster binnenkomt (ik geef geen gehoor) ga ik zitten aftrekkenVind het altijd super geil als iemand me dan ziet en verschrikt sorry zegt, of helemaal niks zegt en wegloopt
![]()
Ook in de auto ontkom ik er niet aan. Ik zit dan vaak met m'n broek naar beneden en rij met 1 hand rustig door rotterdam, vooral als je in de file staat in de stad is dit natuurlijk geweldig al die prikkels
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Catch_me het volgende:
Wie herkent dit nog meer? Ik huur vaak een hotelkamer voor 1 of 2 dagen op random plaatsen in Nederland, omdat ik weet dat er 1 x per dag een schoonmaakster komt. Op het moment dat de schoonmaakster binnenkomt (ik geef geen gehoor) ga ik zitten aftrekkenVind het altijd super geil als iemand me dan ziet en verschrikt sorry zegt, of helemaal niks zegt en wegloopt
![]()
Ook in de auto ontkom ik er niet aan. Ik zit dan vaak met m'n broek naar beneden en rij met 1 hand rustig door rotterdam, vooral als je in de file staat in de stad is dit natuurlijk geweldig al die prikkels
Hier in Utrecht ook.....quote:Op donderdag 24 februari 2011 21:43 schreef denaamishenk het volgende:
Ik weet niet hoor, maar hier in brabant wordt je gewoon in viespeuk genoemd.
Denk niet dat het erg plaatsafhankelijk is.quote:
pff dat maak ik nou nooit mee (als vrouw zijnde)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 17:24 schreef Catch_me het volgende:
![]()
Dus je kijkt graag naar willekeurige mannen die zich in het openbaar aftrekken?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:14 schreef AnnaTralala het volgende:
Vind het een geil idee om iemand zich in het openbaar te zien aftrekken, maar als ik erdoor aangereden zou worden zou ik behoorlijk pissed zijn.
Xtube FTW!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:26 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Ik meen Xtube.
Kan het zo snel niet terugvinden.
Tja, grote kans natuurlijk dat een kerel ineens de deur open rukt met het doel te gaan poepen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 18:51 schreef Catch_me het volgende:
[..]
Hmm van het OV ben ik niet zo'n liefhebber. Heb het wel eens op zo'n krappe wc geprobeerd en expres de deur niet op slot gedraaid, maar werd er niet echt opgewonden van
Heel preuts! Er zal geen enkele man nu meer rukken voor je..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pugly het volgende:
Nou inderdaad.... Ook wel eens nagedacht dat de mensen die jou zien dit misschien niet heel opwindend vinden
Kan me voorstellen dat die arme schoonmaaksters elke keer als ze een deur openen denken: ajb... laat het niet weer die engerd zijn....
Prima dat je dit opwindend vindt, maar misschien een idee om gewoon lekker in een sexclub te gaan liggen rukken? Zodat de mensen die dat moeten aanzien in ieder geval van te voren wisten dat ze zoiets zouden kunnen gaan zien?
Of ben ik nu heel preuts
quote:
quote:Volgens de politie gaf de man duidelijk een slinger aan zijn jongeheer.
Wat voor soort persoon verwacht je dan te betrappen? Zou je het erg vinden als het een dikke vieze man van 60 is? Volgens mij is de kans dat je een aantrekkelijk persoon betrapt zeer klein.quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:54 schreef groovy-cat het volgende:
Ik hoop dat ik nog een keer iemand betrap
Wat, tijdens het fitnessen in de zaal met alle anderen? Lol.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:17 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Herkenbaar, ik doe het vaak in de fitnesszaal
vergeet je hond niet mee te nemen...quote:Op zaterdag 16 april 2011 15:54 schreef groovy-cat het volgende:
Ik hoop dat ik nog een keer iemand betrap
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |